Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Urząd Miasta Gliwice
Treść opinii: W gliwickim Urzędzie Miasta z racji swojego miejsca zamieszania gościłem niejednokrotnie. Moja ostatnia wizyta miała miejsce 10 marca br. kiedy to udałem się do wydziału komunikacji w celu zarejestrowania zakupionego samochodu. Już na wstępie miła Pani z punktu informacyjnego skierowała mnie do odpowiedniego działu oraz przekazała potrzebne mi formularze. Następnie bezproblemowo kompletność oraz poprawność dokumentów sprawdził Pan w stosownym okienku. Następnie pobrałem swój "numerek" i czekałem w kolejce. Czynne były akurat wszystkie stanowiska więc szybko dostałem się do Pani, która finalizuje już całą procedurę przerejestrowania samochodu. Marudzić mogę jedynie na koszta jakie się tym wiązały jednak to już nie wina UM. Jestem bardzo zadowolony z obsługi przez pracowników UM w Gliwicach.