Firlit

(4.14)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 11)

Idąc w stronę...
Idąc w stronę Rynku, po prawej stronie wchodząc na ul.Karmelicką nie sposób ominąć drogerii. Szklane duże czyste witryny, zachęcająca ekspozycja na wystawie to wszystko sprawia, że mamy ochotę chociaż na chwilę wejść do tego miejsca. Przestronny lokal, dobrze oświetlony dwie duże sale. W środku nie ma dużo klientów, zatrzymuję się zaraz na wprost od wejścia, by zapoznać się z ofertą kosmetyków do makijażu znanych firm. Kilka minut przeglądam poszczególne stoiska, pani z obsługi kasy na swoim stanowisku pracy, obsługuje płacącego klienta. Nikt z pracowników sklepu nie podchodzi do mnie i nie pyta, chociaż tak naprawdę nie widzę na sali innych pracowników sklepu. Wreszcie podchodzę do jakieś pani, która przechodzi przez sklep, nie ma wyróżniającego się ubrania firmowego, plakietki stąd z mojej strony zapytanie, czy jest z obsługi tego sklepu i po otrzymaniu odpowiedzi twierdzącej pytam, czy dostanę tusz do rzęs marki x. dowiaduje się, że salon nie ma sprzedaży kosmetyków tej firmy. Nie pada żadne pytanie czy jeszcze w czymś pomóc. Byłam już kiedyś w tej drogerii, sytuacja była taka sama, zero zainteresowania klientem, widać nic się nie zmieniło. Przechodzę na druga salę sprzedaży, szukam asortymentu do układania włosów znanej polskiej firmy. Towar na półkach ładnie poukładany, asortymentem, podane ceny pod produktami. Niewygodnie jednak przeglądać, bowiem pani z obsługi sklepu na przeciwnym regale uzupełnia towar i to co przyniosła z magazynu porozrzucane na podłodze, z niewygodą dla klienta, który akurat w tym miejscu chce zapoznać się z ofertą. Gdyby to jakoś jeszcze było poukładane np. paczki jedna przy drugiej, wszystko na zasadzie rzuci się na ziemię, a ty skacz i radź sobie w inny sposób, a najlepiej jakbyś w ogóle tutaj nie stał. Kilka minut przeglądam ten asortyment, niestety ta część sklepu okropnie duszna, dlatego mam już ochotę wyjść. Przy drodze do kasy jeszcze spojrzenie na półkę z perfumami damskimi z tzw. wyższej półki cenowej (bliżej kas, szklana gablota). Zamknięta szklana gablota, nie ma tzw. testerów, ceny podane. Po wyglądzie miejsca śmiało powiem, że tutaj sugerowany zakup na zasadzie: jeśli znasz zapach to kupisz, jeśli nie, to twoja strata. Akceptacja kart przy płatności w sklepie jest. Transakcja szybka, ale zero dodatkowych pytań, brak zaangażowania i zachęty by klient przyszedł tutaj ponownie. Poza kasą wystawione ulotki produktów drogeryjnych, kosmetycznych na stoliku, wymieszane ze sobą.

czystairlandia

04.06.2012

Placówka

Kraków, ul. Karmelicka 66

Nie zgadzam się (1)
Drogeria Firlit na...
Drogeria Firlit na ul. Długiej jest jedną z moich ulubionych. Po pierwsze pracują tam Panie, które zawsze można poprosić o pomoc. Po drugie jest tam bardzo duży wybór rozmaitych kosmetyków, które poukładane są n pułkach tematycznie, co bardzo ułatwia poruszanie się po tym dość sporym sklepie. Asortyment jest bardzo bogaty i zróżnicowany cenowo. Można tu znaleźć zarówno rzeczy z tzw. górnej półki cenowej, jak i te znacznie tańsze. Co ciekawe można tu znaleźć kosmetyki polskich, małych firm kosmetycznych, które ciężko jest znaleźć w innych sklepach kosmetycznych. Ponadto, bardzo często można natrafić tu na kuszące promocje fajnych kosmetyków, przez co warto zaglądać do tej drogerii.

malenstwo

06.05.2012

Placówka

Kraków, Długa 36

Nie zgadzam się (0)
Moja obserwacja dotyczy...
Moja obserwacja dotyczy drogerii Firlit zlokalizowanej na ul.Karmelickiej 66 w Krakowie. Witryna sklepu była idealnie czysta chociaż aranżacja wystawy bez większego polotu czy zaangażowania, plus za widoczne ceny kosmetyków na wystawie. Strefa wejścia w tej drogerii jest obszerna u wygodna. Plus za regały z tzw kosmetykami kolorowymi w pobliżu wejścia i kasy czyli na pierwszej sali sprzedaży. Potrzebowałam preparatu do skórek. Gdy weszłam odrazu dosłownie dopadła mnie hostessa z firmy joko. Mówiła bardzo szybko i bardzo dużo, ale z uśmiechem podziękowałam ponieważ już testowałem te kosmetyki kiedyś i nie byłam z nich zadowolona. natychmiast podeszła do nie sprzedawczyni i zaproponowała mi dwa preparaty wskazując na jeden , który osobiście ożywała. Finalizacja transakcji trwała chwilę i odbyła się w bardzo miłej atmosferze.

Magika

03.04.2012

Placówka

Kraków, ul. Karmelicka 66

Nie zgadzam się (0)
Weszłam tak po...
Weszłam tak po drodze bez specjalnych zamiarów zakupowych. Powiększona latem powierzchnia sklepu wyszła na dobre. Ponieważ w sklepie jest przestronnie i można przemieszczać się swobodnie. Ceny mam wrażenie, że poszły nieco do góry głownie te drobne czyli maseczki w saszetkach. Ale gdy staniemy przed regałem z idealnie ustawionymi kosmetykami i ni musimy tracić czasu na szukanie produktów i ceny są widoczne to jest to jednak spory plus. Mam tylko wrażenie, że sprzedawczynie jakby nie ogarniały tej powierzchni i jednak zbyt mocne było przyzwyczajenie do poprzedniej ciasnoty. Olbrzymi plus za widoczny monitor podczas kasowania zakupów.

Magika

27.09.2011

Placówka

Kraków, ul. Karmelicka 66

Nie zgadzam się (0)
Ostatni raz w...
Ostatni raz w tej drogerii byłam ponad miesiąc temu Weszłam i odrazu zauważyłam inne ustawienie regałów. Nowe ustawienie regałów bardzo mi się podoba bo ułatwia przemieszczanie się po sklepie. Dodatkowo sklep powiększył się o jedna salę sprzedaży. Towar na pólkach jest równo poukładany i ceny są dobrze widoczne. Na dziale z kosmetykami do koloryzacji włosów są palety kolorów nawet do chny! Obsługa jest miła a finalizacja transakcji trwa dosłownie moment. Co ważne widzimy na monitorze komputera ceny poszczególnych produktów, które kupujemy.

Magika

27.08.2011

Placówka

Kraków, ul. Karmelicka 66

Nie zgadzam się (1)
Potrzebowałam zakupić małe...
Potrzebowałam zakupić małe turystyczne opakowanie pasty do zębów dla dziecka. Przechodząc ul.Karmelicką zobaczyłam drogerie, która "spadła mi jak z nieba". Chwilę się rozglądam po wejściu, biorę koszyk. Koszyk czysty. Nie znam rozmieszczenia asortymentu w tej sieci, zresztą tutaj byłam pierwszy raz dlatego pomyślałam, że pomocna byłaby obsługa. Jakieś Panie rozmawiały między sobą, kolejna Pani stała z boku, rozglądała się, nie miała żadnej plakietki identyfikującej ją, że jest z obsługi, ale też nie wyglądała na klientkę, dlatego zdecydowałam się podejść i zapytać. Okazało się, że drogeria nie ma tzw. wersji turystycznych produktów. Skierowałam się w kierunku szukanego asortymentu. Ceny na półkach i przy produktach podane. Po dojściu do kasy zapłaciłam, wzięłam jeszcze kilka potrzebnych drobiazgów. Płatność tylko gotówką, paragon otrzymałam. Grzeczna i miła obsługa, szkoda tylko, że drogeria nie stosuje np. plakietek dla osób z obsługi sklepu, a sama obsługa też nie zareaguje na klienta i nie pyta, czy w czymś pomóc.

czystairlandia

08.08.2011

Placówka

Kraków, ul. Karmelicka 66

Nie zgadzam się (0)
Zwabiona informacjami o...
Zwabiona informacjami o promocjach weszłam do drogerii. i zakupiłam zgodnie z informacją z plakatu o promocjach płyn do demakijażu oczu za 4, 19 zl. Obeszłam znaczna część drogerii i podeszłam do półki gdzie były wystawione kosmetyku ziaji. Oglądałam, czytałam i nie ukrywam pomoc by się przydała. dawno nie używałam kosmetyków tej firmy. a mając ważniejsze wydatki postanowiłam przetestować te kosmetyki z racji ich atrakcyjnych cen jak mi się wydawało. zakupiłam krem kozie mleko 2 + krem pod oczy gratis za 9, 1 zł. Oraz dwupak nagietek mleczko +tonik za pół ceny za 8, 3 zł Udałam się do kasy. Finalizacja transakcji trwała chwilkę. Kilka dni po zkaupach porównałam ceny zakupionych promocyjnych produktów i poza tym płynem do demakijażu to jakieś oszałamiające ceny nie były jeśli chodzi o atrakcyjność. Ale być może w ogóle bym nie wpadła na taki pomysł gdybym tam nie weszła i bez tłoku przed regałem z bardzo równo ustawionymi kosmetykami nie stała. Zaletą tej perfumerii są perfekcyjnie równo ustawione kosmetyki na pólkach i brak tłoku.

Magika

22.07.2011

Placówka

Kraków, ul. Karmelicka 66

Nie zgadzam się (4)
Sieć tych drogerii...
Sieć tych drogerii raczej nie należy do tanich drogerii, ale jak wszędzie bywają przecież promocje. Weszłam aby nabyć zielony lakier do paznokci. Oglądałam kilka dni wcześniej w innej drogerii ale ostatecznie odcień budził moje wątpliwości. Podeszłam odrazu do stojaka firmy Astor i sięgnęłam po odpowiedni lakier. zapytałam jednak czy jest może paleta kolorów W odpowiedzi ekspedientka powiedziała, że astor do tych krótkich serii letnich nie daje nigdy palety. Pomyślałam no trudno, ale w końcu zielony lakier mi potrzebny więc skierowałam się do kasy. Jak przystało na ofiarę karty płatniczej chciałam zapłacić kartą i tu spotkało mnie rozczarowanie awaria terminala. Trzeba była pójść od pobliskiego bankomatu. Poprosiłam o odłożenie lakieru i poszłam zdegustowana nieco sytuacją do bankomatu. Wróciłam po dłuższej chwili i czekając przy kasie na swoją kolei zauważyłam w koszyczku wyprzedaż owym lakier innej firmy w kolorze, który mnie urzekł co więcej do lakieru był dołączony pełnowymiarowy błyszczek gratis. Za 15, 40 zł nabyłam lakier rimmela z błyszczkiem. zanim pani zakończyła transakcje w tym samym koszyczku znalazłam to czego szukałam lakier w kolorze moich marzeń i to za 7,99 zł. Jak się w praktyce okazało oba lakiery są rewelacyjne a kolory bardzo mi pasują. Dlatego mimo zamieszania z terminalem daję 4. Ekspedientki były miłe a w drogerii panował idealny ład na pólkach. Od tamtych zakupów zawsze gdy jestem w pobliżu zaglądam na chwilę aby obejrzeć co jest w promocji czy na wyprzedaży.

Magika

19.07.2011

Placówka

Kraków, ul. Karmelicka 66

Nie zgadzam się (3)
Sklep z dosyć...
Sklep z dosyć dużą ilością asortymentu. Towar zadbany, na bieżąco poprawiana jest jego ekspozycja, możliwość testowania, każdego rodzaju perfum. Przy każdym dziale znajduje się chętna do pomocy ekspedientka, która pomoże w wyborze najlepszego dla nas produktu. Obsługa przy kasie miła, kulturalna i przede wszystkim szybka.

Artur_411

06.02.2011

Placówka

Krzeszowice, Rynek 2

Nie zgadzam się (4)
Napisałam, kiedy było...
Napisałam, kiedy było źle, więc czuję się w obowiązku napisać także, gdy odczułam znaczną poprawę. Podczas ostatniej wizyty nie miałam Paniom z obsługi nic do zarzucenia. Wreszcie nie było śledzenia mnie w krok krok i mogłam swobodnie poczytać o produktach. Byłam mile zaskoczona, bo gdy zabrakło produktu na półce, Pani zaproponowała mi w zamian kilka darmowych saszetek tego produktu (zaznaczę jednak, że były to inne Panie, niż podczas mojej poprzedniej wizyty) Mało tego, stwierdziłam,że cena kremu, który akurat wybrałam, była niższa od ceny internetowej.

zarejestrowany-uzytkownik

21.01.2011

Placówka

Kraków, ul. Karmelicka 66

Nie zgadzam się (5)
Zdarza mi się...
Zdarza mi się odwiedzić tę drogerię w drodze do pracy. Wpadam po jakiś brakujący kosmetyk. Sklep jest przestronny, a towar na półkach podręcznie i ładnie ułożony. Ceny nie należą do szczególnie wysokich. Jednak to nie wszystko. Niestety, bardzo razi mnie obsługa. Kiedy wchodzę do sklepu, panie rzucają się, by pilnować towaru. Chodzą za Klientami dosłownie krok w krok. Ja krok w lewo, pani także krok w lewo. Ja rozumiem, że mają nakaz pilnowania, ale można to robić bardziej delikatnie. Wiem, bo widzę w innych miejscach. Jednak gdy czegoś długo szukam, żadna nawet dla przykrywki nie zapyta, czy w czymś pomóc. Dzisiaj nie wytrzymałam tego śledzenia i z powrotem wyjęłam krem na półkę, wychodząc z niczym.

zarejestrowany-uzytkownik

11.12.2010

Placówka

Kraków, ul. Karmelicka 66

Nie zgadzam się (5)

Firlit

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Firlit?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Idąc w stronę...
Idąc w stronę Rynku, po prawej stronie wchodząc na ul.Karmelicką nie sposób ominąć drogerii. Szklane duże czyste witryny, zachęcająca ekspozycja na wystawie to wszystko sprawia, że mamy ochotę chociaż na chwilę wejść do tego miejsca. Przestronny lokal, dobrze oświetlony dwie duże sale. W środku nie ma dużo klientów, zatrzymuję się zaraz na wprost od wejścia, by zapoznać się z ofertą kosmetyków do makijażu znanych firm. Kilka minut przeglądam poszczególne stoiska, pani z obsługi kasy na swoim stanowisku pracy, obsługuje płacącego klienta. Nikt z pracowników sklepu nie podchodzi do mnie i nie pyta, chociaż tak naprawdę nie widzę na sali innych pracowników sklepu. Wreszcie podchodzę do jakieś pani, która przechodzi przez sklep, nie ma wyróżniającego się ubrania firmowego, plakietki stąd z mojej strony zapytanie, czy jest z obsługi tego sklepu i po otrzymaniu odpowiedzi twierdzącej pytam, czy dostanę tusz do rzęs marki x. dowiaduje się, że salon nie ma sprzedaży kosmetyków tej firmy. Nie pada żadne pytanie czy jeszcze w czymś pomóc. Byłam już kiedyś w tej drogerii, sytuacja była taka sama, zero zainteresowania klientem, widać nic się nie zmieniło. Przechodzę na druga salę sprzedaży, szukam asortymentu do układania włosów znanej polskiej firmy. Towar na półkach ładnie poukładany, asortymentem, podane ceny pod produktami. Niewygodnie jednak przeglądać, bowiem pani z obsługi sklepu na przeciwnym regale uzupełnia towar i to co przyniosła z magazynu porozrzucane na podłodze, z niewygodą dla klienta, który akurat w tym miejscu chce zapoznać się z ofertą. Gdyby to jakoś jeszcze było poukładane np. paczki jedna przy drugiej, wszystko na zasadzie rzuci się na ziemię, a ty skacz i radź sobie w inny sposób, a najlepiej jakbyś w ogóle tutaj nie stał. Kilka minut przeglądam ten asortyment, niestety ta część sklepu okropnie duszna, dlatego mam już ochotę wyjść. Przy drodze do kasy jeszcze spojrzenie na półkę z perfumami damskimi z tzw. wyższej półki cenowej (bliżej kas, szklana gablota). Zamknięta szklana gablota, nie ma tzw. testerów, ceny podane. Po wyglądzie miejsca śmiało powiem, że tutaj sugerowany zakup na zasadzie: jeśli znasz zapach to kupisz, jeśli nie, to twoja strata. Akceptacja kart przy płatności w sklepie jest. Transakcja szybka, ale zero dodatkowych pytań, brak zaangażowania i zachęty by klient przyszedł tutaj ponownie. Poza kasą wystawione ulotki produktów drogeryjnych, kosmetycznych na stoliku, wymieszane ze sobą.