Stoen

(3.25)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 3)

Skontaktowałam się z...
Skontaktowałam się z centrum kontaktu z klientem RWE Stoen 5 stycznia br, czyli ponad 2 tygodnie temu, żeby potwierdzić wysokość najbliższej do zapłacenia faktury - zawieruszył mi się druczek. Wysłalam emaila na podany na stronie www adres i praktycznie natychmiast dostała automatyczną odpowiedź - potwierdzenie dostarczenia razem z zapewnieniem, że "odpowiedzi udzielimy w możliwie najbliższym terminie". Cóż, termin ów wypadł dopiero dzisiaj, po 16 dniach od zgłoszenia - możnaby się spodziewać nieco większego pośpiechu, acz przyznaję, że odpowiedź była profesjonalna i kompletna.

Kamila_4

21.01.2010

Placówka

Nie zgadzam się (23)
Obserwacja dotyczy rozmowy...
Obserwacja dotyczy rozmowy telefonicznej z konsultantem dostawy energii. Zadzwoniłam ponieważ chciałam się dowiedzieć czy wszystkie rachunki są zapłacone i czy mieszkanie nie jest zadłużone. Ponieważ mieszkanie jest na osobę, która zmarła konsultant nie podał mi informacji, których nie mógł mi zdradzić. Podał mi tylko informacje o tym, w jaki inny sposób mogę się dowiedzieć czegoś więcej. Ponieważ taka jest polityka firmy oceniam tę rozmowę bardzo pozytywnie. Konsultant zachował się odpowiednio.

marciav

11.11.2009

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (18)

Stoen

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Stoen?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.