Skontaktowałam się z centrum kontaktu z klientem RWE Stoen 5 stycznia br, czyli ponad 2 tygodnie temu, żeby potwierdzić wysokość najbliższej do zapłacenia faktury - zawieruszył mi się druczek.
Wysłalam emaila na podany na stronie www adres i praktycznie natychmiast dostała automatyczną odpowiedź - potwierdzenie dostarczenia razem z zapewnieniem, że "odpowiedzi udzielimy w możliwie najbliższym terminie". Cóż, termin ów wypadł dopiero dzisiaj, po 16 dniach od zgłoszenia - możnaby się spodziewać nieco większego pośpiechu, acz przyznaję, że odpowiedź była profesjonalna i kompletna.
Obserwacja dotyczy rozmowy telefonicznej z konsultantem dostawy energii.
Zadzwoniłam ponieważ chciałam się dowiedzieć czy wszystkie rachunki są zapłacone i czy mieszkanie nie jest zadłużone. Ponieważ mieszkanie jest na osobę, która zmarła konsultant nie podał mi informacji, których nie mógł mi zdradzić. Podał mi tylko informacje o tym, w jaki inny sposób mogę się dowiedzieć czegoś więcej.
Ponieważ taka jest polityka firmy oceniam tę rozmowę bardzo pozytywnie. Konsultant zachował się odpowiednio.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.