Czekałem na rachunki za prąd które miały być dostarczone na koniec czerwca. Nie chciałem dłużej czekać, więc zadzwoniłem do zakładu energetycznego z pytaniem, czy zostały wysłane rachunki. Okazało się, że rachunki zostały wysłane. Poinformowałem pracownika, że do mnie rachunki nie doszły a ja wyjeżdżam na wakacje. Pracownik od razu poinformował mnie, że zaraz wystawi mi duplikaty i przedłuży okres wpłaty za pierwszy rachunek. Wystarczy zadzwonić i się dogadać a wszystko będzie ok.
Czekałem na rachunki za prąd które miały być dostarczone na koniec czerwca. Nie chciałem dłużej czekać, więc zadzwoniłem do zakładu energetycznego z pytaniem, czy zostały wysłane rachunki. Okazało się, że rachunki zostały wysłane. Poinformowałem pracownika, że do mnie rachunki nie doszły a ja wyjeżdżam na wakacje. Pracownik od razu poinformował mnie, że zaraz wystawi mi duplikaty i przedłuży okres wpłaty za pierwszy rachunek. Wystarczy zadzwonić i się dogadać a wszystko będzie ok.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.