Telepizza

( 3.38 )

Opinie (500)

T R A ...

T R A G E D I A - ABSOLUTNIE OMIJAĆ Z DALEKA. Chyba że chcesz zimną dostać pizzę po 2 godzinach od zamówienia . Niestety personel nie poczuwa się do jakiejkolwiek odpowiedzialności. Nie polecam - niestety ten lokal to MNIEJ NIŻ ZERO.

Umiarkowanie

Mocnym punktem tego lokalu jest to że w miarę sprawnie sporządzają pizzę. Smak oceniam również na plus. Minusem jest to że personel nie jest specjalnie miły, wygląda to tak jakby z przymusu tam pracowali

Rewelacyjna pizza

Zdecydowanie pizza z tego punktu, to jedna z najlepszych jaką można znaleźć. Nie pamiętam kiedy jadłem tak dobra pizzę. Pod względem smakowym kompletnie nie ma się do czego przyczepić, genialne ciasto i wysokiej jakości oraz świeżości składniki. Jedyna rzecz do jakiej można mieć zastrzeżenia, to sposób krojenia ciasta. Miało się wrażenie że było to robione na szybko przypadkowymi ruchami, bez żadnej ustalonej filozofii. Na szczęście pizza obroniła się smakiem i szybka dostawą, napewno warto ją polecić.

Już zamykamy

15 min. przed zamknięciem lokal był już przygotowany do sprzątania. Przy barze wiadro z mopem i brak obsługi na sali sprzedaży. Zakup napoju możliwy tylko przy konsumpcji na zewnątrz lokalu. Brak wystawionego paragonu.

Miło i przytulnie

Kilka razy byłam w lokalu bo zazwyczaj zamawiam z dostawą do domu, ale muszę przyznać, że na miejscu lepiej smakuje ;) klimat całkiem przytulny a obsługa bardzo miła. W lokalu bardzo czysto. Polecam

Wspaniała obsługa

17.11.2019 skorzystałam z usługi telepizzy w Bytomiu z dostawą do domu. Po mimo późnej godziny osoba obsługująca mnie i moje zamówienie była bardzo pomocna. Dzięki jej kompetencji i znajomości oferty przedstawiła mi najlepszą propozycje „skrojoną” pod moje potrzeby. Zastosowała 2 różne promocje dzięki czemu otrzymałam wysokiej jakości produkty i niskiej cenie. Po mimo że w trakcie oczekiwania na usługę jeszcze kontaktowałam się 2 razy z obsługą w celu modyfikacji zamówienia, obsługa była pomocna na każdym etapie realizacji. Zamówienie dotarło od mnie na czas ( a nawet 5 minut wcześniej), bez przeszkód mogłam zapłacić kartą u dostawcy a zamówienie było ciepłe i w wysokiej jakości. Dostawca był również bardzo uprzejmy i miły. Po takiej sytuacji z pewnością polecę usługi lokalu z Bytomia znajomym i rodzinie.

nie polecam

Z przykroscia stwierdzam ze po raz kolejny polecieli w kulki....ceny z kosmosu i pizze pozal sie....noZESZ przesada.zeby zamawiajac pizze [w moim przypadku 2 te ok 30cm] wnocy dzwoniac za placic ponad 60zl i dostac zimne plaskie twarde syfy z mala iloscia skladnikow i na lo9ike .pyta sie mnie pani czy na cienkim ciescie..to juz kolejny raz...zadnej promocji 2za 1czy jakos tam....pare metrow doslownie mnie dzieli od tej syfiarni ale byla pozna 9odzina zeby zareklamowac.. NIE POLECAM....NIE WARTO...sa w miescie lepsze pizzerie z normalnymi cenami....jesli o mnie cxodzi to stracili klienta...twarde syfiate cos nie zwiazane nawet z pizza..pozdro.... (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Pyszna pizza, sprawna obsługa

Lokal czysty, zadbany, bardzo profesjonalna obsługa, miła uśmiechnięta i co najważniejsze działająca w ekspresowym tempie. Warto wpaść z przyjaciółmi na dobry posiłek

Sprawna obsługa

W zeszły wtorek zamówiłem pizzę przez telefon około godziny 19, telefon został szybko odebrany, pracownica, która odebrała telefon wyjaśniła że musze zamówić większa pizzę z dodatkami, albo dwie małe pizze ponieważ dostawy wymagają większej kwoty niż 16,99 zł, poinformowała mnie również że dostawa będzie w ciągu 30 - 40 minut i pizza została w tym zakresie czasowym dostarczona.

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Dobrze

Dobrze. Niejasna oferta. Ceny ok.Pizza smaczna. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Bardzo dobrze

Bardzo dobrze. Smacznie szybko i bezproblemowo Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Super

Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Super

Super. Personel nie zawsze dobrze zorientowany ale miły w obsłudze, ceny konkurencyjne, bardzo długi czas oczekiwania szczególnie przy zamówieniach telefonicznych, zdarzyło mi się dostać zimną pizzę. Zostało to jednak zrekompensowane dostarczeniem drugiej,ciepłej lecz mniejszej za darmo.Kontakt z kierownictwem bardzo dobry. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Odwiedzałeś ostatnio Telepizza?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Da Grasso

(3.67 )

Gusto Dominium

(3.70 )

Pizza Hut

(3.95 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem