Jakość Obsługi

PEPCO

( 4.09 )

PEPCO to europejska sieć dyskontów, która w swojej ofercie posiada odzież dla całej rodziny oraz produkty do domu w najniższych cenach. Firma funkcjonuje od kilkudziesięciu lat, a pierwsze sklepy pojawiły się w 2004 roku w Poznaniu, Bydgoszczy i Gdańsku. Jest najpopularniejszym sprzedawcą odzieży dla dzieci oraz artykułów dekoracyjnych. Misja firmy jest zapewnienie klientom najłatwiejszego dostępu do wszystkich produktów codziennego użytku. Sklepy PEPCO znajdują się w 11 krajach w Europie.

Opinie (4932)

Bardzo brudno

Kasjer ogranicza się tylko do skasowania klienta i nie koniecznie grzecznie informuję o wzięciu koszyka. Duża ilość paragonów wcześniejszych klientów na stanowisku kasowym. Koszyki brudne, klejąca się maź w jednym z nich. Brudna podłoga, na półkach kurz. Personel zajęty dokładaniem towaru, nie zwraca uwagi na pytania klienta. Źle wydana reszta, brak 15 groszy.

Na wysokim poziomie

Mimo bardzo dużego ruchu i wielu utrudnień związanych z obecną sytuacją na świecie wszystko przebiega bardzo sprawnie. Asortyment jest na bieżąco uzupełniany, nie ma braków, obsluga zasługuje na nagrodę za gotowość do pracy i sympatię w stosunku do klientów. Polecam serdecznie!

Mało asortymentu

Sklep jest utrzymany w czystości jednak w oczy rzuciłymi się spore braki asortymentowe. Wiele regałów świeciło pustkami. Wprawdzie znalazłam produkt, który mnie interesował jednak praktycznie nie było możliwości wyboru pomiędzy kilkoma rodzajami tego samego produktu. Zwykle spędzam w Pepco trochę czasu a tu nie było w czym "buszować". Kasjerka obsługiwała klientów sprawnie każdorazowo zapraszając do kolejnej wizyty. Polecam jedynie ze względu na konkurencyjne ceny produktów.

Na plus!

Sklep ma sporą powierzchnię zatem łatwo mi było wykonywać zakupy. Przy wejściu można było sięgnąć po płyn do dezynfekcji rąk co jest istotne ze względu na pandemię. Mimo dłużej trwającej 30% promocji na cały asortyment sklep był niezłe zatowarowany. Widoczne były wprawdzie braki produktowe na regałach lecz jedna z pracownic zajmowała się na sali sprzedaży ich bieżącym uzupełnieniem. Sprzedawczynie chętnie pomagają klientom w zlokalizowaniu interesujących ich produktów. Bez problemu przerywają pracę by podejść z klientem do właściwego regału. Przy kasie obsługa przebiega sprawnie. Przy większej kolejce od razu pojawia się dodatkowy pracownik ze wsparciem. Polecam! Sympatyczna atmosfera udziela się klientom.

Mogło być lepiej...

Sklep ma dość sporą powierzchnię jednak przy większej ilości klientów zwłaszcza w jednym dziale trudno jest wykonywać zakupy. W dobie pandemii pracownice są bardzo rygorystyczne jeśli chodzi o liczbę klientów w sklepie oraz obowiązek sięgnięcia po wózek. Bez oporów wypraszają osoby, które chcą wejść przy mmaksymalym limicie klientów na sali sprzedaży. Przy wejściu na blacie znajduje się płyn do dezynfekcji, którego zaleca się użyć przed rozpoczęciem zakupów. Niestety asortyment jest tak przebrany że trudno cokolwiek zakupić. Półki świecą pustkami. Stale dotąd dostępne produkty jak choćby woreczki z suwakiem ostatnio podczas zakupów nie były dostępne. Pracownice są z reguły życzliwe. Jedne bardziej, drugie mniej. Gdy spytałam o podłużną foremkę jedna z pracownic zaproponowała weryfikację towaru w magazynie by sprawdzić czy te są. Z kolei druga pracownica poproszona o szybkie sprawdzenie owych foremek na magazynie stwierdziła, że na pewno ich nie ma... Warto zajrzeć ze względu na miłe dla kieszeni ceny ale szału nie ma.

Miłe zaskoczenie

Witam serdecznie, Zakupy w pepco to sama przyjemność. Towar poukładany, wymogi sanitarne spełnione, panie z obsługi chętne do pomocy. Miło robić zakupy wiedząc, że przestrzegane są zasady, aby się nie zarazić. Przyjemność sprawia wybieranie produktów, gdy są one poukładane, czyste i schludnie wyglądają.

Bardzo dobry sklep

Obsługa bardzo sympatyczna i pomocna. Sklep mógłby być lepiej zatowarowany bo jest promocja 30% na wszystko. Choć jest to wynikiem tej akcji i powinno ich w tym wydaniu byćwięcej i częściej. Świetny pomysł na przyciągnięcie klientów. Oby tak dalej

Obsluga

Nie polecam sklepu i obsługi. Pani stojąca w drzwiach nie wpuszcza nikogo od 17:30, mimo że sklep był czynny jeszcze przez pół godziny. A w sklepie jakoś specjalnie tłumów nie było. Następnym razem nie wiem o której trzeba przyjść na zakupy, żeby zostać wpuszczonym. . Też pracuje w sklepie ( jestem zastępca kierownika) i taka sytuacja nie mogłaby mieć miejsca. Klienta wpuszczamy do końca, a nie pół godziny przed końcem Panie już nikogo nie obsługują. Porażka totalna i wielki minus dla tego sklepu.

Porządek i czystość ii chaos przy kasie

Byłem w tym Pepco niedawno, robiąc drobne zakupy do domu. Sklep generalnie przestrzega zasad związanych z pandemią. Jedna ze sprzedawczyń ma wybudowane stanowisko przy samych drzwiach, pilnując, by wszyscy mieli maseczki i zakładali rękawiczki, a do tego przeciera ciągle koszyki płynem dezynfekującym, wszystkich miło witając. W sklepie panuje wielki porządek i czystość, i to nawet podczas tych licznych promocji, jakie w nim obowiązują. Sprzedawczynie poprawiają towar na półkach i na nowo wieszają porzucone przez klientów ubrania na bieżąco. Nie podoba mi się jednak to, że nie pilnowały zupełnie zachowywania odstępów przy kasie, przy której ludzie wręcz ocierali się o siebie, ale dodam, że w sklepie było naprawdę sporo osób, a trzy sprzedawczynie, z których przy kasie są tylko dwie, nie są w stanie zapanować nad tłumem, który rzuca się na promocje, jednak one nawet nie próbowały zareagować. Do tego zrobił się bałagan i nie było wiadomo, kto jest pierwszy i następny w kolejce, klienci podchodzili ze wszystkich stron, a sprzedawczynie zupełnie nie interesowały się, kto w jakiej kolejności podchodzi i obsługiwały tych, co dopiero się pojawili przed kasą przed tymi, którzy już przed nią stali dłuższą chwilę. Do tego ceny aktualne nie są wyszczególnione na półkach, czyli widzimy te sprzed promocji i dopiero przy kasie informują, że odliczają 30%. Poszedłem do Pepco, nie wiedząc o tych promocjach i byłem trochę wściekły, że ceny były stare wszędzie, bo gdybym o tym wiedział, zrobiłbym grubsze zakupy, a tak to nie chciało mi się już drugi raz stać w ogromnej kolejce.

Lubię tu przychodzić

Lubię to miejsce, ponieważ znajduje się mojej najbliższej okolicy. Zaletą sklepów sieci pepco są korzystne ceny, na kieszeń studenta, dlatego też położony jest w miasteczku studenckim. To miejsce cechuje przemiła obsługa, ładnie poukładany towar i duży wybór asortymentu. Niedaleko znajduje się duży parking i mnóstwo innych sklepów w tym: apteki, sklepy spożywcze, fryzjer itp. co przyciąga wielu ludzi.

Są jeszcze dobrzy ludzie...

Byłam dziś w pepco bo jest super wyprzedaż więc pomyślałam warto skorzystać. Znalazło się kilka produktów godnych zakupu. Chciałam kupić koszulkę dla córki ale nie mogłam znalesc rozmiaru... Przechodziła obok pani z obsługi, spytałam czy jest taka koszulka rozmiar 134. Pani dość że dala mi koszulkę która chialalm to pomogła mi znalesc jeszcze kilka innych. Córka zadowolona a ja szczęśliwa że zdążają się takie życzliwe osoby ☺️ pozdrawiam

Fajne Pepco na Starołęce

Dobrze zaopatrzony sklep,nie ma tutaj tłumów.Można ze spokojem pooglądać,zdecydować i kupić.

LENIWA KIEROWNICZKA ! NIE SZANUJE KLIENTOW

Osoby pracujace w tym sklepie to kpina jakas ! Otwarty NIBY do 18 a „uprzejme panie kierowniczki” leniwe i Chcące oszukać swojego pracodawce zamykają o 17:40 i chowają się po katach udając ze nie widza ludzi próbujących wejść zrobic zakupy. WSTYD !

Super,mega i pozytywnie.

Zawsze wracam poniewaz zakupy przebiegają w miło,Panie pracujące zawsze służą pomocą...

Bardzo miła obsługa :) polecam ten sklep

Standard obsługi dobry , za każdym razem jak się wchodzi do sklepu słyszę powitanie -plus dla sklepu. Obsługa chętna w pomocy dla klienta. Polecam ten sklep !

Super

Na czas pandemii, Pepco wprowadziło ofertę promocyjną - 30% na cały asortyment sklepowy, to promocja "super", bo ta sieć ma wiele przydatnych, zróżnicowanych artykułów od wyposażenia wnętrz do odzieży i nie mówię, żeby wszystko kupować, jak leci, bo ja też takich zakupów nie dokonałam, ale mogę polecić kobietom rajstopy czy pończochy - są w bardzo dobrej cenie, a dodatkowe 30% to prawdziwa okazja zakupowa, warto zrobić mały zapas. Obsługa tej placówki to bardzo miłe i sympatyczne panie, gotowe doradzić, służą pomocą, jeśli klient tego potrzebuje. Na wejściu, na klienta czekają rękawiczki-jednorazówki i płyn do dezynfekcji, a ilość dostępnych koszyków jest równa maksymalnej obecności klientów, zgodnie z wytycznymi od władz. Jedyny mankament Pepco to tłok na wieszakach z ekspozycjami odzieży - towaru mają dużo, ale łatwo coś strącić, niestety.

Dobra obsługa

Wybrałam się na zakupy do sklepu Pepco, po raz pierwszy od wybuchu epidemii koronawirusa. Moja uwagę zwróciła akcja promocyjna -30% na cały asortyment. Sklep przygotował się dla klientów zgodnie z obowiązującymi wymogami - jedna z pracownic pilnowała ilości klientów, którzy mogli być jednocześnie w sklepie. Wewnątrz sklepu nic się nie zmieniło i gdyby nie klienci w maskach na twarzach oraz szyby przy stanowiskach kasowych, to zakupy nie różniłyby się od zwyczajnych. Akcja promocyjna przyciągnęła klientów do sklepu i gdy chciałam podejść do kasy, okazało się, że ustawiła się już kilkuosobowa kolejka. Szybko otwarto drugie stanowisko i nawet nie odczułam zbytnio czasu oczekiwania na swoją kolej.

Zdecydowanie polecam zakupy.

W sklepie zawsze jest czysto, towar jest estetycznie poukładany, a ceny niskie. Jakość może nie jest najlepsza, ale cena to wynagradza.

Odwiedzałeś ostatnio PEPCO?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • lampy
  • odzież wierzchnia
  • dekoracje wnętrz
  • akcesoria sypialniane
  • buty dziecięce
  • odzież sportowa
  • zabawki
  • akcesoria kuchenne
  • odzież damska
  • odzież męska
  • akcesoria do domu

Podobne firmy w okolicy

DUKA

(4.02 )

Flo

(3.02 )

Home&You

(3.99 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem