ALMI DECOR

( 3.98 )

Opinie (184)

Dno i wodorosty

Sprzedaja towar ktorego nie maja na stanie tlumaczac sie awaria systemu. Czlowiek traci czas i energie na wyszukanie odpowiedniej rzeczy, placi, zamawia extra transport, czeka az w koncu okazuje sie, ze rzecz ktora zamowil nie istnieje w ich rejestrze. Strasznie slabo, moja opinia to szkoda czasu na jakikolwiek zakup u nich. Raczej watpie, ze kiedys bede probowala jeszcze raz.

BZ

W zakresie niezrealizowanych przez Almidecor zamówień i zwrotów dokonanych przedpłat proponuję (własnym doświadczeniem) kontaktować się również z infolinią Fargotex Sp. z o.o. np. +48 86 218 53 90 lub +48 511170592 oraz mailowo fargotex@fargotex.pl, biurowarszawa@fargotex.p. W moim przypadku zwrot należności nastąpił szybko bo po kilku dniach od mojego mailowego odstąpienia od umowy zgodnie z regulaminem zakupów Almidecor.com.

Ostrzeżenie innych konsumentów

Odradzam zamawianie jakichkolwiek towarów w tej firmie, paczki nie zostają nadane, towaru nie ma, pieniędzy również. Na maile nie odpisują, na infolinię natomiast nie sposób się dodzwonić. Z całego serca odradzam. Przykro patrzeć jak ze znanej i szanowanej firmy powstała firma krzak, która nie tylko nie dba o jakość usług, nie dba o klientów, ba, nie ma nawet podstaw zwykłej, ludzkiej uczciwości. Odradzam współpracę.

Nieuczciwe postępowanie

Od prawie 6 miesięcy nie dostałem ani towaru ani zwrócili pieniędzy - odradzam zamówić tam cokolwiek. Na pytanie czy są niewyplacalny nie odpowiadali jeszcze. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Nieuczciwa firma!!!

Dalej nie otrzymałam zwrotu pieniędzy za abażur, pomimo maili z tłumaczeniem , że wysyłacie ponaglenia do księgowości o przyspieszenie zwrotu. Nie wiem jak to nazwać , ale jesteście nieuczciwą firmą. Od marca trwa ta szopka, czyli od kiedy wysłałam zamówienie. Przeciąganie terminów , wymówki i dalej brak wpłaty na moim koncie. Nie wypada Was nazwać inaczej jak tylko nieuczciwą firmą. Żądam natychmiastowego zwrotu moich pieniędzy. Dalej BĘDĘ WYSYŁAĆ WSZĘDZIE INFORMACJE O NIEUCZCIWOŚCI FIRMY!!!!! (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Dno

Oczekiwanie na realizację zamówienia minęło 2 miesiące. Do infolinii udalo się dodzwonic 3 razy. Zwodzą i po prostu kłamią. Na maile na początku odpowiadali, obecnie echo... Kupowałem prze lata i to była przyjemność. Obecnie sięgnęli dna i niczego już id nich nie kupię i innym odradzam.

Online

Niestety Almi Decor nie jest już tą samą firmą. Mam wrażenie, że nikomu nie zależy za kliencie. Zamówiłam produkt, który miał do mnie trafić na koniec kwietnia, mamy czerwiec, a ja nadal nie otrzymałam przesyłki. Wysyłałam maile w mojej sprawie jednak dowiedziałam się tylko, że ze względu na zmianę magazynu wysyłki będą realizowane z opóźnieniem. Dlaczego klient nie jest informowany o jakichkolwiek zmianach w terminie realizacji usługi? Brak rzetelnej informacji i zainteresowania.

ostrzeżenie przed zakupami w AlmiDecor

sklep internetowy AlmiDecor nie przysyła towaru, ani nie oddaje pieniędzy. Unikać jak ognia! Co więcej, kasowane są negatywne posty wpisywane przez poszkodowanych przez internetowy sklep AlmiDecor

ku przestrodze przed AlmiDecor

dzień dobry, piszę ku przestrodze zainteresowanych zakupami w sklepie internetowym Almi Decor. w dniu 07.04. 2019 złożyłam i na moje nieszczęście opłaciłam zamówienie na kwotę 2450 zł. Towar miał przyjechać w dniu 18 kwietnia. Nie przyjechał. Po wymianie mejlowej i telefonicznej z firmą termin realizacji był przesuwany, a powody mętnie tłumaczone; raz reorganizacją firmy, raz opóźnieniami ze strony producenta. Jest to kłamstwo, ponieważ zamówiłam te same lampy 20% taniej u innej firmy i towar był ściągnięty od producenta bez opóźnień. Teraz pojawiły się problemy ze zwrotem środków. Mejlowo Pani zapewniała mnie, że tu cytat: "informuję, że na zwrot środków jest 14 dni roboczych. Zazwyczaj jednak zwroty są wykonywane szybciej.". dzisiaj udało mi się dodzwonić na infolinię i dowiedziałam się, że zwrot środków może nastąpić do końca miesiąca i prezes czy ktoś tam właśnie zajmuje się moją sprawą. Nie jest to prawdą, ponieważ nie podałam ani swojego nazwiska ani numeru zamówienia! Z uwagi na fakt, że podobne bzdury były mówione innym pokrzywdzonym (czytaj posty poniżej), skontaktowałam się już z prawnikiem i poniżej podaję szczegóły postępowania: 1. zawiadomić policję 2. następnie prokuraturę. dopóki firma istnieje, środki muszą oddać, więc zachęcam pozostałych poszkodowanych do wdrożenia procedury o dokonaniu przestępstwa

Chaos, brak odpowioedzi, masakra

Unikajcie sklepu internetowego jak ognia - za zamówione w styczniu produkty do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy (część nie dojechała w ogóle i obiecali mi zwrot środków, parę tysięcy złotych). Kontakt dramatyczny, nikt nie wie co przyjechało, kiedy albo czy w ogóle przyjedzie. Przyjeżdżają też w ogóle nie zamówione towary. UNIKAJCIE JAK OGNIA

SKRADZIONO MOJE PIENIĄDZE

Chciałabym przestrzec wszystkie osoby planujące zakup jakiegokolwiek produktu w Almidecor. W grudniu 2018 r. złożyłam zamówienie na dwie pary zasłon, opłaciłam, na kilka tygodni przed wysłaniem anulowałam jedno z nich, krótko po tym otrzymałam potwierdzenie anulowania i do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Pomimo przeszło dwudziestu rozmów z pracownikami infolinii oraz licznymi e-mailami, nie otrzymałam zapłaconej kwoty. W rozmowach z pracownikami infolinii nagminnie słyszę, że "to jest w księgowości, nie ma w to wglądu", "przelew powinien być najpóźniej jutro" (usłyszałam w lutym). Moje próby kontaktu z osobą nadzorującą pracę infolinii (dane osobowe usunięte przez administratora) nie powiodły się - usłyszałam, że właśnie odbywa rozmowę z prezesem, jest na szkoleniu bądź wyszła już z pracy. Nikt nie podjął próby kontaktu i wyjaśnienia sprawy. Dla firmy, która deklaruje "najwyższą jakość", to zachowanie skandaliczne, a przywłaszczenie moich pieniędzy nie jest zapewne "ukłonem w stronę najbardziej wymagających klientów". Wobec permanentnego ignorowania moich zastrzeżeń i kradzieży, będę zmuszona wstąpić na drogę sądową. W załączeniu jeden z wysłanych e-maili, dla zainteresowanych mogę przedstawić całą zarchiwizowaną korespondencję.

Bardzo dobrze.

Bardzo dobrze.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

20.11.2018
ALMI DECOR Inna forma kontaktu

Odwiedzałeś ostatnio ALMI DECOR?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

KLER

(4.24 )

VOX Meble

(4.10 )

DUKA

(4.08 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem