Opinia użytkownika: Klient_m40m
Dotycząca firmy: ALMI DECOR
Treść opinii: Chciałabym przestrzec wszystkie osoby planujące zakup jakiegokolwiek produktu w Almidecor. W grudniu 2018 r. złożyłam zamówienie na dwie pary zasłon, opłaciłam, na kilka tygodni przed wysłaniem anulowałam jedno z nich, krótko po tym otrzymałam potwierdzenie anulowania i do tej pory nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Pomimo przeszło dwudziestu rozmów z pracownikami infolinii oraz licznymi e-mailami, nie otrzymałam zapłaconej kwoty. W rozmowach z pracownikami infolinii nagminnie słyszę, że "to jest w księgowości, nie ma w to wglądu", "przelew powinien być najpóźniej jutro" (usłyszałam w lutym). Moje próby kontaktu z osobą nadzorującą pracę infolinii (dane osobowe usunięte przez administratora) nie powiodły się - usłyszałam, że właśnie odbywa rozmowę z prezesem, jest na szkoleniu bądź wyszła już z pracy. Nikt nie podjął próby kontaktu i wyjaśnienia sprawy. Dla firmy, która deklaruje "najwyższą jakość", to zachowanie skandaliczne, a przywłaszczenie moich pieniędzy nie jest zapewne "ukłonem w stronę najbardziej wymagających klientów". Wobec permanentnego ignorowania moich zastrzeżeń i kradzieży, będę zmuszona wstąpić na drogę sądową. W załączeniu jeden z wysłanych e-maili, dla zainteresowanych mogę przedstawić całą zarchiwizowaną korespondencję.