Agata

( 4.11 )

Agata swoje początki miała w 1952 roku, kiedy powstało państwowe przedsiębiorstwo produkcyjne o nazwie "Bytomskie Fabryki Mebli". Po sprywatyzowaniu marka zaczęła prężnie się rozwijać, co ma miejsce po dzień dzisiejszy. Obecnie Agata posiada 29 wielkopowierzchniowych salonów oferujących meble i dodatki do aranżacji wnętrz. W salonach znajdują się artykuły od ponad 250 producentów krajowych i zagranicznych, można także skorzystać z profesjonalnych usług doradców, projektantów i ekspertów.

Opinie (990)

Świetny sklep, zdecydowanie polecam

Bardzo duża wiedza pracownika odnośnie asortymentu. Potrafił dobrac wybrany mebel do zarysowanego przeze mnie wzorca. Miła obsługa, sklep schludny i czysty. Ceny zdecydowanie adekwatne do jakości i obsługi.

Sklep do którego jeszcze wrócę!

Byłem w tym sklepie już po raz drugi. Za każdym razem opuszczałem go w pełnym zadowoleniu i satysfakcji z dokonanego zakupu. Personel był schludnie ubrany oraz bardzo miły i pomocny. Oświetlenie sklepu jest jasne dzięki czemu nie zawiodłem się jeszcze na wyborze odpowiedniego koloru.

W porządku

Sklep jest całkiem duży, jak przystało na meblowy. Uporządkowany i czysty. Wybór mebli i dodatków jest przyzwoity, a obsługa kompetentna. Ceny trochę wyższe, ale jakość lepsza niż u Szwedzkiej konkurencji. Niestety w magazynie często jest spora kolejka bo obsługiwana jest jedna osoba naraz.

Profesjonalna obsługa

Salon posiada bogatą ofertę zarówno meblową jak i w dziale z akcesoriami domowymi. Ceny są przystępne a jakość produktów zadowalająca. Dodatkowo obsługa jest bardzo profesjonalna i uprzejma. Poświęcają wiele czasu na odpowiednie doradzenie klientowi.

Dobre miejsce by znaleźć meble dla siebie

W salonie kupowałam narożnik wypoczynkowy. Pani pracująca w sklepie doradziła mi doskonale w zakresie wyboru materiału obiciowego i rodzaju sprężynowania. Dzięki temu jestem w 100% zadowolona z dokonanego zakupu i wiem, że wybrany mebel posłuży mi przez lata bez szwanku. Przez cały proces zakupu zostałam poprowadzona przez tę samą osobę, od momentu wyboru kanapy, aż po odbiór. Bardzo pozytywnie oceniam to, że obsługa w żaden sposób nie pospiesza podczas dokonywania decyzji, można na spokojnie się zastanowić, posiedzieć, obejrzeć tkaniny w świetle dziennym. Dodatkową korzyścią są częste promocje na raty 0% i duże obniżki cen na cały asortyment. Dzięki skorzystaniu z jednej z nich zaoszczędziłam prawie 400zł. Na dodatek ceny w porównaniu z oferowanymi bezpośrednio przez producenta są zdecydowanie niższe, a koszt transportu jest niewielki. Również na pochwałę zasługuje opcja transportu z montażem, nie potrzeba dodatkowych osób żeby ustawić mebel na swoim miejscu, Panowie którzy przyjeżdżają z dostawą zajmują się wszystkim do końca.

Bardzo dobry sklep

Sklep Agata na Bielanach Wrocławskich, jest bardzo dobrym sklepem, ponieważ jest tam bardzo szeroki asortyment oraz miła obsługa, do tego sklep jest przestronny.

Ładny, duży sklep

Sklep jest bardzo duży i jest w nim naprawdę wiele produktów i pomysłów na aranżację wnętrz. Jest tam jednak niewielu pracowników jak na tak duży sklep i ciężko uzyskać pomoc.

Mile

Szybko sprawnie zalatwilem swoj zakup. Pani przed zamknieciem sklepu poswiecila tyle czasu ile potrzebowalem, gdyz zastanawialem sie nad zakupem szafy. Pomogla mi dobrac i kolorystyke i inne elementy tej szafy. Obliczyla wszystko i dala duze rabaty. Z bezplatna dostawa

Bardzo dobra obsługa!

Ostatnio kupowałam tu kanapę do mieszkania. Od początku wiedziałam, czego oczekuję i miałam wybrany model, pracownica uszanowała to i nie narzucała nic innego, pomogła mi ustalić transport i wszystko spokojnie wytłumaczyła. Mebel jest elegancki ale też ma ciekawy kolor, ciemna butelkowa zieleń idealnie pasuje do mojego wnętrza, Jestem zadowolona z zakupów w tym sklepie.

Średnia obsługa

Niestety tylko jedna Pani wykazała chęć pokazania czegoś więcej, potrzeba przeszkolić osoby z prezentowania plusów w sklepie i informacji o produkcie

bardzo dobra obsługa

Bardzo dobrze zaopatrzony sklep obsługa miła i profesjonalna. Pracownicy dbają o klienta w sklepie czysto i schludno.

Dobra oferta górą!

Profesjonalni doradcy,dopasowanie mebla do moich potrzeb i upodobań,zaproponowanie najlepszej ceny za produkt,sposobu płatności czy transportu. Doradcy schludnie ubrani, w sklepie czysto,poduszki na kanapach równo poukładane,muzyka w tle.Zwyczajnie miło było tam przebywać.

Obsługa zorientowana w temacie

na każdym dziale otrzymaliśmy wyczerpujące odpowiedzi odnośnie mebli, pielęgnacji materiałów, możliwości konfiguracji, samego zamówienia i transportu. Co prawda nie są oni w stanie rozładować kolejki do kas, ale i tak pracownicy obsługiwali dość szybko, że czekanie nie trwało tak długo.

Bardzo dobrze.

Kompetentni i wykwalifikowani sprzedawcy, którzy znają się na swoich produktach. Do tego doradzą produkty, korzystne dla klienta, a nie tylko na sklepu. Panie na kasie trochę mniej uprzejme, mogłyby wykrzesać więcej uprzejmości skoro mają taką pracę.

Odwiedzałeś ostatnio Agata?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

PEPCO

(4.08 )

Black Red White

(3.54 )

Bodzio

(3.70 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem