Kaufland

( 3.70 )

Kaufland to niemieckie przedsiębiorstwo handlowe. Pierwszy sklep został założony w 1984 roku w Niemczech. Jako kluczową wartość przedsiębiorstwo określa zadowolenie klientów z zakupów. Satysfakcja klientów oraz ich chęć powrotu do sklepu jest realizowane przez zapał do pracy pracowników. W sklep posiada marki własne z działów bio, Classic, Classic baby, Classic bez laktozy, K-take it veggie oraz urządzenia elektryczne SWITCH ON. Przedsiębiorstwo angażuje się w zapobieganie marnotrawieniu żywności współpracując z Fundacją Polskich Banków Żywności.

Opinie (7310)

Jak zwykle nie zawiodłam się na Kauflandzie

Jak zwykle nie zawiodłam się na Kauflandzie. Sklep oferuje duży wybór. Jednak zauważyłam, że owoce, które w Lidlu są po niecałe 4zł/kg, a w Biedronce po 5zł/kg, tutaj kosztują ponad 3zł za sztukę (owoc jest mały, wielkości jabłka). Oprócz tego sklep ma szeroki asortyment i miło robi się w nim zakupy.

Dużo wybór produktów w niskich cenach

W sklepie zawsze jest bardzo duży wybór produktów. Chętnie robię tam zakupy, bo zawsze jest dużo świeżych owoców i warzyw. Fajnie, że są tam też mrożone produkty luzem, można wziąć ich tyle ile potrzeba. Obsługa zawsze jest uprzejma i uśmiechnięta.

Żenujące zachowanie personelu na stoisku mięsnym...

Wczoraj - 04.04.2020 w godzinach wieczornych / a właściwie nocnych - po godz. 23.00 / podjechałam zrobić zakupy dla siebie i swoich rodziców, którzy niestety już w żaden sposób nie mogą wychodzić sami / . Chciałam wykorzystać dłuższą godzinę otwarcia, by nie trafić na długą kolejkę, która się jeszcze 2 godziny wcześniej piętrzyła przed sklepem... Rzeczywiście sklep był już prawie pusty .... przechodząc koło stoiska mięsnego , za ladą którego pod ścianą stało kilka pań z personelu - usłyszałam słowa ".... ja to bym się wstydziła o tej porze w ogóle przychodzić do sklepu !...." Po tych słowach nie odważyłam się podejść do stoiska, choć wcześniej miałam nadzieję,że zaopatrzę się na dłuższy czas w potrzebne zakupy - ..... I to nie o to chodzi ,aby się uskarżać - zrobiło mi się zwyczajnie przykro... pracuję w szpitalu / obecnie prawie na okrągło i nie zawsze mogę robić zakupy wtedy , kiedy bym chciała i kiedy , by tym paniom pasowało- ....Czas jest trudny, ale nie wyobrażam sobie ,abym coś takiego powiedziała swojemu pacjentowi, który np. o 4.00 rano zostaje przywieziony przez pogotowie - bo szpital pracuje 24 /h..... Poza tym sklep miał być otwarty do 24.00, więc jeszcze miałam trochę czasu.... Generalnie w obecnym trudnym czasie - to bardzo przykre dla mnie doświadczenie - widać, że wciąż są osoby, które pracy nie szanują.... Jakość obsługi na 2 / oczywiście nie generalizuję, ale długo na tę halę nie wejdę i będę odradzać. Pozdrawiam przedświątecznie - również te zmęczone, znudzone panie ze stoiska , o którym pisałam Małgorzata

Mogłoby być lepiej.

Sklep oferuje duży asortyment, ceny są przystępne i rzadko zdarza się żeby były długie kolejki przy kasie. Warto zwracać uwagę na datę ważności, bo czasami można trafić na produkt, z bardzo krótką datą przydatności.

Mogłoby być lepiej.

Duży sklep, w którym znaleźć można dużo produktów, jednak wielkość sklepu czasami przeszkadza w swobodnych zakupach, ponieważ trudno znaleźć to czego się szuka.

Wulgarna Pani z obsługi nabiał.

Dnia 02.04.2020 mąż pytał gdzie są jajka przepiórki,pani odpowiedziała na półce ślepy jesteś zaznaczam że mąż jest starszą osobą.

Nie polecam obsługi jednej Pani

Rozumiem, że panuje epidemia koronawirusa i jak sie trzeba zachować w sklepie, ale dzisiaj to jak potraktowala mnie i obcego mi Pana w sklepie państwa pracownica sprawia, że jestem w szoku. Weszlam do sklepu z wozkiem, w rękawiczkach. Skierowalam sie do stoiska z warzywami, wzięłam pieczarki po czym odchudząc nagle Pani, która rozkladala towar z inną Panią więcej rozmawiając niż pracując zaczela krzyczeć na mnie i Pana stojącego za mną, że jest zakaz chidzenia po sklepach a jesteśmy rodziną i że zadzwoni na policję. Pracownica nie robiła sobie nic z tlumaczen ze nie jestesmy rodziną, że jestesmy sobie obcymi ludźmi i że chcemy tylko zrobić zakupy. Pani posunela sie do grozb zadzwonienia na policje. Oburzona powiedzialam żeby dzwoniła skierowalam sie do kas i wyszlam. Napewno będę omijać szerokim łukiem kaufland. Taka obsluga nie jest normalna.

Nie polecam obsługi jednej Pani

Rozumiem, że panuje epidemia koronawirusa i jak sie trzeba zachować w sklepie, ale dzisiaj to jak potraktowala mnie i obcego mi Pana w sklepie państwa pracownica sprawia, że jestem w szoku. Weszlam do sklepu z wozkiem, w rękawiczkach. Skierowalam sie do stoiska z warzywami, wzięłam pieczarki po czym odchudząc nagle Pani, która rozkladala towar z inną Panią więcej rozmawiając niż pracując zaczela krzyczeć na mnie i Pana stojącego za mną, że jest zakaz chidzenia po sklepach a jesteśmy rodziną i że zadzwoni na policję. Pracownica nie robiła sobie nic z tlumaczen ze nie jestesmy rodziną, że jestesmy sobie obcymi ludźmi i że chcemy tylko zrobić zakupy. Pani posunela sie do grozb zadzwonienia na policje. Oburzona powiedzialam żeby dzwoniła skierowalam sie do kas i wyszlam. Napewno będę omijać szerokim łukiem kaufland. Taka obsluga nie jest normalna.

Okropna obsługa nie polecam

Rozumiem, że panuje epidemia koronawirusa i jak sie trzeba zachować w sklepie, ale dzisiaj to jak potraktowala mnie i obcego mi Pana w sklepie państwa pracownica sprawia, że jestem w szoku. Weszlam do sklepu z wozkiem, w rękawiczkach. Skierowalam sie do stoiska z warzywami, wzięłam pieczarki po czym odchudząc nagle Pani, która rozkladala towar z inną Panią więcej rozmawiając niż pracując zaczela krzyczeć na mnie i Pana stojącego za mną, że jest zakaz chidzenia po sklepach a jesteśmy rodziną i że zadzwoni na policję. Pracownica nie robiła sobie nic z tlumaczen ze nie jestesmy rodziną, że jestesmy sobie obcymi ludźmi i że chcemy tylko zrobić zakupy. Pani posunela sie do grozb zadzwonienia na policje. Oburzona powiedzialam żeby dzwoniła skierowalam sie do kas i wyszlam. Napewno będę omijać szerokim łukiem kaufland. Taka obsluga nie jest normalna.

rozczarowana i oburzona

dzisiaj pojechałam do sklepu chciałam kupić salami bo tam mają dobre byłam w godzinach dla seniorów choć nie mam 65+ ale jestem inwalidą pierwszej grupy zostałam potraktowana jak intruz który ma brać tylko to co jest pokrojone za szybą bo kroją rano a póżniej myją maszyny i dezynfekują choć jedna z maszyn akurat coś kroiła opryskliwa sprzedawczyni odmówiła mi Może zamknąć sklep i nie będą robiły łaski obsługując Jest mi przykro takim potraktowaniem i chyba już nie będę u was robiła zakupów

obsługa, zaostrzenia

Chcę wyrazić opinię co do obsługi w sklepie w Garwolinie. Sklep dostosował się do zaostrzeń, stosuje do zasad, ograniczona ilość osób z wózkiem, dezynfekcja dostępna w wejściu, rękawiczki jednak powinny być już dostępne w momencie jak odbiera się koszyk. Natomiast w sklepie w korytarzach stoi towar, oraz wielkie kosze na kartony, towar jest tak ustawiony, że nie ma możliwości przejścia koszykiem, Towar powinien zostać tak ustawiony w korytarzach aby można było przejść z obu stron.

Kasy samoobsługowe dobrym rozwiązaniem.

Przed wprowadzeniem kas samoobsługowych w tym punkcie niemal zawsze trzeba było liczyć się z odstaniem w kolejce. Od momentu możliwości korzystania z tej formy samoobsługi problem w dużym stopniu zniknął. Pomimo tego, zawsze można liczyć na pomoc Pracownika w kasowaniu. Zatowarowanie w tym sklepie jest na odpowiednim poziomie, stoiska z serami i wędlinami estetyczne a Pracownicy serwujący produkty uśmiechnięci, zawsze polecający coś od siebie.

Jeden z lepiej zaopatrzonych sklepów

Jest to jeden z najlepiej zaopatrzonych sklepów, dostępnych w mieście. Powierzchnia sklepu jest duża, więc nie ma tłoku. Produkty są zróżnicowane pod względem marek. Nie dominuje marka własna, jak to bywa często w innych sklepach np. w biedronce- uważam, że jest to duży plus. Często można trafić na fajne okazje i przystępne ceny.

Jestem w szoku !... Szanujcie sprzedawców .

Jak czytam te opinie , scyzoryk mi się otwiera w kieszeni . Czytam że jakaś pani się skarży bo z rodziną robiła zakupy ....- w czasie pandemii z rodziną wyszła z domu ? Kobieto ! Ogarnij się . Jedna osoba robi zakupy . Koniec , kropka . Czytam dalej . Bo ceny się nie podobają . Proszę droga pani sprawdzić w innych sklepach ceny , bo jest pani absolutnie nie na bieżąco . Ktoś narzeka na kosze . Po jednym wózku na osobę . Dlaczego ?! Bo Tak jest bezpiecznie . To ludzie kichają nad stoiskiem z pieczywem ,dotykają wszystkiego bez rękawiczek ( chociaż na sklepie są dostępne dla klienta ). Klienci tłoczą się , choć są w stanie w spokoju robić zakupy . Kłania się strach i "kultura osobista ". Pretensje że personel także chroni siebie ?! Ludzie !!!!! ONI idą do pracy , abyście mogli zaopatrzyć się w niezbędne artykuły . Zostawiają w domu rodziców w sile wieku i małe dzieci . Nieraz dojeżdżają do pracy po 30 km. I więcej ! Czego jeszcze wymagacie ? Nie wstyd Wam !!! Może skończę . Bo napisałabym dużo więcej . Pozdrawiam Wszystkich pracowników Kauflandu . Życzę Wam i Waszym rodzinom dużo zdrowia . Niech Was Bóg błogosławi ❤️ I zwyczajnie dziękuję .

Ludzie! Opamiętajcie się!

Serio? Takie komentarze w erze pandemii? Czego nie rozumiecie? Co to za głupie komentarze? Że wózek jeden na jedną osobę? Liczba wózków jaka jest przed sklepem wskazuje ile osób może być na sklepie w jednym czasie. Nie ma wózka to nie wchodzisz! To są ograniczenia z góry. Chodzicie parami bo nie możesz dźwigać? Rząd nakazuje siedzieć w domu. Jeśli masz rodzinę to niech oni pójdą ci kupić po co się pchasz?! Z dziećmi nie powinno się łazić po sklepach! Więc po co pytać czy jak przyjdzie rodzina z dziećmi to każą wszystkim brać po wózku? Ludzie litości pomyślcie? Chcecie szacunku dla klienta? To pracownik się naraża więc im się należy szacunek i ochrona. Ty masz wybór siedź w domu! Oni nie mają. Nie podoba się to nie przychodź do sklepu. Nikt nikogo nie prosi! Wszędzie nawołują żeby siedzieć w domu. Jak nasz potrzebę wyjść do sklepu to idzie jedna osoba i już. Nie spacerujcie po sklepach to nie deptak. Każdy się boi i każdy jest zdenerwowany. Tym bardziej okażcie cierpliwość i wyrozumiałość bo złość nerwy itd tylko zaogniają już i tak napięta atmosferę i klienci to nie żadne państwo że sprzedawcy będą się kłaniać w pas! Każdy jest równy nie ma lepszych i gorszych. Zamiast siać jadem pomódlcie się!

Wszystko dobrze!

Obsługa i wybór produktów jest na wysokim poziomie, ceny są nieco wyższe niż w innych marketach, ale patrząc na ilość produktów do wyboru można to wybaczyć. Sklep dba o świeżość produktów.

Idiotyczne zarządzenie

Od dłuższego czasu robię zakupy w Kaufland. To co dzisiaj usłyszałem w sklepie przechodzi ludzkie pojęcie, w dobie pandemii koronawirusa tak idiotyczne zarządzenie? Jeden wózek na klijeta ok dla samotnie robiących zakupy, ale dla par to już lekka przesada. Rozumiem dezynfekcję rąk rękawiczki itp ale ztymi wózkami to jakieś grube nieporozumienie

SAME BZDURNE DECYZJE

Rano chciałam w Waszym sklepie zrobić zakupy. Udałam się tam wraz z synem.Przed wejściem powitała nas Pani ( bardzo miła i uprzejma) informując , że mamy pobrać wózek - 1 na 1 osobę, czyli mamy mieć 2 wózki - na pytanie dlaczego, poinformowała, że takie otrzymały wytyczne. Ponieważ nigdy nie chodzę do sklepu sama z uwagi na fakt, iż nie mogę dźwigać a tym bardziej pchać wózka (uniemożliwiła mi to choroba ) nie obyło się bez interwencji kierownika - który uznał moja rację i mogliśmy wreszcie wejść do sklepu z jednym wózkiem. Na moje pytanie czy wózki są "czyste" odpowiedziano twierdząco ale kiedy się to odbyło - to już nie. Po zakończeniu zakupów odstawiliśmy wózek który natychmiast BEZ DEZYNSEKCJI wziął następny klient. Gdzie tutaj sen i logika. Gdybym weszła ze swoimi torbami ( zawsze tak robimy - gdyż kiedyś mąż miał bardzo przykrą niespodziankę na rękach po wzięciu wózka) na pewno byłoby bardzie higienicznie i bezpiecznie. Proszę zastanówcie się co robicie zmuszając klientów do korzystanie z nieczystych wózków. A jeszcze jedna ciekawa informacja, że gdyby przyszła rodzina z dziećmi to też każdy ma mieć wózek nawet dzieci. Może podpatrzcie jakie rozwiązania - na pewno bardziej bezpieczne - zastosowały inne sklepy. To, że ceny zawsze różnią się od tych które są na półkach niż te wybijane na kasie - to już jest standard.

Obsługa

Byłam w Kauflandzie i zobaczyłam jak dyrekcja sklepu dba o swoich pracowników i klientów w czasie epidemii . Rano tłum ludzi który biegnie jak na wyścigach po towar z gazetki potrącając ludzi na zasadzie kto pierwszy ten lepszy , na mięsnym kolejka bo akurat rzucili ćwiarki z kurczaka lub schab taniej aby zwabić naiwnych klientów .Ten Kaufland jest teraz największym zagrożeniem.Nie ma tu żadnych zasad odstępu między ludźmi nie są też zabezpieczeni pracownicy bo po co? Jedynie jest jakaś taśma na mięsnym tylko kogo ona zabezpiecza i przed czym? Liczy się tylko to że jest utarg . Tylko kto będzie pracował jak pracownicy zachorują Panie Dyrektorze ? Pan? Ludzie opamiętajcie się czy warto narażać swoje zdrowie a nawet życie aby kupic o 3 zł tańsze mięso albo kupować codziennie 5 plastrów szynki. A może tymi warunkami powinien zainteresować się sanepid , Prezydent miasta? W innych sklepach w celu bezpieczeństwa wpuszcza się po kilka osób .

cwaniactwo, złosliwość i bezmyslność

Tego nie lubię co robią sprzedawcy w Kauflandzie: - wkładanie między plastrami wędlin , sera ścinek i tzw odpadków, które nie nadają się do spożycia dla ludzi, - inna cena przy towarze a inna na paragonie( oczywiście na paragonie zawsze wyższa) - trzymanie produktów, mięso, ryby w dużej ilości wody ( aby więcej ważyły) w domu w lodówce po kilku godzinach widać ile wody kupiliśmy w cenie mięsa.... - nieumiejętne pakowanie np rolmopsów, w taki sposób, że zalewa się wylewa z torebki i zanieczyszcza inne produkty ( bo pani wkłada rolmopsy do 1 torebki i wkłada je wylotem w dół do drugiej torebki przez co zalewa się rozlewa, - nieumiejętne naklejanie metki na torebce, np kupuję 20 dag sera i potem jak wyjmę 2 plasterki to torebkę muszę rozerwać w taki sposob, ze nie nadaje się ona do dalszego przechowywania sera., - brak gazetek, pojawiają się dopiero w dzień promocji. To są triki, które stosowane są nie tylko w Kauflandzie w Kwidzynie ale i w innych miastach......czyli wytyczne muszą iśc z góry.

Odwiedzałeś ostatnio Kaufland?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.80 )

Carrefour

(3.68 )

E Leclerc

(3.43 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem