Jakość Obsługi

Kaufland

( 3.68 )

Kaufland to niemieckie przedsiębiorstwo handlowe. Pierwszy sklep został założony w 1984 roku w Niemczech. Jako kluczową wartość przedsiębiorstwo określa zadowolenie klientów z zakupów. Satysfakcja klientów oraz ich chęć powrotu do sklepu jest realizowane przez zapał do pracy pracowników. W sklep posiada marki własne z działów bio, Classic, Classic baby, Classic bez laktozy, K-take it veggie oraz urządzenia elektryczne SWITCH ON. Przedsiębiorstwo angażuje się w zapobieganie marnotrawieniu żywności współpracując z Fundacją Polskich Banków Żywności.

Opinie (8165)

Absurd

Bardzo lubię ten sklep i jestem stała klientka. Wszystko mogę tam kupić i wszystko jest świeże. Tylko ostatnio zauważyłam że Pan na lądzie obsługowej jakby mniej. Rozumiem że kobitki mają urlopy itp. Ale żeby była tylko jedna Pani to absurd. Wielkie stoisko i kobitka lata jak ukropie nawet słyszałam jak przepraszała klientkę ze nie przejdzie wysypać bułek bo jest sama a tu ogromną kolejki. To nie może tak być żebyśmy stali najpierw przy lądzie po 30 minut a potem przy kasach to samo. Zróbcie coś z tym bo takie zakupy są nie do zniesienia

Lubię robić tam zakupy

Panie w większości miłe czasami jest zamieszanie na półkach z towarem ale ogólnie sklep jest pozytywny

Sklep pierwszego wyboru

Sklep w którym zakupy robi się szybko. Duża powierzchnia, świetne zaopatrzenie, dużo kas tradycyjnych jak i samoobsługowych. Bardzo dobre zaopatrzenie i liczne promocje.

Personel to porażka

Udałem sie do marketu w celu zakupu karmy dla psa.Zapytałem pracownika czy jest ta karma.ODPOWIEDZ NIE WIEM PROSZE SOBIE POSZUKAC SAMEMU.Zapytałem 2 pracownika,nie wiem nie widzialem prosze poszukac sobie bo nie mam czasu. Taka niekompetencja i arogancja

Bardzo dobry sklep

Zalety: szeroki asortyment, konkurencyjność cen, czystość sklepu, wysoka jakość, lokalizacja. Wady: mała ilość personelu w kluczowych dniach / godzinach.

Tak sobie

Lubię robić zakupy w sklepie Kaufland ponieważ ceny są przystępne, warzywa i owoce są świeże, duży wybór asortyment. Natomiast pracownicy pracują jakby za karę. Zakupy robiłam wieczorem i było dość niewielu klientów w sklepie. Podeszłam do lad gdzie nie było nikogo z klientów. Pani, która tam pracowała robiła coś i miałam wrażenie, że udaje, że mnie nie widzi. Po ok 2 minutach podeszła do mnie i stanowczym głosem zapytała co podać. Brzmiało to co najmniej jak bym przeszkodziła tej Pani w jej pracy. Kupiłam kilka plasterków wędliny, które niestety smakowały jak woda oraz kilka parówek, które były już śliskie i trzeba było je zjeść natychmiast, bo inaczej by się zepsuły. Już więcej nie kupię nic ze stoiska z obsługą. W kolejce nie stałam długo i to było akurat na plus. Natomiast Pani z obsługi klienta również była niezadowolona, bo zgłosiłam, że na jednym artykule nie zgadza się cena. Miałam wrażenie, że przysporzyłam jej problemu, że musiała zrobić mi zwrot różnicy w cenie. Sklep fajny, ale obsługa kiepska.

najlepszy sklep w Toruniu

Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję.

Dobrze

W sklepie czytelnie oznaczone alejki. Świeże pieczywo, duży wybór. Dobry wybór warzyw i owoców. Obsługa miła. W sklepie czysto. Dodatkowo są kasy samoobsługowe. Polecam.

Samoobsługa niekoniecznie pasuje wszystkim

Często spotykam się z sytuacją kiedy są otwarte tylko kasy samoobsługowe. Chociaż pracownicy podchodzą szybko i rozwiązują problemy błyskawicznie to jednak uważam, że zwykła kasa także powinna być otwarta.

Super duży sklep

Ciekawy wybór asortymentu, duży parking polecam

Dorze zaopatrzony sklep

Lubie tam robić zakupy i mimo lokalizacji odległej staram się tam zaopatrywać ze względu na dobre zaopatrzenie często w dobrych cenach.

Udane zakupy

Będąc w okolicy wstąpiłam na zakupy do sklepu Kaufland. Udało mi sie trafić na niewielki ruch w sklepie, dzięki czemu zakupy nie zajęły mi dużo czasu i nie musiałam stać w kolejce do kasy. Na sali sprzedaży pracownicy w kilku miejscach dokładali towar, ale można było swobodnie przejść przy regałach, nie było utrudnień nawet w przejechaniu wózkiem. Produkty będące w promocji były dostępne, nie widziałam pustych miejsc na półkach. Tylko przy czytnikach cen znajdowało sie trochę pozostawionych produktów przez klientów, ale nie było jakiegoś większego bałaganu. Z zakupami podeszłam do kasy samoobsługowej i szybko skasowałam swoje produkty. Niestety tym razem cena jednego produktu na paragonie była wyższa niż na półce, wiec podeszłam do punktu obsługi klientów, żeby to wyjaśnić. Pracownica sprawdziła cenę produktu na sali i oddała mi różnicę w kwocie. Kilka razy już mi się zdarzyła taka sytuacja, ze na paragonie cena była wyższa niż na półce, dlatego zawsze sprawdzam paragon po zapłaceniu za zakupy. Mimo wszystko lubię robić zakupy w tym miejscu.

Beznadzieja

Wybór produktów jest dość szeroki, natomiast obsługa Pań przy kasie jest okropna. Panie są niemiłe (delikatnie mówiąc),klient czuję się jak natręt, nie polecam zakupów w Kauflandzie w Łomży, obsługa pań kasjerek jest tak fatalna że wręcz szokująca!!!!!!!!

Świetny sklep

Obsługa na wędlinach i mięsu rewelacja. Oprócz dobrych produktów zapewniacie tez dobra atmosferę

Bardzo zła obsługa

Brak zainteresowania klientem , zachowanie rodem z PRL-u, no i ten nieszczęsny automat do butelek czy ktoś to obsługuje ciągle pełen a obsługa to olewa pod koniec zmiany o 21ej nie uświadczysz obsługi większość jest już na zapleczu.Porażka.

Dobrze zaopatrzony sklep

Sklep posiada bardzo bogaty asortyment. Na wejściu ukazuje się stoisko z warzywami i owocami, które są bardzo dobrej jakości i same sobą zachęcają do zakupu. Ceny w tym sklepie są bardzo przystępne, a na wyprzedażach można znaleźć ciekawe okazje. Jednakże większa uwaga powinna być zwrócona czystości podłogi, nie jest łatwo ją utrzymać przy sklepie o takiej powierzchni zwłaszcza gdy warunki atmosferyczne są niesprzyjające. Kolejki do kas często rozładowują kasy samoobsługowe, które są dobrą opcją jednak tylko dla niewielkich zakupów. Pracownicy są kompetentni oraz pozytywnie nastawieni do klienta. Polecam.

Odwiedzałeś ostatnio Kaufland?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.72 )

Albert

(3.33 )

Biedronka

(3.80 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem