Kaufland

( 3.69 )

Kaufland to niemieckie przedsiębiorstwo handlowe. Pierwszy sklep został założony w 1984 roku w Niemczech. Jako kluczową wartość przedsiębiorstwo określa zadowolenie klientów z zakupów. Satysfakcja klientów oraz ich chęć powrotu do sklepu jest realizowane przez zapał do pracy pracowników. W sklep posiada marki własne z działów bio, Classic, Classic baby, Classic bez laktozy, K-take it veggie oraz urządzenia elektryczne SWITCH ON. Przedsiębiorstwo angażuje się w zapobieganie marnotrawieniu żywności współpracując z Fundacją Polskich Banków Żywności.

Opinie (7396)

Miła szybka obsługa czystości i porządek

Lubię robić zakupy w Kauflandzie bo zawsze kilka kas jest czynnych i sprawnie wszystko idzie poza tym jako jeden tego rodzaju sklep posiada WC gdzie zawsze jest czysto i można z dzieckiem wyjść za potrzebą jest to wielki plus poza tym częste promocje to czego chcieć więcej dlatego polecam.

Niemiła i nieprofesjonalna obsługa

Pani obsługująca na kasie najbardziej niemiła osoba która tam pracuje, w szczególności do starszych osób, specjalnie kasuje zakupy widząc że nie mieszczą się na ladzie odbior czej ponieważ jest krótka, do tego oczywiście nie zapomina dodawać przemądrzałych komentarzy, zwracając się do klienta jak do robotów,zacytuję, :zrobić, położyć: i.t.p, proponuję zmienić aby Pani zajęła się sortowaniem butelek, tam nie będzie miała takiego problemu jakim jest klient (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść - RODO)

zawsze udane zakupy

jeszcze się chyba nie zdarzyło, żebym wyszedł niezadowolony z tego sklepu. Co prawda czasem brakuje niektórych produktów, ale poza tym wszystko jest w jak najlepszym porządku. Czystość sklepu, asortyment i obsługa na wysokim poziomie.

Tanio

Sklep bardzo dobrze zaopatrzony i przede wszystkich tani w porównaniu do innych większych marketów tego typu. Personel jak najbardziej na plus. Z reguły wszystko jest dostępne na półkach, widać że dbają o czystość w sklepie. Minusem jest niestety dział mięsny, za mało pracowników, wieczne kolejki, a jakość niektórych produktów pozostawia czasami wiele do życzenia - sprzedawano mi zepsute mięso, bądź stare zeschnięte wędliny.

Masakra brak mi słów

Dnia 23 lipca br. O godzinie ok 14 . Wszedłem do sklepu i podchodząc do reguły na którym znajdowały się artykuły o obniżonej cenie. Na większośći artykułów brakowało cen. Poprosiłem pana znajdującego się w punkcie informacyjnym czy może sprawdzić cenę. Odpowiedział że tak zabrał ze sobą skaner i podszedł do mnie. Po czym zadał mi pytanie czemu nie mam maseczki ochronnej. Udzieliłem panu informacji że jestem zwolniony z tego obowiązku ponieważ mój stan zdrowia nie pozwala na korzystanie z maski lub przyubicy . I posiadam takie zaświadczenie od lekarza. I jeśli zaistnieje taka potrzeba okaże je odpowiednim służba. Informacja zwrotna była dla mnie dużym zaskoczeniem ponieważ cytujcie " Zrobić jeśli nie pokaże tego zaświadczenia panu to on w takim razie nie udzieli mi pomocy ani żadnej informacji z ogromnym uśmiechem na twarzy wręcz ironiczny bez żadnego słowa odpowiedź lekceważąco oddalił się. Gdy poraz kolejny podszedłem do pana bo nasza rozmowa dla mnie była nie dokończyła. Pan powiedział że nie będzie ze mną rozmawiał i tyle. Poprosiłem o przełożonego tego ów Pana i co się okazało że ten Pan jest kierownikiem sklepu znajdującego się w Dąbrowie Górniczej przy ul. Marcina. Tym bardziej byłem zaskoczony że osoba na takim stanowisk ma tak lekceważące podejście do osób którym powinien pomóc. I też brak znajomości kodeksu handlowego który mówi że nie można odmówić pomocy osobie z problemami zdrowotnymi które to nie pozwalają mi na noszenie maski. Poprosiłem tego ów Pana. O podanie nr tel. , adresu i danych to znaczy numeru którym się posługuje w pracy. Aby móc mógł złożyć zażalenie na zachowanie osoby która wykazała się brakiem znajomości obowiązujących przepisów handlowych czy normalnym podejście do sprawy. Najpierw pan na mnie nakrzyczał że mnie nie obsłużyć a nr tel nam sobie znaleść na stronie. A kolejną moja prośbe po prostu wyszedł z informacji udając że przed nim nie stoję o mało nie wpadające na mnie i że mnie tam nie na poszedł sobie bez słowa Poczułem się va prawdę nie swoj. Tak delikatnie mówiąc. Bo takie zachowanie jest lekceważące i dyskryminujące mnie jako osobę chorą. Co wogole nie powinno mieć miejsca . A ty bardziej zachowanie można by powiedzieć najbardziej kompetentnej osoby było ironiczne, lekceważące i mało profesjonalnie. Proszę o przeprowadzenie rozmowy z Państwa pracownikiem i wysłanie go na szkolenie z podejścia do klienta jak i obowiązujących przepisów handlowych. Które jednoznacznie informują że taka pomoc nie może być zlekcewazona a tym bardziej nie powinien odmówić mi obsługi. I że dopuścił się wykroczenia wedle obowiązującego prawa handlowego. Nie wspominając już o jego zachowaniu . I wyższości nad klientami którym powinien pomoc i obsłużyć. Tym bardziej piastuja takie stanowisko. Bo bardzo słabo to świadczy o państwa firmie że osoby znajdujące się na stanowisku kierownika Sklepu reprezentowała państwa firmę a tym bardziej! Miała lekceważące podejście do klienta. I strasznie go ochrona że zostanę wyrzucony ze sklepu. Proszę o wiadomość zwrotna. Jak rozwiążą liście ten problem i czy był przeprowadzona rozmowa z pracownikiem. I proszę aby ten pan mnie przeprosił za swoje zachowanie i brak kompetencji i informacji że powinien mnie obsłużyć.

Nieświeże surówki

Dlaczego kaufland sprzedaje nieświeże surówki ? Kolejny raz wyrzucone pieniądze i jedzenie do kosza

Świetna obsługa!

Fajni ludzie w pracujący w sklepie. Bardzo lubię tam robić zakupy, zawsze czysto, schludnie. Tak trzymać!

Super mila pani na miesnym

Robilam dzis zakupy w Kauflandzie przy ul. DLUGOSZA 74. Choc byla jedna Pani na stoisku miesnym fachowo doradzila, usmiechnieta i milo mnie obsluzyla.

Czysto mila. Obsługa

Sklep czysty, zadbany, szybka obsługa, małe kolejki, jedyny minus kilka brakujących cen do danego produktu. Pracownicy zaprowadzili do daneho produktu do półki.

Tragiczna obsługa

Nie polecam sklepu w Ząbkach. Tragiczna obsługa. Z laską udzielane odpowiedzi, przekleństwa między pracownikami przy klientach, „fochy przy skanowaniu karty bądź kuponów Payback”, nieuprzejme odżywki do klientów. Po złożeniu telefonicznej reklamacji zero odpowiedzi. Bardzo nie miłe kasjerki. Po złożeniu rekalamacji przy stanowisku informacji, osoba pełniąca funkcje kierownika dzwoni do kasy i zadaje pytanie kasjerce „Danka czy ja mam ci (treść usunięta)”... masakra!!!!

Bardzo dobry sklep z miłym personelem.

Bardzo rozbudowany asortyment, niskie ceny oraz pracownicy służący pomocą. Osobiście jest to mój ulubiony sklep, w którym zawsze można kupić świeże owoce oraz warzywa lub ciekawe dodatki do dań kuchni zagranicznej. Bardzo polecam.

Bardzo dobry supermarket

Miły personel, bardzo duży asortyment. Ceny coś wysokie jak na standardy. Obsługa przy kasie miła i spełniająca wymagania klientów. Sklep dość czysty oraz zadbany.

Czysto i schludnie

Kaufland przede wszystkim odznacza się nieskazitelną czystością, nie ważne o której porze dnia się tam przyjdzie. Regularne ceny produktów nie odstają od cen w innych sieciach. Natomiast często są promocje na wszelaką gamę produktów. Obsługa zawsze chętna do pomocy. 4/5, ponieważ często pojawiał się problem przy płatnościach telefonem (przy użyciu NFC). Często terminale, z których korzysta sieć Kaufland, miały problem z czytaniem tych płatności.

Kasjerka nie dezynfekuje rąk mimo prośby klienta.

W dniu 07.07.2020 ok.godz 17.30 robiłam zakupy w sklepie. Po wyłożeniu ich na taśmę widziałam jak kasjerka od poprzednich klientów przyjmowała zapłatę gotówkową. W momencie gdy rozpoczęła skanowanie moich zakupów poprosiłam ją o zdezynfekowanie rąk. Kasjerka zareagowała oburzeniem ostentacyjnie biorąc do rąk moje zakupy. Dowiedziałam sie że ona będzie robić co chce a jak mi się nie podoba to mogę siedzieć w domu. Kasjerka mimo uwag z mojej strony aby zaprzestała komentowania w trakcie kasowania, cały czas głośno perorowała. Nadmieniam że jej stanowisko nie było zaopatrzone w żaden płyn dezynfekcyjny . Odradzam zakupy w tym sklepie bo prócz towaru można dostać wartość dodaną w postaci choroby brudnych rąk ( kasjerki)

średnia jakoś obsługi

Sklepy czyste,dobrze zatowarowane. Obsługa średniej jakości .

Kaufland W Nowej soli, przyjazny

Sklep super, fajni pracownicy, zawsze pomocni. Na ladzie z obsługą zawsze świeżo i sprawna obsługa

Odwiedzałeś ostatnio Kaufland?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.78 )

Carrefour

(3.64 )

E Leclerc

(3.38 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem