Jakość Obsługi

Kaufland

( 3.68 )

Kaufland to niemieckie przedsiębiorstwo handlowe. Pierwszy sklep został założony w 1984 roku w Niemczech. Jako kluczową wartość przedsiębiorstwo określa zadowolenie klientów z zakupów. Satysfakcja klientów oraz ich chęć powrotu do sklepu jest realizowane przez zapał do pracy pracowników. W sklep posiada marki własne z działów bio, Classic, Classic baby, Classic bez laktozy, K-take it veggie oraz urządzenia elektryczne SWITCH ON. Przedsiębiorstwo angażuje się w zapobieganie marnotrawieniu żywności współpracując z Fundacją Polskich Banków Żywności.

Opinie (8270)

Obsługa klienta bardzo ...

Obsługa klienta bardzo dobra jest czysto ale nie można znaleźć artykułów w danej lokalizacji długi czas oczekiwania w kolejce lada mięsna czysta, dobre wędliny i mięso, obsługa bardzo miła i pomocna

Niestety wystawiam opinie ...

Niestety wystawiam opinie negatywną. Chcąc kupić wędlinę na dziale mięsnym trzeba stać bardzo długo, gdyż Panie są zajęte czym s innym niż klienci. Kolejka jest zawsze długa a obsługa ( poza wyjątkami) niezbyt mila

Lubię robić zakupy ...

Lubię robić zakupy w tym sklepie bo co tydzień są nowe promocje .

Od wielu lat ...

Od wielu lat jestem wiernym klientem Kauflandu, gdyż w tym markecie czuję się jak klient mile widziany. To tutaj znajduję większość potrzebnych artykułów, a ich planowanie ułatwia przejrzysta gazetka z ofertą, zawsze dostępna kilka dni wcześniej. Ceny w Kauflandzie są bardzo dobrze widoczne na półkach, ponadto w sklepie znajduje się kilka łatwo dostępnych czytników cen. Powodzeniem w tym sklepie cieszą się produkty z tzw. lady, gdzie prawie zawsze ustawia się kolejka, ale obsługa jest tak sprawna i i miła, że nie jest to przeszkodą w dokonywaniu zakupów. Liczne promocje, odpowiednio wyeksponowane, też sprawiają, że zakupy są tu ekonomiczne. Wielką wartością dla kupujących są liczne kasy, w tym kilka samoobsługowych oraz punkt obsługi klienta, w którym zawsze można uzyskać pomoc i wsparcie, czy też zgłosić reklamacje. Ogólnie zatem śmiało mogę polecić bielski Kaufland, gdyż zakupy tutaj ze względu na dostępność towarów i jakość obsługi klienta jest naprawdę bardzo wysoka. Bonusem są zakupy z aplikacją Payback.

Niezgodnosc cen na ...

Niezgodnosc cen na kasie z ceną wystawioną na półce, panie w punkcie obsługi klienta odmawiają zwrotu różnicy, mimo że jako klientowi należy mi się ceną wystawiona na półce ,Dlaczego? Po prostu nie, panie twierdzą że to mój błąd i już, według prawa konsumenta należy mi się zwrot różnicy .

Wygodny duży parking, ...

Wygodny duży parking, szeroki wybór towarów, liczne promocje, zniżki KDR.

Wprowadzenie kas samoobsługowych ...

Wprowadzenie kas samoobsługowych znacznie poprawiło jakość obsługi, do historii przeszły kilkudziesięciometrowe kolejki, czasami nieco agresywnych klientów. Robienie zakupów w tym sklepie, nawet w sobotę podczas zwiększonych promocji jest przyjemnością.

Szeroki wybór. Dużo ...

Szeroki wybór. Dużo świeżych produktów. Wiele promocji w ciągu tygodnia. Duża liczba kas.

Kaufland w ...

Kaufland w okresie przedświątecznym Boże Narodzenie 2021 w grudniu zapamiętamy na zawsze. Dnia 11 grudnia 2021 kupiłem płaty z karpia z datą ważności do 14 grudnia 2021. Po przybyciu do domu otworzyłem opakowanie żeby sprawdzić i zamrozić. Okazało się że śmierdzi padliną. Następnego dnia rano poszedłem złożyć reklamację. Otrzymałam oczywiście zwrot pieniędzy. Pani przyjmująca zgłoszenie powiedziała że może śmierdzi jak ryba. Ja na to odpowiedziałem to proszę sprawdzić. Nawet nie sprawdziła. Ku mojemu zdumieniu pozostałych dwóch opakowań nierozpieczetowanych nie sprawdziła tylko odłożyła na ladę dla klientów. Szok. Na tych trzech opakowaniach była ta sama data ważności i serii. Prędko nie zrobię zakupów w Kauflandzie tego typu.

Sklep dobrze zatowarowany, ...

Sklep dobrze zatowarowany, duża różnorodność asortymentu, czysto. Niestety korzystałam z kasy samoobsługowej, więc nie mogę ocenić obsługi przy kasie. Zaobserwowałam długie kolejki przy kasie, dlatego też skorzystałam z kas samoobsługowych.

Obsługa klienta niestety ...

Obsługa klienta niestety nie jest na najwyższym poziomie. Korzystając z kas samoobsługowych zdarza się, że jestem świadkiem niemiłego zachowania personelu, brak używania przez nich zwrotów grzecznościowych to nie największy problem, zdarza się grubiańskie zachowanie. Na innych obszarach sklepu również nie można liczyć na pomoc.

Tragicznie.

Niestety ale Panie na kasie są sfrustrowane, ceny poszły mocno w górę bardzo rzadko są teraz promocje na swieże mięso. Kasjerka nakrzycałą na mnie że ją spowalniam. Zdecydowanie trzeba sie zastanowić nad obsługą klienta

Tak sobie.

Obsługa kasowa coraz gorsza.

Tak sobie.

Wysokie ceny, jak jest jakaś promocja to popołudniu już towaru brak, zły układ sklepu.

Tragicznie.

Panie tam pracują chyba za karę, nie są uprzejme

Średnio.

Duże i dobre zaopatrzenie, poza godzinami późno wieczornymi na dziele warzyw i owoców. Obsługa w razie pytań chętnie pomoże.

Odwiedzałeś ostatnio Kaufland?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.73 )

Carrefour

(3.10 )

E.Leclerc

(3.19 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem