Jakość Obsługi

Kaufland

( 3.74 )

Kaufland to sieć hipermarketów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Jedną z głównych wartości firmy jest zapewnienie klientom spokojnych oraz satysfakcjonujących zakupów. Sieć w swojej branży konkuruje zarówno na rynkach lokalnych, jak i na rynku międzynarodowym.

Opinie (7276)

Zadowolona

Uwielbiam robić tam zakupy. Wszystko co jest mi potrzebna, znajdę właśnie w tym sklepie. Świeże owoce warzywa, mięso wędliny sery itd. Bardzo miła i kompetentną obsługa. Najlepszy sklep w mieście. Polecam

Zadowolona

Uwielbiam robić tam zakupy. Wszystko co jest mi potrzebna, znajdę właśnie w tym sklepie. Świeże owoce warzywa, mięso wędliny sery itd. Bardzo miła i kompetentną obsługa. Najlepszy sklep w mieście. Polecam

Zadowolona

Uwielbiam robić tam zakupy. Wszystko co jest mi potrzebna, znajdę właśnie w tym sklepie. Świeże owoce warzywa, mięso wędliny sery itd. Bardzo miła i kompetentną obsługa. Najlepszy sklep w mieście. Polecam

Do bani sklep

Jestem zbulwersowany z powodu wezwania do zapłaty za parkowanie pod tym sklepem i że nie mogłem tego wyjaśnić na miejscu. O ile rozumiem, że musicie walczyć o rotację na miejscach parkingowych to, nie rozumię, że wynaimujecie firmę kogucik którą nie ma obsługi na miejscu w sklepie. I mimo, że zrobiłem zakupy u was i mam paragony to jeszcze muszę uiścić karę. Jakby nie można było ustawić przy wejściu do Kauflanda wyrażonych ostrzeżeń na jaskrawym tle. Dlatego była to moja ostatnia wizyta w tym sklepie. Jak byście założyli szlabany to nikt by nie mögł przejechać bez biletu i byłoby ok. Wzywam i klientów tego sklepu do bojkotu.

Nie polecam

Odradzam kupowanie w tym punkcie w sumie w każdym kauflandzie ponieważ mój samochód został poważnie uszkodzony na ich parkingu podczas robienia zakupów i jak się okazało kaufland nie ma ani jednej kamery na zewnątrz a więc miałem zaoszczędzić na zakupach a jestem 2800zł w plecy

Obsługa przy kasie

Kolejki ogromne, stałem w kolejce 10 minut. Kasjerki krzyczą do siebie między kasami, co słyszą klienci. Przy prośbie o fakturę brak zapytania o numer NIP. Musiałem robić zwrot towaru w punkcie informacji, i dokonać zakupu ponownie. Na środku sklepu wózki z folia oraz kartonami uniemożliwiają swobodne poruszanie się po sklepie. Sklep czysty, zadbany, w pełni zatowarowany. Pracownik bardzo pomocny, zaprowadził mnie na drugi koniec sklepu żeby mi pomoc na moja prośbę o zapytanie gdzie znajdę dany produkt. Duży wybór towaru, pracownik miły, uśmiechnięty. Zapytano mnie o kartę payback.

Bardzo estetyczne zatowarowanie sklepu

Sklep sprawia wrażenie bardzo czystego i estetycznego. Warzywa oraz owoce wyglądają zawsze na bardzo świeże. Jednym z powodów nie pełnej oceny jest poziom obsługi na stanowisku mięsnym, obsługa dwóch klientów niekiedy trwa 15 minut! Wybór asortymentu jest bardzo duży i mimo sporej ilości kupujących obsługa kas jest na odpowiednim poziomie.

Obsługa Pani Kierownik Żenada

Witam. Będąc na zakupach w Kauflandzie w Radzionkowie gdzie jestem częstym klientem spotkałem się z tak niemiłą i wręcz arogancką Panią Kierownik, jakaś nowa osoba której do tej pory nie widziałem w tym markecie. Bardzo lubię tam robić zakupy, ale takiego zachowania nie będę tolerować Ta Pani chyba nie wie co znaczy poszanowanie Klienta oraz kultura wobec drugiego człowieka do tej pory jak chodzę na zakupy nigdy takiego zachowania nie doświadczyłem. Pracownicy, Panie kierowniczki które znam zawsze uprzejme chętne do pomocy Pani Dyrektor złota osoba zawsze uśmiechnięta, a tu coś takiego to jakieś nieporozumienie jak ktoś taki może pracować z ludźmi, godne pożałowania.Rozgoryczony klient

Super

Porządek i uprzejmość wśród pracowników. Na każde pytanie uzyskałem wyczerpującą odpowiedź.

Fajny wystrój, asortyment. Obsługa - dno

Duży plus za wystrój sklepu, przestrzenie pomiędzy regałami dające możliwość swobodnego poruszania się, a także automat skupujący butelki bez pytania o paragon. Ogromny minus natomiast za poziom obsługi przy kasach, a także w punkcie obsługi klienta. Zanim napisałem tę opinię dałem sklepowi szansę raz, drugi, trzeci, czwarty, ale niestety poziom obsługi daleko odbiega od ogólnie przyjętych norm. Ostatni przykład: Moje zakupy to 10 bułek, mydło kupowane do celów związanych z prowadzoną działalnością (na fakturę), jakiś napój. Przed rozpoczęciem kasowania poinformowałem kasjerkę, że chcę otrzymać na wspomniane mydło fakturę, więc rozdzieliła zakupy na dwie transakcje. Jednocześnie podałem kartę Payback. Co mnie zaskoczyło: Bułki były na kasie wprowadzane po jednej sztuce, a nie zbiorczo 10 szt bułek. Tak więc pani ręcznie, 10 razy wklepywała kod produktu. Na koniec pierwszego paragonu podała kwotę do zapłaty. Przypomniałem, że nie zeskanowała karty Payback. Z dziwną miną (być może to tylko moje wrażenie) naprawiła błąd. Poinformowałem, że chciałbym zapłacić kartą podarunkową (to taka ichnia karta, której kod kreskowy się skanuje na czytniku). Pani chyba nie zrozumiała, bo poprosiła o zbliżenie karty do czytnika. Kolejny raz powiedziałem, że nie chcę płacić kartą płatniczą, a ich kartą podarunkową podając kolejny raz jej do zeskanowania kod kreskowy z telefonu komórkowego - tym razem poprosiła mnie o PIN. Zapytałem o jaki PIN chodzi. Odpowiedziała - że o PIN do karty Payback. Kolejny raz powiedziałem, że nie chcę płacić punktami Payback, a kartą podarunkową. Tym razem próbowała zeskanować telefon w stacjonarnym czytniku kodów kreskowych. Zasugerowałem, żeby przepisała kod na kasie. Ufff... Zadziałało. Mydło na fakturę. Podałem NIP - poszło bez problemu. Kwota do zapłaty. Ponownie przypomniałem, że pani nie zeskanowała karty Payback (cały czas leżała na ladzie). Zeskanowała. Płatność znowu kartą podarunkową - jakoś poszło. Dostaję wydruk z napisem PARAGON FISKALNY z numerem NIP. Zwracam uwagę na to, że zgłosiłem przed rozpoczęciem kasowania zapotrzebowanie na fakturę, a nie paragon licząc na wyjaśnienie gdzie można fakturę otrzymać na podstawie paragonu (jakiś punkt obsługi klienta, fakturomat, czy inne rozwiązanie). Odpowiedź od kasjerki "to jest faktura". Zwróciłem jej uwagę na to, że na wydruku który otrzymałem jest napisane "paragon fiskalny" a nie "faktura vat". Odpowiedź mnie zbiła z nóg "Ja nie mam czasu na pogaduchy z panem. Wyjaśnią to panu w Punkcie Obsługi Klienta". Obsługiwała mnie p. (dane osobowe usunięte przez administratora- RODO). Podszedłem do wspomnianego Punktu Obsługi Klienta (stanowisko kasowe obok, brak oznaczeń, że to POK), zapytałem czy dobrze trafiłem. Poinformowałem o sytuacji i uzyskałem odpowiedź, o zgrozo "NIE WYSTAWIAMY FAKTUR VAT". Dalsza komunikacja prowadziła jedynie do stwierdzenia, że Pani w POK wyjaśniała, że jej system informatyczny nie daje takiej możliwości. Poprosiłem więc o wystawienie faktury ręcznie. Odp. "nie ma takiej możliwości". Potem w POK coś mętnie tłumaczyła, że po ostatniej zmianie przepisów do kwoty 450 zł nie mają obowiązku wystawiać faktur. Poprosiłem o wskazanie, co to za tajemnicze przepisy - nie udzieliła informacji, jedynie wskazała kartkę, że wystawiają faktury jedynie powyżej 450 zł. Nie miałbym tutaj żadnych zastrzeżeń gdyby np. wskazała zapis na wydruku fiskalnym (na samym dole w okolicach info o punktach Payback), że niniejszy wydruk jest fakturą uproszczoną w rozumieniu przepisów o Vat.

Dobrze, ale mogłoby być jak w Auchan lub Biedronce.

Sklep z dobra obsługa przy kasie, pod warunkiem, że nie potrzebuje się pomocy, bo wtedy jakimś sposobem wszystkie 3 panie o czymś muszą rozmawiać. Ale jak już się zreflektują, to idzie piorunem. W sklepie trudno znaleźć kogoś z obsługi. To jest męczące, bo często nie ma ceny, przy produktach. Wybór produktów ogromny. I panie przy kasie (kasjerki) są bardzo szybkie i sympatyczne.

Duży plus za asortyment

Sklep Kaufland zasługuje na pochwałę za szeroki asortyment. Tylko tu stacjonarnie można dostać takie produkty jak np.panierka z ciecierzycy czy wiele mąk pełnoziarnistych. Na plus również reakcja pracowników na kolejki oraz świeżość warzyw i owoców.

Obsługa super

W markecie wszystko poukładane, czysto, obsługa potrafi odpowiedziec na kazde pytanie i przede wszystkim pomóc w razie potrzeby. Osoby obsługujace kasy miłe, profesjonalne i szybkie.

Rezygnuje z zakupów

Rezygnuje z zakupów pomimo zapewnień że wszystkie kasy będę czynne w sobotę jedna czynna kasa kolejka 20 metrowa kasjerka opryskliwa powolna...

słaba oferta towarowa

Poprawiła się sytuacja przy kasach, ale popsuło się zaopatrzenie. Mały wybór owoców i warzyw, ceny bardzo wysokie i nie zawsze zgodne z tym co umieszczono przy towarze.

porażka

W ostatnim czasie warzywa i owoce są takiej jakości że brak słów. Jakieś zwiędłe a te pakowane to niektóre nawet popleśniałe(widziałem ostatnio włoszczyznę pakowaną to z marchewki wąsy wystawały) to było 30.12.2019 i nie chodzi o to żeby kogoś obwiniać ale klient płaci klient wymaga

Supermarket

Wnętrze sklepu wygląda bardzo schludnie, czysto i zadbanie. Produkty idealnie ułożone na półkach, bez braków. Jedyny minus to obsługa sklepu. Nie było miło zrobić zakupów, gdy dwie panie zamiast rozkładać towar to opierają się o niego, plotkując i przeklinając przy tym. Kasjerka natomiast była bardzo uśmiechnięta, uprzejma i szybko obsługująca.

Bardzo miła obsługa

Uważam, ze obsługa w tym sklepie jest bardzo zaangażowana w swoją prace i wykonywanie powierzonych zadań. W sklepie jest czysto a personel pilnuje, aby na półkach był zawsze poukładany asortyment.

Odwiedzałeś ostatnio Kaufland?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Oferta

  • hipermarket
  • market
  • sklep spożywczy
  • alkohol
  • owoce i warzywa
  • pieczywo
  • chemia domowa

Podobne firmy w okolicy

Auchan

(3.80 )

Carrefour

(3.68 )

E Leclerc

(3.45 )

Poradnik jakości obsługi

Siła! Moc! Energia! Czyli ranking TOP 8 siłowni

 Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie, który klub fitness wybrać? A może szukacie nowego miejsca, by złapać formę na lato? Sprawdźcie ranking TOP 8 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

Jaki bank wybrać? RANKING najlepiej ocenianych banków!

W jakim banku założyć konto? W którym najlepiej wziąć kredyt? Gdzie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu otrzymacie pomoc od profesjonalistów? Przedstawiamy nasz ranking najlepiej ocenianych banków na portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem