Alfa Star

( 4.69 )

Opinie (17)

Ostatni raz z Alfa Star! Żeby nie mieć do siebie

Ostatni raz z Alfa Star! Żeby nie mieć do siebie pretensji, że Polak i po szkodzie głupi. Z Alfą byłem na urlopie kilkakrotnie i nie było problemów dopracowałem się nawet zniżek, czas przeszły jest uzasadniony. Idąc z duchem czasu firma wprowadza "udogodnienia" które ją w moich oczach dyskwalifikują jako rzetelnego partnera. W 2008 leciałem do Sharm, wiedziałem, że będzie międzylądowanie ale nie wiedziałem jak to działa w praktyce/z Katowic do Poznania, w Poznaniu 2 godziny niepewności bez możliwości opuszczenia poczekalni i dopiero do Sharm/. W 2009 już wiedziałem, że międzylądowanie to chory pomysł i nigdy więcej! Oferta Alfy którą brałem pod uwagę INFORMOWAŁA o międzylądowaniu i wobec tego wybrałem EXIM / nie żałuję - punktualnie, tanio, większy limit bagażu, catering i na miejscu przy podziale w hotelu na gości "lepszych" i "gorszych" ci z Exim należą do tych pierwszych co pozwalało jeść w towarzystwie Niemców, Francuzów i Wlochów /. W tym roku wycieczkę kupiłem z dużym wyprzedzeniem i byłem zapewniany o bezpośrednim locie. Dwa dni przed wylotem dowiedziałem się, że lecę z Łodzi, międzylądowanie mam w Szczecinie, mogę wziąć max. 25+5 kg bagażu i w samolocie nie ma cateringu. Ponieważ wiozę sprzęt do nurkowania to będzie trudno się zmieścić w limicie. Oczywiście w umowie jest klauzula o możliwości zmiany ale ustne zapewnienie powinno mieć swoją wartość! O tym, że muszę być na lotnisku o 5 rano nie ma co pisać bo to pora jak każda inna, chociaż w pierwotnej wersji BEZPOŚREDNI lot miał się rozpocząć ok. 19 tej. Zmieniono również czas wylotu i wobec tego czeka mnie wyjazd z hotelu ok. godziny 24. I niby nic się nie stało, ale... obawiam się, że w Alfie wprowadzono planową politykę dezinformacji turystów co do prawdziwych warunków podróży w celu pozyskania tych którzy wiedząc o prawdziwych odpuścili by sobie te atrakcje i wybrali inną firmę. Mnie i moich bliskich maja już "z głowy". Za Alfę dziękuję i NIGDY WIĘCEJ, zwłaszcza, że konkurencja na rynku turystyki jest liczna a ceny podobne! Miałem okazję jeździć z SUN & FUN, BEST REISEN i wspomnianym EXIMEM i albo miałem szczęście albo po prostu te firmy poważniej traktują swoich klientów.

Lokal biura podróży Alfa Star z zewnątrz nie robi

Lokal biura podróży Alfa Star z zewnątrz nie robi najlepszego wrażenia. Jest jednak schludny, wokół panuje porządek. Nad wejściem widnieje duże logo umożliwiające jego dostrzeżenie. Wnętrze nie przyciągało wzroku, jednak było surowe, nie wyglądało zachęcająco. Po wejściu do biura zostaliśmy przywitani przez obie panie. Pierwsza z nich zaprosiła nas do swojego stanowiska, jednak po kilku minutach poprosiła o przejście do drugiej osoby. Nie była w stanie udzielić nam informacji ze względu na brak czasu. Po podejściu do drugiego stanowiska od razu zadawaliśmy pytania na temat konkretnych hoteli, które znaleźliśmy w internecie. Jak się okazało, żadna z pań nie była w stanie udzielić informacji w zakresie szerszym niż w internecie. W związku z tym byliśmy zmuszeni do podjęcia decyzji w oparciu o nasze poszukiwania. Biuro podróży oferuje szeroką ofertę w pełnym przedziale cenowym. W przypadku naszego wyjazdu (Grecja, Korfu) cena była adekwatna do oferowanych usług. Kiedy zdecydowaliśmy się na konkretną ofertę, było już zdecydowanie lepiej. Wszystko przebiegło niezwykle sprawnie, szybko. Pani obsługiwała nas w sposób kulturalny, była sympatyczna, inicjowała rozmowę, utrzymywała kontakt wzrokowy. Dokładnie wyjaśniła nam procedury związane z wyjazdem. Sam wyjazd spełnił nasze oczekiwania. Rezydentka była do naszej dyspozycji, udzielała potrzebnych porad.

Bardzo dużo informacji i miła dziewczyna która mi ich

Bardzo dużo informacji i miła dziewczyna która mi ich udzieliła skłonila mnie do kupienia wyjazdu w tym biurze a nie gdzie indziej, chociaż to dosyć tani wyjazd i kokosów na mnie biuro nie zbije. Mimo to cieszy mnie takie traktowanie i poczułam się dowartościowana :) dziękuję serdecznie

ość powiedzieć

ość powiedzieć, że na pytanie co tu można zjeść, zgodny chór czteroautokarowy zgodnie odpowiada…. jabłko. W Jerozolimie pierwszy dzień, koniec zwiedzania - znów nie ma autobusu. Czekamy godzinę na transport do hotelu. Kolejny dzień - mieliśmy wyjechać wcześniej aby zobaczyć massadę - Alfastar w ogóle nie zarezerwował nam autokaru. Wszyscy znani naszej przewodniczce kierowcy twierdzą, że "oni z nami nie jadą".

Na stronę trafiłam gdy szukałam w internecie pomysłu na

Na stronę trafiłam gdy szukałam w internecie pomysłu na tegoroczny urlop. Marzyły mi się ciepłe kraje, nad ciepłym morzem w przystępnej cenie. Biuro oferuje wiele ciekawych wycieczek. Ceny są porównywalne z innymi biurami. Strona jest prosta w obsłudze więc nawet internetowi laicy dadzą sobie radę :)

My byliśmy z Alfa Star w Egipcie

My byliśmy z Alfa Star w Egipcie, Jordanii i Izraelu. Jestem zszokowana przeczytanymi tu opiniami, ponieważ u nas wszystko było zapięte na ostatni guzik. Hotele super - nie mowię tu o 5* w Egipcie, ale nawet zaoferowane nam na trasie 3* spełniły nasze oczekiwania.Jedzonko pięknie i czysto podane, żadnych senscji żołądkowych. Przewodnik REWELACJA, rezydenci pomocni i mili. Wiele podróżujemy, ale tak profesjonalnie zorganizowany wypoczynek jeszcze się nam nie trafił.

Moja dzisiejsza obserwacja dotyczy strony internetowej

Moja dzisiejsza obserwacja dotyczy strony internetowej Biura Podróży Alfastar. Strona kompletnie nie podoba mi się pod kątem graficznym, a co więcej moim zdaniem jest kompletnie niefunkcjonalna. Wyszukiwarka zawiera za mało kryteriów, przez co straciłam ponad pól godziny na szukanie interesujacej mnie oferty i koniec konców jej nie znalazłam.

W tym roku rodzice postanowili uczcić rocznicę ślubu

W tym roku rodzice postanowili uczcić rocznicę ślubu wybierając się na zagraniczna wycieczkę. Przy okazji robienia zakupów w mieście, postanowiłyśmy zajść do biura podroży i przejrzeć ofertę. Już na wstępie spotkałyśmy się z miłym przywitaniem, a w dalszej kolejności fachową obsługą. Pan, który się nami zajął, przedstawił aktualne oferty, opowiedział pokrótce o każdym kraju, udzielił kilku praktycznych wskazówek. Zawężając listę potencjalnych miejsc podróży, wyszukał dostępne oferty, zaproponował inne miejsca, opierając się na własnych doświadczeniach. Na końcu udostępnił kilka folderów do poczytania w domu, i zaprosił na kolejna wizytę. Obsługa przebiegła szybko i profesjonalnie. Mama nadzieje że w tym roku, uda się sfinalizować wymarzony wyjazd

Wylatywałem do Egiptu

Wylatywałem do Egiptu. Informacje przekazane (niezbędne do przelotów i obsługi na miejscu przez rezydentów) były wystarczające i kompetentne. Niestety Alfa Star mimo coraz bardziej dominującej pozycji na rynku nie ma swojego stanowiska na poznańskim lotnisku, w związku z czym korzysta ze wspólnego stanowiska z innymi biurami (m.in. Rainbow Tours).

Do Biura Alfa Star zgłosiłam się w celu sfinalizowania

Do Biura Alfa Star zgłosiłam się w celu sfinalizowania wycieczki do Egiptu. Miały to być 2 tygodnie. Agentka wykazała się fachową wiedzą, popartą także własnym doświadczeniem. Przedstawiła pełną ofertę, plusy, minusy, rozwiała wszelkie wątpliwości. Przedstawiła wszystkie hotele, będące w ofercie ze wskazaniem tych najlepiej ocenianych przez podróżnych. Skorzystałam z oferty przedstawionej przez Alfa Star i spędziłam najlepsze 2 tygodnie urlopu w moim życiu.

Kontakt z firmą Alfa Star dotyczył przedstawienia oferty

Kontakt z firmą Alfa Star dotyczył przedstawienia oferty spędzenia 2 tygodni w Egipcie. Na skierowane przeze mnie zapytanie w formie mailowej otrzymałem odpowiedź następnego dnia bardzo profesjonalnie przygotowaną w formie pliku pdf. Przedstawiona propozycja zawierała 11 ofert wypoczynku posortowanych cenowo, wszystkie zawierające określone przeze mnie kryteria. Spośród przedstawionych mi propozycji ofertę biura Alfa Star z pewnością wezmę pod uwagę.

W dniach 8

W dniach 8-15 kwietnia wybrałam się na wycieczkę biurem podróży Alfa Star. Wraz z koleżanką wybrałyśmy wyjazd do Egiptu. 8 kwietnia stawiłyśmy się na umówioną godzinę w Warszawie na lotnisku Okęcie, lot odbył się terminowo i wszystko przebiegło spokojnie ok godziny 15 wylądowałyśmy na miejscu, w Sharm El Sheik. Hotel spełnił nasze oczekiwania, co prawda w folderze wyglądał ładniej niż w rzeczywistości, ale generalnie źle nie było. Jednym słowem mówiąc spędziłyśmy cudowny tydzień. Niestety na obniżenie oceny wpływa to, że lot powrotny do Polski opóźnił się aż o 27 godzin. Planowany wylot był w środę 15 kwietnia, o 6 rano miałyśmy być juz na lotnisku w Polsce. We wtorek przy kolacji dostałyśmy kartkę, że wylatujemy w nocy ze środy na czwartek dostałyśmy dodatkową noc w hotelu jednak schody zaczęły się w środę ok godziny 12 gdy skończyła nam się doba hotelowa. Wyjazd z hotelu mieliśmy dopiero o godzinie 21,50 więc od tej 12 nie miałyśmy się gdzie podziać ostatni posiłek, jaki zapewniło nam biuro podróży był obiad ok 13. Gdy już nadeszła pora wyjazdu z hotelu, czyli godzina 21.50 pojechaliśmy na lotnisko na miejscu po odprawie okazało się, że nasz samolot jest popsuty. Wylot miał być o godzinie 01:20 zamiast wylotu o tej porze dostaliśmy informacje, że nasz lot jest opóźniony i będzie o 2:00 i tak, co godzinę dowiadywaliśmy się, że za godzinę lecimy i tak aż to 9:00 rano!! Na lotnisku spędziliśmy 9 godzin, niestety bez żadnego posiłku i jakiegokolwiek zainteresowania ze strony biura podróży nami. Jak się później okazało wszyscy na około wiedzieli, że nas samolot nie odleci w nocy (obsługa lotniska, biuro podróży, itd.) poza nami podróżnymi. Biuro Alfa Star by oszczędzić na nas zafundowała nam noc na lotnisku zamiast załatwić hotel zastępczy.

Przebieg mojego kontaktu z tą firmą od początku do końca

Przebieg mojego kontaktu z tą firmą od początku do końca oceniam dosyć dobrze. Zaczęło się od tego, iż razem z mężem postanowiliśmy wylecieć na wczasy w ciepłe kraje. Po licznych przeanalizowanych ofertach innych firm zdecydowaliśmy się na Alfa Star. Bardzo miły kontakt telefoniczny i mejlowy z panią obsługującą. Pani przesłała nam szereg bardzo atrakcyjnych ofert po czym zdecydowaliśmy się na Egipt (7 dni). Mejlem została nam przesłana ostateczna oferta ze wszystkimi potrzebnymi informacjami czyli: nazwa hotelu, termin wylotu oraz jego godziny z uprzedzeniem, że mogą one ulec zmianie, numer konta, na które należało przesłać pieniądze oraz zapewnienie, że w razie jakichkolwiek pytań proszeni jesteśmy o kontakt telefoniczny. Po uiszczeniu kwoty dostaliśmy listowne potwierdzenie rezerwacji z bardziej szczegółowymi informacjami m in. godziny zbiórki na lotnisku, jakie należy mieć dokumenty przy sobie itp. Cztery dni przed planowanym wylotem otrzymałam telefonicznie informację na temat zmiany godziny wylotu z Poznania.

Zdecydowałam się na zakup podróży poślubnej w Alfa Star

Zdecydowałam się na zakup podróży poślubnej w Alfa Star. Wszystko załatwiłam bezproblemowo w ciągu godziny. Podczas wizyty w biurze konsultantka pomogła mi wybrać hotel w Turcji (miałam kilka ofert hoteli wybranych i nie mogłam się zdecydować), opisała wszystkie bardzo szczegółowo, wykazała się bardzo dobrą znajomością oferty - w tym regionu, warunków w hotelu, odległości hoteli do plaży, miasta, atrakcji w pobliży, cen na miejscu. Poleciła wycieczki fakultatywne, opisując je bardzo interesująco. Podczas rozmowy nie niecierpliwiła się - zadawałam bardzo dużo pytań odnośnie tych wybranych przeze mnie hoteli zanim się zdecydowałam. Po dokonaniu wyboru hotelu, finalizacja przebiegła błyskawicznie - podałam wszystkie dane, otrzymałam przedwstępną umowę rezerwacji z warunkami uczestnictwa, podpisałam, wpłaciłam zaliczkę i otrzymałam potwierdzenie rezerwacji. Ocena na 5 ponieważ jestem bardzo zadowolona z przebiegu rezerwacji, opisy i recenzje innych turystów znalezione w internecie w pełni pokrywają się ze słowami konsultantki. Zostałam obsłużona perfekcyjnie - mogę to śmiało stwierdzić na podstawie własnego doświadczenia ponieważ wyjeżdżam na zagraniczne wakacje co najmniej dwa razy do roku. Bardzo rzadko zdarza mi się trafić na osobę tak doskonale znającą ofertę, którą sprzedaje i posiadającą jednocześnie tak kontaktowy i sympatyczny charakter.

Odwiedzałeś ostatnio Alfa Star?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Almabus

(3.50 )

Almatur

(4.22 )

EasyTravel

(3.00 )

Poradnik jakości obsługi

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

RANKING Najlepiej Oceniani Kurierzy!

Robiąc zakupy przez internet, dokonując zwrotów lub po prostu wysyłając paczkę w świat często zastanawiacie się, którą firmę kurierską wybrać. Z pomocą przychodzą inni konsumenci korzystający z usług tej branży. Przedstawiamy zestawienie najlepiej ocenionych firm kurierskich - sprawdź, która marka świadczy obsługę na najwyższym poziomie.Klienci korzystający z usług kurierów w swoich opiniach najczęściej zawracają uwagę na 3 aspekty obsługi: czas i organizacja obsługi, zachowanie pracowników oraz kontakt z infolinią lub kurierem. Mimo wysokich wskaźników ogólnej jakości obsługi, konsumenci nie mają powodów do zadowolenia. W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej negatywnych opinii, w których głównie klienci narzekają na niedotrzymanie terminów doręczeń, nieuprzejme zachowanie kurierów i uszkodzenia paczek. Takie doświadczenia z kurierem InPost ma m.in. Klient_iki7:„Opinię wystawiam po drugiej już z rzędu nieprzyjemnej sytuacji z tą firmą. Pierwsza to paczka została zgnieciona, gdzie na opakowaniu widniała informacja o tym, że w środku znajdują się delikatne przedmioty. Druga to sytuacja z dziś gdzie sprawdzając status przesyłki, z zaskoczeniem odkryłam, że paczka w drodze do paczkomatu nagle została zwrócona do nadawcy. Konsultanci na infolinii są chyba tylko od tego, żeby informować o możliwości złożenia reklamacji. Nawet nie dowiedziałam się czemu paczka została zwrócona. Szkoda nerwów. Następnym razem dopłacę i wybiorę kuriera innej firmy.”Nieusatysfakcjonowany z obsługi firmy GLS jest również Klient_coc_5159, który w swojej opinii wspomina: „Kurier miał dostarczyć przesyłkę. Cały dzień byłam w domu i na niego czekałam. Po jakimś czasie dostałam sms-a, że paczka czeka na mnie w punkcie odbioru. Okazało się, że kurier nawet nie próbował znaleźć adresu. Po nieprzyjemniej dyskusji dostarczył mi ją następnego dnia.”W takim razie co według użytkowników zasługuje na pochwałę? Z pewnością kontakt telefoniczny przed dostarczeniem przesyłki oraz stosowanie przez kurierów środków ostrożności zapobiegających rozprzestrzenianiu się koronawirusa, co można przeczytać w opinii użytkownika Remigiusz_2 oceniającego UPS:„(…)Już na drugi dzień po zamówieniu przesyłka była w drodze. Kolejnego dnia kurier zadzwonił do mnie, upewnić się czy będę w domu między 14:00 a 15:00. Poinstruował mnie, że w związku z obecną sytuacją epidemiczną nie dostarczają przesyłek bezpośrednio "pod drzwi". Kurier zjawił się punktualnie i ponownie zadzwonił do mnie z prośbą o wyjście przed klatkę schodową. Czekał w bezpiecznej odległości na odbiór paczki a po upewnieniu się, że ja jestem adresatem podziękował za odbiór.(…).”Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń firmy kurierskie, z których usług korzystasz!Zobacz jak branża kurierska i pocztowa została oceniona w 2019 oraz jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj. 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem