Burger King

( 4.25 )

Opinie (631)

Niezmiennie bardzo dobra jakość

Wizyta w drive thru, bardzo sprawnie przebiegł zarówno proces zamawiania jak i wydawania jedzenia. Zamówienie dosyć skomplikowane, zrealizowane bardzo szybko. Jakość jedzenia stale bardzo dobra, odpowiednia temperatura.

Normalna obsługa jak na standardy sieci fast food

Lokal znajduje się w tzw. strefie gastronomicznej na 2 poziomie Galerii Katowickiej. Normalny poziom obsługi sieci fast food. Bliskość dworca PKP czy autobusowego w centrum Katowic. Na plus mniejsza ilość ludzi w kolejkach niż w sąsiednich sieciach tego typu restauracji, sieci fast foodów. Na minus brak samodzielnych punktów do płacenia czy zamawiania jak u innego giganta tej branż na literę M.. Jest oczywiście możliwość płacenia kartą.

nie polecam

Nie polecam, jako osoba która ,,zjeżdza'' z trasy i nie ma czasu na przygotowanie posiłku, chciałabym polegać na obsłudze i ufam że owa obsługa zna odpowiedz na każde pytanie dotyczące menu, jednak okazuje się żę się bardzo mylę. . Wybierając zestaw w restauracji, osoba obsługująca nie jest pewna co w danym zestawie się znajduje i sprawdza wszystko na tablicach w restauracji, do zamówienia zostaje mi zaproponowana pepsi jeśli powiększe dany zestaw, zestawu nie powiększam a napój w gratisie otrzymuje po czym zostaje mi on zabrany ze stolika bez słowa wyjaśnienia.....

Niezmiennie świetna jakość

Jedzenie świeże i bardzo szybko podane. Korzystałem z drive i nie zawiodłem się jeszcze nigdy. Personel zawsze pamięta o serwetkach czy słomkach co nie zawsze jest standardem u konkurencji.

Niezmiennie świetna jakość

Jedzenie świeże i bardzo szybko podane. Korzystałem z drive i nie zawiodłem się jeszcze nigdy. Personel zawsze pamięta o serwetkach czy słomkach co nie zawsze jest standardem u konkurencji.

Super

Nie ma kolejek, obsługa działa bardzo sprawnie i jedzenie jest przygotowywane bardzo szybko. Oczywiście jest bardzo dobre i zawsze ma odpowiednią temperaturę.

Klimatyzacja chłodzi za mocno.

Spędzając dłuższą chwilę w tym lokalu można poczuć, że klimatyzacja nie jest zsychronizowana na odpowiednim poziomie. W mojej opinii chłodzi ona za mocno, powodując dyskomfort. Efektem tego jest chęć spożycia zamówienia w jak najszybszym tempie. Pomijając ten aspekt, czystość lokali tempo wydania zamówienia oraz uprzejmość Pracowników oceniam wysoko.

Żenada

W dobie kiedy wszystkie inne fastfoody, a także zwykłe sklepy wprowadzają obostrzenia, zasady dotyczące kupna i ruchu w lokalu ta restauracja nie ma nic. Zero linii oddzielających klientów, do środka może wejść stado ludzi i kotłować się, w innych fastfoodach obowiązują kioski, tutaj każdy robi co chce. Brak wyobraźni właściciela może łatwo przyczynić się do poważnych komplikacji, a wtedy mam nadzieję, że otrzyma surową karę.

polecam Burger King

Obsługa na duży plus, jedzenie zawsze ciepłe, podane schludnie i czysto. Czas oczekiwania na podanie i przygotowanie posiłku był krótki co jest dla mnie najważniejsze :) skorzystam zapewne jeszcze wiele razy :)

Dramat

Jezeli chodzi o calą firmę, to jedna wielka lewizna, jedzenie słabe robione w totalnke nie sterylnych warunkach Dramat nie polecam

Zimne jedzenie

Brzuch bolał cos bylo nie tak juz nie wroce. Beszczelna kierowniczka mala czarna pyskata z pretensjami do nas zamiast nam wymienic zimne jedzenie

Jestem oburzony

Nieczynny koncik zabaw , nie moglosmy siasc gdzie mam pasowalo bo pani 1.5 h przed zamknieciem sprzatala i zamykala czesc jadalna . Wylaczona czesc sprzetu bo sprzatali i musielismy dlugo czekac przezco frytki zimne stare nigdy tu nie wrocimy nie polecamy

Skandaliczna obsługa

Zimne jedzenie Pani z kasy dlubala w nosie jak stala a potem podala nam jesc .

Porażka całkowita

Przy kasie kolejka,obsługuje jedna Pani,która też zajmuje się frytkami. Ruch reszty pracowników gorzej niż muchy w smole,pracują tam za kare.Czas oczekiwania na jedzenie ponad 10 minut. Jedzenie bez rewelacji.

Takiej obsługi nie miałem nigdzie - tragedia

Otóż złożyłem zamówienie i Pani podająca zamówione produkty, pomyliła zamówienia i zamówiła inny produkt. Więc poprosiłem o zmianę zamówienia. Przyszła Pani produkt manager, przyszła ta pani od razu zdenerwowana. Wdała się w kłótnie ze mną i sprowokowała do niegrzecznej odpowiedzi z mojej strony i tego, że zrezygnowałem z zamówienia w ogóle , wyszedłem zdenerwowany z restauracji. Jako klient i jako człowiek jestem zbulwersowany całą sprawą..

Odwiedzałeś ostatnio Burger King?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bierhalle

(2.02 )

Freshpoint

(5.00 )

Chłopskie Jadło

(5.00 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem