Globkurier.pl

( 4.05 )

Opinie (259)

Przestrzegam wszystkich przed ...

Przestrzegam wszystkich przed usługami tej firmy! Nadana przesyłka nie została dostarczona za granicę, chociaż już dostałam informację, że ma być w dniu i między godziną u mnie. Dodatkowo została uszkodzona i żadnej informacji co dalej. Kontakt się urywa. Po próbach odnalezienia mojej przesyłki dowiaduję się, że mogę ją odebrać w magazynie w Polsce, bo została zwieziona ze względu na uszkodzenia, żart jakiś! Pieniądze wzięli, przesyłki nie dostarczyli, uszkodzili i jeszcze dostaję kolejną fakturę do zapłaty, za zwrot do nadawcy, kpina! Obsługa klienta nie istnieje w tej firmie, dno totalne!

dobry operator

Wysyłam po kilka paczek do Niemiec w miesiącu. Nie narzekam ceny przystępne, a strona przejrzysta. Panie z BOK bardzo miłe - pozdrawiam Lucjan L.

Polecam

Nie mam nic więcej do dodania - sprawdzeni przez lata, nie zamienię na żadnego innego operatora bo mi się to nie opłaca.

Fedex dobry kurier

Zawsze korzystam z tego przewoźnika i się nie zawiodłem. Zamawiam online, kurier przyjeżdża do domu.

Zadowolona

Dostałam w ostatnim czasie niższy cennik. Fajna promocja na paczki polecam.

Profesjonalne podejście do klienta

Bardzo dziękuje - kurier pomógł mi wnieść przesyłkę na trzecie piętro. Sama na pewno bym sobie nie poradziła bo była bardzo ciężka. Na pewno skorzystam z usług.

Jedna gwiazda to za dużo

Nie polecam. Zostałam wielokrotnie wprowadzona w błąd. Kilka razy naciągnięta na nie małe dodatkowe koszty. Zero pomocy na infolinii. Zbywają Cię. Są drodzy, biorą kasę za nic.

Obsługa na poziomie

Miałam problem z wysyłką dużej paczki - zadzwoniłam z prośbą o poradę. Otrzymałam niezbędną pomoc między innymi odnośnie samego pakowania. Dzięki temu paczka dotarła na czas i nie musiałam za nią dopłacać. Bardzo dziękuje wszystkim pracownikom biura obsługi. Na pewno ponownie skorzystam z usług.

Szybka dostawa

Rewelacyjna jakość usług. Zamówiłam kuriera, na nastepny dzień był juz z paczką u odbiorcy. Miła obsługa, odpowiada rzetelnie na wszystkie pytania.

Polecam

Zarówno dla małych jak i dużych firm. Dobry broker, szeroki wybór usług kurierskich. Mam niewielki sklep korzystam z paczkomatów.

Kurier dla każdej paczki :)

Bardzo miły kontakt z biurem obsługi, można zamówić zarówno kuriera jak i do paczkomatu. Jak wygodniej. Mega rozwiązanie, pozdrawiam pracowników.

Tanio i terminowo

Fajne ceny zarówno na małe jak i te większe paczki. Dodatkowo zawsze dostarczają na czas a współpracujemy już długo. Polecam!

Fatalna firma kurierska

Zamowilam w nowym targu wysylke 2 kg paczki do Niemiec. Na stronie globkuriera była informacja ze paczka dotrze w ciagu 3 dni I nawet była data doręczenia. Niestety nie dotarła na czas od 3 dni leży w sortowni na Śląsku i nie wiadomo kiedy dotrze. Nawet nie pofatygowano się aby mnie zawiadomić o tym fakcie . Nie polecam nikomu ,komu zalezy na terminowym doręczenia.

wszystko ok

wysyłam dokumenty korzystając z ich usług. jestem zadowolony.

sprawne doręczenie

Wysyłałam ostatnio przesyłkę około 5 kg do Chin, dokładnie do Pekinu za pośrednictwem tej firmy, wsystko przebiegło sprawnie, cena też okej.

Dobre ceny

Świetnie się z nimi współpracuje. Można porównywać i wybierać najbardziej atrakcyjne oferty kurierów.

OSTRZEGAM PRZED TYMI USŁUGAMI!

4 marca 2021r za pośrednictwem Globkurier nadałam przesyłkę z Polski do Australii FedExem i od tego czasu nikt jej nie widział, a dziś 27 kwietnia! Po jakiś 10 dniach dostałam maila, że mam sobie znaleźć firmę, która zrobi odprawę celną tej paczki w Brisbane (oczywiście ja miałabym za to dodatkowo zapłacić). W paczce są rzeczy prywatne, więc żadnego cła się nie nalicza i poczta polska bez problemy te paczki dostarcza. Ja wysłałam 2 paczki pocztą i 1 FedExem, bo chciałam, żeby część rzeczy dotarła na miejsce szybko, ale z ostatniej komunikacji wynika, że paczka jest z powrotem w Warszawie (od 2 tygodni) i nadal nie została dostarczona do nadawcy!!! Mało tego! Globkurier wystawił mi kolejną fakturę za zwrot paczki do nadawcy! Ja mam zapłacić podwójnie za to, że zlecenie nie zostało wykonane?! Kpina jakaś!!!

wysyłki firmowe

Bardzo miła i kompetentna obsługa, dobre ceny. Szybko zamawiam i wysyłam, klienci zadowoleni super.

fajne integracje

fajnie, że jest możliwość integracji z baselinker aby automatyzować wysyłkę. korzystam i wszystko sprawnie działa, a nadaje naprawe spore ilości.

Odwiedzałeś ostatnio Globkurier.pl?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

InPost

(3.64 )

Poczta Polska

(2.95 )

Pocztex

(2.43 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem