Castorama

( 3.94 )

Castorama weszła na Polski rynek w 1997 roku i od początku jest największą firmą w branży ulepszania domów i mieszkań. Jako lider jest wzorem dla konkurencji w drodze do osiągnięcia sukcesu. Obecnie w Polsce znajduje się 80 sklepów w 60 miastach. Castorama jest częścią ogólnoświatowej firmy Kingfisher. Firma uruchomiła także Home Improvement Academy, czyli miejsce gdzie osoby z każdego pokolenia mogą zdobyć nowe umiejętności związane z polepszaniem warunków mieszkaniowych.

Opinie (4771)

Rewelacja!

Profesjonalny market budowlany

Rewelacja!

Profesjonalna obsługa, duży wybór produktów a także ciekawe produkty. Na plus zasługuje transport ze sklepu do domu

Rewelacja!

Castorama to duży sklep, który znajduje się w sąsiednim miasteczku i tam w ostatnim czasie zakupiłam lampkę na biurko, gdzie miałam trudny wybór ze względu na liczne oferty i większość spełniała moje oczekiwania. szacunek dla obsługi, służącej mi pełną, wszechstronną pomocą. Organizacja placówki jest bardzo przemyślana, co daje pełen komfort klientowi, m.in. przestrzeń, wygoda, możliwość bezpośredniego kontaktu z wybranym produktem. Lubię Castoramę ?

Super!

Ceny są wysokie, tylko w cenach promocyjnych opłaca się , obsługa ok

Rewelacja!

ostatnio reklamowałam produkt i nie było najmniejszego problemu z uznaniem reklamacji Powiem więcej Przyjechali z castoramy na własny koszt aby odebrać ode Mnie produkt reklamowany Za co nalezy się zasłużone 10

Super!

W większości bezproblemowo/.

Super!

w tym roku dużo kupowałem w castoramie i w zasadzie byłem zadowolony a obsługa pomagała mi dokonać wyboru. Pozytywne odczucia.

Tak sobie.

Niektórzy pracownicy na kasach bardzo nie mili w kwestii wyjaśnień różnicy cenowej. Większość spraw trzeba załatwiać z kierownikiem który jest bardziej kompetentny.

Rewelacja!

fachowe doradztwo i dużo promocji

Bardzo słabo.

Bardzo trudno "złapać" pracownika, który doradzi, a dla kobiety, która przeprowadza remont swojego domu taka pomoc przy planowaniu jest konieczna.

Bardzo przeciętnie.

Obsługa przez personel na miejscu wymaga poprawy

Słabo.

Podczas zakupów bardzo trudno znależć sprzedawcę aby pomógł w doborze lub znalezieniu materiału.

Rewelacja!

Bardzo dobra jakość obsługi

Bardzo słabo.

Pracownicy poproszeni o pomoc odesłali do innego działu, a sami wrócili do chichrania i głośnej rozmowy o wczorajszym wypadzie... Po przyjściu na skierowany dział okazuje się, że jednak byłem w dobrym dziale i nie powinienem zostać skierowany gdzie indziej.

Super!

Szybko i sprawnie, mili konsultanci.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

31.12.2021
Castorama Inna forma kontaktu

Super!

Duży wybór produktów, promocje otwarta na pomoc obsługa.

Bardzo przeciętnie.

potrzebowałam wyciąć kawałek sklejki, w Castoramie musiałabym kupić wielką płytę i z niej wycinać, wybrałam inny market budowlany.

Super!

Są zawsze dostępne konsultanty.

Odwiedzałeś ostatnio Castorama?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Bricomarche

(3.11 )

Grupa PSB

(4.13 )

Grupa SBS

(1.01 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem