ADF AUTO

(2.55)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (11 z 22)

Jestem przerażony sposobem...
Jestem przerażony sposobem traktowania mnie jako klienta. Auto z przebiegiem 43 tyś. km po dwóch próbach zostało oszacowane, że ma awarię elementu, który ma kosztować około 8 tyś. zł. CAŁY FIAT może z 20 tyś. jest warty. Oburzyło mnie to, że autoryzowany serwis wiedząc jak ten zespół jest wadliwy, nie wykonuje jego napraw, a przymusza klientów do wymiany jego w całości. Jest to element odpowiadający za automatyczną zmianę biegów czyli taki, na który nie ma wpływu kierowca. Samochód jest salonowy, posiada udokumentowany przebieg i uważam, że 43 tyś. na awarię tego zespołu i nieuznanie tego za wadę konstrukcyjną jest wręcz wyłudzeniem. Serwis nie stara się nawet przeprowadzić procedury zgłoszenia mojej wady systemu skrzyni selespeed w tym fiaciku uważając, że jeśli nie ma wpisu o drugim przeglądzie to zwalnia to producenta od rękojmi za wadę ukrytą. Stoję na stanowisku, że jest to umyślne działanie mające odsunąć od siebie problem odszkodowań za tak wadliwie wykonaną konstrukcję. Przy tak niskim przebiegu i historii auta mogę być przekonany, że umyślność postępowania serwisu jest czymś, co może wskazywać na umyślne działanie. Serwisowanie samochodu fiat do przebiegu np. 43 tyś. nie zawiera oceny działania przekładni zautomayzowanej selespeed. Są to oleje, filtry. Zapis z przeglądu gwarancyjnego pierwszego jest przykładem. Sam tzw. robot składa się z wielu elementów, natomiast serwis nie wykonuje (bo taką ma instrukcję) jego napraw. Niestety narażanie na tak wysoki koszt wymiany przy tak niskim przebiegu skrzyni zautomatyzowanej ociera się o próbę wyłudzenia ze strony Fiata. Informuję, że zrobię wszystko co jest możliwe, żeby sprawa nabrała biegu również sądownie. Nie mogę przyjąć narracji, że tak się dzieje i już. Nie jest normą zachowań posiadanie auta, gdzie przy tak niskim przebiegu, po ewidentnej usterce wadliwego elementu serwis przekaże - trudno. Niedopuszczalnym jest, żeby będąc świadomym z wady ukrytej nie starać się usuwać czy to regresem, czy partycypacją z fiatem, tak poważnej usterki. Dodam, że auto po prostu w trakcie jazdy rozpina biegi i staje w miejscu bądź przy próbie np. zawrócenia i zmiany kierunku przestaje reagować na komendy. Świadome wpędzanie klienta w takie zagrożenie, jest działaniem graniczącym ze zdrowym rozsądkiem.

Niezweryfikowany Klient_HN5R

01.03.2022

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
nie mam słów...
nie mam słów na określenie obsługi!!!! katastrofa olewają klienta totalnie

Klient_Y5XM

20.10.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Świetna i profesjonalna...
Świetna i profesjonalna obsługa nastawiona frontem do klienta. Pan Piotr i Pani Bożenka to bardzo kompetentne i zaangażowane osoby, Chętnie pomagają, nawet po sfinalizowaniu transakcji. Zawsze uprzejmi i kompetentni. Serdecznie polecam!!!

Niezweryfikowany Klient_QoAc

05.03.2021

Placówka

Wrocław, Karkonoska 45

Nie zgadzam się (0)
ADF auto przyjmując...
ADF auto przyjmując samochód do naprawy szkody bezgotówkowo daje do podpisu dokument o zgodzie na pokrycie różnic w kosztach odrzuconych przez ubezpieczyciela a potem dopisuje kwoty i po kilku miesiącach wysyła wezwanie do zapłaty bo niby ubezpieczyciel nie uznał kosztu. Mogą wpisać co chcą. Odradzam korzystanie z ADF auto

Niezweryfikowany Klient_ARWS

29.01.2021

Placówka

Wrocław, Karkonoska 45

Nie zgadzam się (0)
Polecam! salon...
Polecam! salon ADF AUTO. W szczególności Pana z Jeep-a za fachową obsługę, szybki kontakt mailowo- telefoniczny oraz bardzo sprawne i jasne przeprowadzenie przez cały proces zakupu auta. (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)

Niezweryfikowany Klient_i6mQ

27.09.2019

Placówka

Wrocław, Karkonoska 45

Nie zgadzam się (0)
POLECAM, super sprzedawcy...
POLECAM, super sprzedawcy Jeep-a, kompetentni, szybko i sprawnie

Niezweryfikowany Klient_bDk0

26.03.2019

Placówka

Wrocław, Karkonoska 45

Nie zgadzam się (0)
Profesjonalna obsługa, szybko...
Profesjonalna obsługa, szybko i rzeczowo, sprawa załatwiona perfekcyjnie. Pracownicy salonu Jeepa kompetenni

Niezweryfikowany Klient_bDk0

26.03.2019

Placówka

Wrocław, Karkonoska 45

Nie zgadzam się (0)
Takiej obsługi nie...
Takiej obsługi nie znajdziesz nigdzie. Słowo "DNO" jest najbardziej trafne dla tej firmy.Naprawę lakierniczą wykonano na nieumytym aucie. Pewnie lakier po tygodniu odpadnie. Szyba po wymianie była tak brudna, że nie było widać przez nią świata. Obsługa klienta poza wszelką krytyką ale to mam w nosie. Natomiast poziom napraw w tym pseudo serwisie to skandal. Kto daje swoje logo takim partaczom (to też świadczy o poziomie kontroli jakości usług świadczonych na rzecz znanych marek). Nie polecam najgorszemu wrogowi...

jarot

13.10.2017

Placówka

Wrocław, Karkonoska 45

Nie zgadzam się (2)
Zero, zero, zero....
Zero, zero, zero. Sprzedali samochód dostawczy nie w takiej konfiguracji co zamawiałem, po 10 miesiącach zabudowa na Iveco to złom, po 3 gruntownych naprawach. Trudno idziemy do sądu bo zero odzewu na reklamację i nie odpuszczę. Uwaga firma Autoforte z Wałbrzycha powiązana z firmą ADF przy sprzedaży marki Iveco.

zarejestrowany-uzytkownik

19.07.2016

Placówka

Wrocław, Karkonoska 45

Nie zgadzam się (0)
Możesz tam wejść...
Możesz tam wejść i nie być zauważonym przez 45min. Personel porusza się jak w mrowisku, załatwiając dziesiątki telefonów, popijając kawę i przegryzając pączki. Są w wyśmienitym humorze. Są jak urzędnicy państwowi. Sami dla siebie.Mój serwis nigdy nie zakończył się terminowo.

zarejestrowany-uzytkownik

02.03.2016

Placówka

Wrocław, Karkonoska 45

Nie zgadzam się (1)
Rano udałam się...
Rano udałam się do serwisu na przegląd samochodu. Od razu po wejściu zostałam poproszona do punktu obsługi klienta, zaproponowano kawę co o 8 rano było miłym akcentem. Rzeczowo i profesjonalnie zbierano informacje niezbędne do pozostawienia samochodu w serwisie. Zaproponowano estetyczne i przyjemne miejsc na czas oczekiwania na samochód. Personel życzliwy i uśmiechnięty, na bieżąco informowano mnie o przebiegu przeglądu. Pracownicy w firmowych koszulach wszyscy posiadali identyfikatory. Zgodnie z wcześniej przewidzianym czasem oddano samochód i wraz ze mną udano się do kasy w której dokonałam płatności. Podziękowaniem i uściskiem dłoni pożegnano mnie. A nowy firmowy bryloczek był kolejnym miłym akcentem.

Agnieszka_3467

06.02.2013

Placówka

Wrocław, Karkonoska 45

Nie zgadzam się (6)

ADF AUTO

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ADF AUTO?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Fatalnie.
Fatalnie.