Alcar

(3.73)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 8)

Super obsługa klienta...
Super obsługa klienta pomoc przy zakupie auta

Klient_MrnI

22.05.2020

Placówka

Olsztyn, Lubeska 3a

Nie zgadzam się (2)
Rozpoczynając współpracę z...
Rozpoczynając współpracę z firmą Alcar byłem pewien, że dobrze trafiłem zaangażowanie i pomoc pracowników w doborze pojazdu i finalizacji zakupu była wręcz niebywała. Schody zaczęły się po wyjechaniu z salonu. Serwis mechaniczny (mam w swoim spisie 7 różnych numerów) jeżeli chodzi o kwestię dodzwonienia się radziłbym zapomnieć, kilka dni prób połączenia się z pracownikiem zakończyło się fiaskiem. Jedyna opcja kontaktu to prawdopodobnie facebook, auto które było oddane na gwarancję, po "naprawie" stało się jeszcze gorsze pomimo zapewnień, że usterka została usunięta rzeczywistość pokazała kłamstewka. Nie polecam! Zachowanie co najmniej nieprofesjonalne jak na punkt, który w nazwie ma autoryzowany.

Klient_XvWJ

26.06.2019

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po raz drugi...
Po raz drugi zmieniałam opony samochodowe w tej niewielkiej, ale solidnej i sympatycznej firmie. Nie czeka się długo na obsługę, właściciel firmy i jego pracownicy podpowiadają, co należałoby zrobić (mnie przypomniano, iż powinnam zmienić olej), chętnie też odpowiadają na pytania klientów. Istotny jest fakt, że w tym serwisie mają konkurencyjne ceny. Otóż za wymianę opon zapłaciłam 50 zł, a tu i tam "śpiewają" 70-80 zł. W "ALCARZE" brakuje jedynie oficjalnej poczekalni dla klientów, choć właściciel chętnie użycza w tym celu swojego biura.

Teresa_107

07.12.2012

Placówka

Lublin, Kraszewskiego 31

Nie zgadzam się (1)
Od jakiegoś czasu...
Od jakiegoś czasu rozważam zmianę samochodu. W tym celu udałam się do Salonu Renault, zlokalizowanego w Olsztynie. Salon po remoncie tuż po wejściu zachęca przestrzenią, panującą tam czystością i błyszczącymi samochodami. Przed salonem sporo miejsc parkingowych umożliwiających swobodne zaparkowanie auta. Tuż obok miejsc parkingowych, wydzielone miejsca z samochodami do jazd próbnych. W całym Salonie panował ład i porządek. Chwilę po wejściu do Salonu przywitał mnie jeden z pracowników z zapytaniem o powód wizyty. Po przedstawieniu tematu z jakim przyszłam Pan poprosił o chwilę oczekiwania na sprzedawcę oraz zaproponował coś do picia. Chwila trwała dość długo, mimo braku tłumu klientów, ok 15 minut. W końcu podszedł do mnie uśmiechnięty sprzedawca, ubrany schludnie. Z zainteresowaniem podszedł do rozmowy ze mną na wstępnie skrupulatnie badając moje potrzeby wyływające na wybór samochodu. Nie była to czcza rozmowa, ponieważ podczas prezentacji sprzedawca konsekwetnie odnosił się do moich słów, prezentując zalety oraz korzyści wynikające z zakupu samochodu, który mi proponował. Chętnie odpowiadał na kazde moje pytanie, jak również szybko zaproponował jazdę próbną. Podczas jednej wizyty, trwającej ok 1,5 godziny otrzymałam wszystkie niezbędne informacje, włącznie z porównaniem z samochodami konkurencyjnej firmy, u której zakup rozważałam. Dodatkowo na uwagę zasługuje fakt, iż sprzedawca konsekwentnie dążył do finalizacji sprzedazy już przy pierwszej wizycie. Sprzedawca umówił się ze mną na kolejny kontakt telefoniczny i terminu dotrzymał. Konsultant wykazał się wiedzą o produkcie, konkurencji, jak również cierpliwością i entuzjazmem. Co istotne wzbudził we mnie zaufanie. Jestem bardzo usatysfakcjonowana wizytą, jak również przekonana, że gdy nadejdzie moment zakupu nowego samochodu, to na pewno udam się do tego właśnie Salonu i do tego sprzedawcy.

Agnieszka_3087

04.09.2012

Placówka

Olsztyn, Lubeska 3a

Nie zgadzam się (2)

Alcar

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Alcar?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.