Żabka

( 3.60 )

Żabka to sklepy spożywcze obecne na polskim rynku od 1998 roku. Pierwsze sklepy pojawiły się w Poznaniu i Swrzędzu. Sklepy są liderem segmentu modern convenience. Ideą marki jest bliskość i wygoda klientów. Żabka posiada sklepy w ilości przekraczającej 6 tys. W ofercie znajdują się produkty spożywcze, chemia domowa, usługi np. w zakresie odbioru paczek oraz kącik gastronomiczny. Misją Marki jest tworzenie wartości poprzez ułatwianie ludziom życia. Żabka pragnie także aby jej sklepy były świadomym wyborem podczas codziennych zakupów, być częścią lokalnej społeczności oraz być najbardziej przystępną franszyzą w Polsce.

Opinie (3831)

Kasjer był bardzo ...

Kasjer był bardzo miły i pomocny. Życzył miłego dnia, zaproponował również kawę i polecił zainstalowanie aplikacji. W sklepie panował porządek, było czystko i estetycznie.

Sklep bardzo dobrze ...

Sklep bardzo dobrze zatowarowany. Miły kasjer, szybka i sprawna obsługa. W sklepie było czysto. W otoczeniu przed sklepem również panował porządek.

Zostałem przed niespełna ...

Zostałem przed niespełna godziną przez Panią wyproszony ze sklepu (ul. Pogodna Stara Miłosna), mimo faktu, że wprowadzony 01.12.2021 r. limit 1 osoby/15m2 wyłącza osoby zaszczepione. Zamierzam omijać Państwa sklep (również po pandemii), jednak życzę Państwu wysokich obrotów :) Pozdrawiam Tomasz

Sklep czysty i ...

Sklep czysty i zadbany. Obsługa uprzejma. Polecenie kawy lub hot doga zawsze jest na miejscu, nawet jeśli informuję, że nie trzeba. Ceny i promocje przejrzyste.

Sklep Żabka al. ...

Sklep Żabka w tym miejscu nie zachęca już na samym wejściu. Pani sprzedająca nie odpowiada nawet "Dzień Dobry". Pomijając już fakt, że nie proponuje codziennych ofert, ani promocji, a dodatkowo stwarza problemy gdy klienci pokazują aplikacje żabki w celu nabicia punktów. Kilkukrotnie zdarzyło się tak, że Pani sprzedająca rozmawiała z innym pracownikiem, mimo, że klienci czekali w kolejce, aby zapłacić za zakupy, przez co znacznie wydłuża się czas obsługi. Sklep w tym miejscu nie zachęca, wręcz odstrasza.

Bardzo miła obsługa. ...

Bardzo miła obsługa. Sklep zadbany i czysty. Duża dostępność towaru. Warzywa i owoce świeże :) Jestem zadowolony z zakupów w tym miejscu, szybko i w miłej atmosferze :)

Fajna obsługa bardzo ...

Fajna obsługa bardzo pomocna i miła aż chciało się tam wrócić

Przy wejściu od ...

Przy wejściu od razu zauważyłam, że czystość w sklepie jest zachowana na dobrym poziomie, na półkach nie było braków, półka promocyjna również byłą wypełniona. Pani, która obsługiwała była miła i uśmiechnięta. Zakupiłam gorącą czekoladę oraz batonika. Ekspedientka zapytała się o aplikację żabki, a także poleciła mi hot-doga.

W sklepie brakuje ...

W sklepie brakuje wielu produktów, cenówki nie są ułożone poprawnie, bardzo to myli klienta. Strefa do robienia kawy nie była czysta. Personel miły, nie polecił dodatkowych produktów oraz aplikacji. Mało parówek na podgrzewaczu. Kasjerka miała maseczkę opuszczoną na brodę. Sklep był czysty w środku, jak i na zewnątrz. Zielone kosze, palety oraz worki z kartonami przed sklepem psują wizualizację. Dobrze zatowarowana część z piwem.

Jestem bardzo zadowolony ...

Jestem bardzo zadowolony z dzisiejszej wizycie w tym sklepie. Bardzo duży jest asortyment szczególnie na dziale z nabiałem. Pracownicy bardzo uprzejmi i pomocni. Polecam ten sklep

Nie stosują 4 ...

Nie stosują 4 podstawowych kroków obsługi klienta, na sklepie często puste przestrzenie, Panie kasjerki bardzo nieprzyjemne, rozmawiają przez telefon podczas obsługiwania klientów, nie mają masek.

Lubie sklepy sieci ...

Lubię sklepy sieci żabka ponieważ można wejść na szybkie zakupy i pod domem sama mam chyba ze 4. Ostatnio jadąc z synem wstąpiłam kupić napój ,ale nie było za dużego wyboru a i musiałam stać w kolejce, bo była tylko jedna Pani obsługująca

Bardzo słaba obsługa. ...

Bardzo słaba obsługa. Panie ekspedientki były obie na papierosie przed sklepem i nie prowadziły sprzedaży w godzinach otwarcia placówki, nawet nie chciały wpuścić do środka mówiąc, że są na przerwie. Sugerowałam, że póki dopala, wybiorę produkty, które chcą kupić, ale się nie zgodziły, więc musiałam isc do innego sklepu. Moim zdaniem niedopuszczalne zachowanie. Nie rozumiem, dlaczego nie poszły na przerwę osobno, żeby była ciągłość sprzedaży. Oprócz tego były nieprzyjemne i opryskliwe, ale do tego już się przyzwyczaiłam.

Obsługa miła, lecz ...

Obsługa miła, lecz obsługująca bez maseczek. Często braki w produktach oraz akcesoriach do nakładania towaru (np. Torebki papierowe na pieczywo). W okolicach wejścia do sklepu i w samym sklepie często puste kartony po produktach.

Trochę ciasno, ale ...

Trochę ciasno, ale logicznie poukładany asortyment, pani na kasie mogłaby mieć jednak trochę żwawsze ruchy, poza tym było dobrze

Odwiedzałeś ostatnio Żabka?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Groszek

(3.58 )

SDH Feniks

(3.77 )

Zatoka

(2.79 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem