CCC

( 3.93 )

CCC S.A. to jedna z największych detalicznych spółek obuwniczych w Europie środkowej oraz jeden z największych producentów obuwia w Europie. Firma posiada obecnie ponad 1219 sklepów. Początki firmy miały miejsce w latach 90. kiedy powstała Firma Handlowa „Małek”. W następnych latach firma rozwijała swoje sklepy pod nazwą „Żółta stopa”. W 1999 roku zarejestrowano firmę CCC Sp. z. o. o. natomiast w 2004 roku firma przekształciła się w Spółkę Akcyjną. Nazwę firmy można rozwinąć jako: „Cena Czyni Cuda”.

Opinie (7195)

Sklep TRAGEDIA

1. Zamówiłam 3 pary butów. 2. Zapłaciłam niezwłocznie po zamówieniu. 3. Po 7 dniach przesłano mi informację że sklep anuluje moje zamówienie. 4. Poinformowano mnie ze mogę oczekiwać na zwrot pieniędzy 60 dni. TRAGEDIA Elżbieta

Zakupowy dramat przez internet

Jednym słowem dramat. Złożyłam zamówienie internetowe na obuwie w rozmiarze 37. Przesyłka dotarła z butami jednym 37 a drugim 38. Złożyłam reklamację mailowo, na którą w przeciągu 10 dni nikt nie raczył odpowiedzieć, więc zadzwoniłam i usłyszałam, że butów w takim rozmiarze już nie ma, mam odesłać te, które są złe a na kasę sobie poczekam. To był mój pierwszy zakup w tym sklepie internetowym i zdecydowanie ostatni. Nie polecam.

Jakość butów

Jeszcze jakiś czas temu CCC był jednym z lepszych sklepów w branży obuwniczej. Dziś zdecydowanie mogę powiedzieć - jeden z gorszych!!! Wcześniej nie zdarzało mi się składać reklamacji na buty. Za ostatni rok na buty zakupione w CCC już dwa razy składałam reklamację i żadnej nie uznali bo według CCC byłe nieuzasadnione. Jeżeli mówimy o pierwszej reklamacji - odpuściłam sobie bo była to taniocha. Natomiast ostatnia reklamacja to była na buty Gino Rossi, które nie kosztują tanio i marka jest uznawana za jedną z lepszych na Polskim rynku. Odklejenie ozdób, odklejone podeszwy zostały uznane jako mechaniczne. Dzięki CCC jestem również zawiedziona i zniesmaczona jakością i serwisem Gino Rossi. Rozumiem że jakieś wady zdążają się nawet w najlepszych markach. Ale jednak naprawiają te błędy to liczy się marka. Dla CCC chyba już nic się nie liczy. Chyba już nie mają nic do stracenia.

profesjonalna obsługa, radość z zakupów

Bardzo profesjonalna obsługa znająca sprzedawany asortyment, pomocna w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru. Miła i uśmiechnięta. Przy kasie zostałem poinstruowany w temacie czyszczenia obuwia oraz zachęcono i doradzono odpowiednie środki konserwujące. Sklep bardzo czysty, cenówki przejrzyste i odpowiednio ułożone.

Super obsługa

Polecam sklep. Dziewczyny bardzo pomocne. Byłem w dniu 13.05 w tym sklepie. Długo rozmawiałem z Panią kierownik przez rodo wspomnę tylko o jej długich czarnych włosach. Pani oprócz tego, że emanuje pieknem i pozytywną energią to z duzym zaangażowaniem stara się pomóc. Posiada bardzo duża wiedza o produkcie..Polecam, polecam chociaż buty często reklamuje.

Obuwie w niskiej cenie.

Duzy wybór obuwia w niskiej cenie. Pracownice bardzo pomocne. W sklepie jest bardzo czysto. Sklep jest rowniez bardzo przestronny co w tym okresie jest bardzo wielkim plusem pozniewaz nie nie mamy z nikim zadnego blizszego kontaku. Panie pilnuja bardzo dobrze liczbe klientów w sklepie.

Beznadzieja

Czekam na przesyłkę od 30. 04. minęło już 10 dni. Napisałem maila na który otrzymałem automatyczną odpowiedź. Nie polecam jeśli firma nie daje rady że sprzedażą na bieżąco powinna przerwać sprzedaż, więcej nie skorzystam z zakupów online ze sklepu ccc.

Bardzo miła obsługa

Sklep jest bardzo przestronny więc dzięki temu łatwo jest przemieszczać się pomiędzy regałami. Cały asortyment ułożony jest równo i estetycznie zaś po każdy z produktów łatwo sięgnąć. Przy wejściu z uwagi na pandemię dyżuruje pracownica, która dba by każdy z klientów przed wejściem zdezynfekował dłonie oraz wręcza brulion z logo CCC by mieć nadzór nad ilością osób przebywających na sali sprzedaży. Udałam się do sklepu ze zwrotem obuwia. Pracownica bezproblemowo dokonała zwrotu pytając czy nie chcę wymienić sandałków na inny produkt. Wprawdzie chwilę czekałam na dopełnienie formalności z uwagi na problemy z drukarką lecz sprzedawczyni przeprosiła mnie za zaistniałą sytuację i wyjaśniła powody dłuższego oczekiwania na zwrot. Polecam zakupy w tym punkcie. Pracownicy są przesympatyczni, widać iż wykonują swoją pracę z przyjemnością.

Porażka

Zamówienie on-line 30.04.2020. Po 10 dniach wiadomość, ze zamówienie ANULOWANO!! Z jakiego powodu??? Jaja sobie robią?? Łaskawie proponują zamówić ponownie, a butów brak na stronie!!!

Zakupy online

Nie polecam zakupów online przez stronę ccc. Nie dostałam przesyłki, po 2 tygodniach napisałam maile kilkukrotnie i zbywano mnie brakiem dyspozycji. Zapłaciłam z góry i mimo że minęły terminy zwrotu pieniędzy nie otrzymałam ich. Jest mi bardzo przykro bo do tej pory miałam dobre zdanie o tej firmie.

Nigdy więcej zamówień online

Czekam na przesyłkę od 31.03. Napisałam 3 maile na które otrzymuje identyczna odpowiedź. Zamówiłam buty dla dziecka ale zanim dotrze paczka to chyba będą za małe. Szkoda mi się anulować zamówienie bo pewnie na zwrot pieniędzy będę czekać pół roku albo dłużej. Inne firmy w czasach pandemii działają bez zarzutu. Nie polecam. Sama również więcej nie skorzystam z zakupów online ze sklepu ccc.

Dobrze

Po chwili podeszła Pani i zapytała czy może mi w czymś pomóc, gdy odpowiedziałam ,że na chwilę obecną dziękuję pani odeszła ale powiedziała - będę w pobliżu gdyby pani czegoś potrzebowała proszę mówić. Po pewnym czasie podeszła ponownie i zaoferowała swoją pomoc. Pani pomogła odnaleźć rozmiar jdm również pomogła dobrać odpowiedni fason buta. Pani była miła i uśmiechnięta, stworzyła atmosferę co bardzo mi się podobało. Wrócę do tego sklepu.

Obsługa zawsze na poziomie!

Bardzo lubię wybierać obuwie w tym sklepie. Obsługa chętnie pomaga wybrać obuwie, znaleźć odpowiedni rozmiar itp. Bardzo cenię możliwość "ściągnięcia" butów z innych punktów, np. w przypadku braku mojego rozmiaru. Mam bardzo wąską stopę i gdy już uda się znaleźć pasujące obuwie, a mój rozmiar nie jest dostępny taka możliwość to duże ułatwienie. Pracownicy nie narzucają się, dzięki czemu można w spokoju zastanawiać się nad wyborem. Sklep jest duży i przestronny, regały nie stoją jeden przy drugim, co zapewnia komfort podczas zakupów i pozwala uniknąć "sztucznego tłumu", gdy tylko trzeba minąć się z innym klientem między półkami. Jedyny mankament to unosząca się w sklepie i dziesiątki metrów od niego intensywna woń odświeżacza używanego wewnątrz, niekiedy aż przyprawia o ból głowy.

Polecam.

Osoby, które pracują w tym sklepie są bardzo miłe i pomocne, pomogły mi dobrać buty pod względem wygodny i przydatności. Buty wytrzymały bardzo długo, mimo że cena nie była jakaś wysoka.

Zdecydowanie polecam zakupy.

Bardzo duży sklep, z dużym wyborem obuwia. Wielkość sklepu sprawia, że zakupy robi się przyjemnie, ponieważ dokładnie można przyjrzeć się każdej parze z osobna i swobodnie przymierzyć.

Świetna obsługa!

Bardzo miłe i kompetentne panie obsługujące! Potrafią doradzić w wyborze torebek i obuwia i pomogą znaleźć właściwy rozmiar. Zawsze uśmiechnięte i zaangażowane.

Obsługa klienta - odradzam zakupów w tej sieci

Wyboista droga konsumenta rozpoczyna się już podczas złożenia zamówienia na stronie która pokazuje produkty niedostępne. Potem jest już tylko gorzej. Brak odpowiedzi na maile, półgodzinne kolejki na infolinii i konsultantka nawet nie próbująca udawać pomocnej. Do momentu bezpośredniego styku z tą marką byłam pewna ,że taka „jakoś” obsługi konsumenta już nie istnieje. Co ciekaw na oficjalnych kanałach „styku” z marka nie ma możliwości wyrażenia opinii nie interesują ona nawet infolinii.

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

24.04.2020
CCC Kontakt online

Odwiedzałeś ostatnio CCC?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Ambra

(5.00 )

BADURA

(4.07 )

Bagatt

(4.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem