Calzedonia

( 3.91 )

Opinie (506)

Nie polecam sklepu internetowego

Bardzo nie polecam zakupów w ich sklepie internetowym. Zamówiłam rajstopy ciążowe z odbiorem w Żabce. Po ok 10 dniach dostałam informację o przyjęciu mojego zwrotu, chociaż towaru nigdy nie dostałam (nie dostałam informacji o tym, że przesyłka jest do odbioru, bo "był niewłaściwy adres"...wybrany z listy adresów ze strony!). Zamówiłam jeszcze raz - czekam już miesiąc, paczka nadal w przygotowaniu. Żenada.

Nie polecam

Nie polecam zakupów w sklepie internetowym Calzedonia. Beznadziejna obsługa, jakości towaru niestety nie mogłam sprawdzić bo przesyłka zwyczajnie nie dotarła. Próba kontaktu mailowego czywiście z mojej strony była przed wydaniem opinii, niestety nie odniosła pozytywnego skutku. Odpowiedź przyszła po trzech dniach, z której wynikało, że wyjaśnią. Moja paczka nadal krąży po kraju i ani sprzedawca ani przewoźnik nie wiedzą gdzie się znajduje. To były moje ostatnie zakupy w tym sklepie.

Zakupy online na calzedonia.com

Strona przejrzysta. Towar wysokiej jakości. Szybka realizacja zamówienia. Wstępując do programu lojalnościowego Calzedonia Lover zbiera się punkty, a przesyłki są gratis, więc rewelacja!

Żenada. NIGDY tu nie kupujcie!!!

Dwa miesiące czekam na zwrot należności. NIE polecam z całą świadomością!!!!!!!!

Kontakt

Sposób kontaktu z firmą jest fatalny. Jakość Obsługi pozostawia wiele do życzenia. Na zamówienia czeka się ponad dwa tygodnie, gdzie nikt nie informuje że czas oczekiwania będzie tak długi. Kontakt z firmą przez czat jest możliwy po przez wirtualnego asystenta do którego się pisze jedno a on odpisuje zupełnie nie na temat tzw. Ja o zupie on o... Później przełącza do konsultanta gdyż asystent nic nie rozumie i na tym się kończy, ponieważ prawdziwy asystent nigdy nie dołącza do rozmowy. Aż w końcu czat się wyłącza, przez brak aktywności i już nic nie można zrobić. Po prostu w tej firmie nie da się nic załatwić. Najlepiej omijać z daleka.

Calzedonia - DRAMAT !!!!z dostawa ze sklepu online!!!

Dokonałam zakupu w sklepie online Calzedonia 14.01.2021 Nr zam 44583606. Do dziś tj. 02.02. Nie otrzymałam towaru. Nie odpisują na maile, pani na Infolini nie potrafiła odpowiedzieć co dzieje się z moim zamówieniem. Na czacie kontaktowałam się z 3 razy bez odzewu. W mailu zażądałam zwrotu. I nadal nic! Dramat! Nigdybwiwcej zakukuw online w Calzedonia. Monika

Szczyt olewania klienta - nie polecam

Zamówiłam prezent z dużym wyprzedzeniem 5 grudnia (dostępny z magazynu) - otrzymałam tylko potwierdzenie, co zamówiłam a kiedy dostanę to już nie. jak do 14 (poniedziałek) nie miałam żadnej informacji to zadzwoniłam na infolinię (19 wyjeżdżałam na święta) - Pani na infolinii powiedziała że do piątku będzie u mnie, trochę mnie zdziwiła jej odpowiedź bo chyba nie może ręczyć za kuriera, zapytałam jeszcze raz czy na pewno bo inaczej będę miała kłopot. Pani opryskliwie powtórzyła, że tak! na pewno!. No i...paczka w piątek została wysłana od nich. Szczyt olewania klienta. Odradzam,

Odwiedzałeś ostatnio Calzedonia?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Atlantic

(4.33 )

ESOTIQ

(4.21 )

Gatta

(4.25 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem