Aldi

( 3.97 )

Aldi jest niemieckim przedsiębiorstwem handlowym, którego misją od ponad 100 lat jest „wysoka jakość w dobrej cenie”. W ofercie sklepu znajdują się produkty spożywcze oraz przemysłowe. Jest to lider wśród sklepów dyskontowych w Niemczech. Przedsiębiorstwo charakteryzuje się w prostocie, odpowiedzialności oraz niezawodności. Angażuje się także w aspekty zrównoważonego rozwoju. W Polsce znajduje się od 2008 roku. Poza Polską i Niemcami sklepy znajdują się także w Belgii, Danii, Francji, Luksemburgu, Holandii, Portugalii i Hiszpanii.

Opinie (681)

Jakoś towarów dobra, ale obsługa dość wolna

W sklepie położonym w centrum miasta jest duży wybór towarów,bywają czasem kolejki, obsługa jest wolna. Dogodnością są kasy samoobsługowe,które w czasie nie tylko pandemii minimalnie mogą roozładować kolejki po godzinie 15.

Super obsługa

Uwielbiam zakupy w sklepie aldi, ponieważ znajduje się on blisko mojego miejsca zamieszkania. Obsługa dba na bieżąco o czystość, zatowarowanie i ceny. Wszystko jest tak jak powinno. Obsługa zawsze służy pomocą i jest bardzo miła i uprzejmą.

Bardzo niski poziom obsługi klienta

Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie, po zadaniu pytania pracownikowi sklepu nie uzyskałem konkretnej odpowiedzi, mianowicie sam musiałem szukać produktu który mnie interesuję. Cenówki widoczne, pełne zatowarowanie sklepu, sklep czysty i zadbany.

Perfekcyjna obsługa w każdym calu!

Serdecznie polecam sklep Aldi w opisywanej lokalizacji. Całokształt jakości obsługi klienta stoi na najwyższym poziomie. Na uznanie zasługuje profesjonalne podejście do klienta przez obsługę sklepu, pomoc i życzliwość w przypadku dopytania o poszukiwany produkt, krótki czas oczekiwania w kolejce do zrealizowania zakupów. Czystość i porządek w sklepie również zasługuje na uznanie. Wszystkie produkty są świeże, dobrze oznaczone. Zakupy w tym sklepie to prawdziwa przyjemność.

Pozytywnie

Sklep sieci Aldi, dobrze przygotowany pod kątem wymogów sanitarnych, dostępne rękawiczki, i płyn do dezynfekcji rąk. Koszyki klientowskie czyste i dostępne. Pieczywo z własnego wypieku w chwili wizyty dostępne w 80%. Papierowe torebki na pieczywo dostępne. Stoisko warzywa-owoce dotowarowane, dość duży wybór asortymentu. Jakość tego działu oceniam na poziomie 90% (banany i winogrona słabej jakości). Asortyment na dziale Świeża żywność dostępny i w dobrej jakości. Personel bardzo uprzejmy i pomocny. Jedyne moje zastrzeżenie wzbudził czas oczekiwania do kasy. Otwarta jedna kasa i 6 klientów w kolejce. Pomimo dzwonka przywołującego otwarcie kolejnej kasy reakcja nastąpiła po 3 minutach ( kolejka liczyła już 10 osób). Ogólne wrażenie ozakupach jednak oceniam na poziomie dobrym.

Bardzo dobrze

Na sklepie panuje ogólny porządek i spokój, gdyż jest to spokojniejszy market w okolicy. Wysoka dostępność i różnorodność produktów. Obsługa zawsze bardzo miła.

Bardzo mi przykro:(

Od dnia,kiedy otwarto sklep, zostaliśmy stałymi klientami.Powiem więcej,fanami wspaniałej ekipy obsługujących.Każde zakupy to były dla nas jak wizyta u dobrych znajomych.Obsługa przesympatyczna,pomocna i zwyczajnie po ludzku dobra.Zazwyczaj trafialiśmy w konkretnych godzinach, na tę samą obsługę.Ale pewnego dnia przyszliśmy w innych godzinach.Ja i mój mąż .Oboje nie nosimy maseczek i jest to związane ze zdrowiem, a nie fanaberią. Kiedy weszliśmy do sklepu ,to podeszła do nas Pani z obsługi i zaczęła mówić podniesionym głosem,że wchodzimy tylko w maseczkach.Na nasze tłumaczenie,Pani powiedziała,że jej to nie interesuje ,ona ma regulaminy i może wezwać policje.Do Aldi przychodziliśmy codziennie( ba czasami 2-3 razy)na zakupy.Panią widzieliśmy pierwszy raz..Poprosiłam o regulamin o którym Pani mówiła.Nie dostałam.Poprosiłam aby Pani wezwała policję.Też tego nie zrobiła. Pani poszła po koleżankę, a nam powiedziała,że jej babcia jest jeszcze bardziej chora i nosi maseczkę.Może tak jest.Tłumaczyć się mogę policji i nawet podać telefon do lekarza,który powiedział,że absolutnie nie wolno nam nosić maseczki.Przyszła druga Pani równie młoda ,ale sympatyczna i grzecznie nas wyprosiła tłumacząc ,że takie ma zarządzenie.Nasz koszyk był pełen.Szliśmy do kasy.Musieliśmy zostawić koszyk i wyjść.Obsługa przy kasie miło nas żegnała nie wiedząc co się stało i dlaczego wychodzimy.A nam było bardzo przykro,że musieliśmy opuścić nasz ulubiony sklep bez możliwości wytłumaczenia o co chodzi.Przed sklepem czekała nasza rodzina .Pojechaliśmy na zakupy do innych sklepów nikt, nic na temat braku naszych maseczek nie mówił,a jeżeli spytał to nasze wytłumaczenie wystarczyło.Rozumiemy ,że jest czas pandemii i są obostrzenia.Są też i zwolnienia z nich, dla pewnych grup ludzi do których i my należymy.Lekarze nie muszą wystawiać zaświadczeń o czym mówią zapisy na stronie rządowej.Bardzo nam przykro,bo to był nasz ulubiony sklep z bardzo sympatyczną obsługą.Już niestety nie może być....Bardzo nam żal i bardzo nam przykro.

Kpiny z klienta?

W gazetce reklamowej zamieściliście Hit . że od środy 27 maja będą baseny rodzinne INTEX z akcesoriami w cenie 499zł. Cena atrakcyjna, wyposażenie pełne! Wstałam o godz. 5 - tej, żeby tylko nie zarakło i co? I nic. Po prostu kpina z klienta! Jestem osobą niepełnosprawną z zaleceniem rehabilitacji w basenie, dlatego tak zabiegałam o zakup. Jak można zamieszczać w gazetce towary, których nie ma? Liczycie na zciągnięcie potencjalnego klienta? Uważam, że po takich praktykach to i na marchewki i pietruszki powinniście stracić klientów. To ma być niemiecka precyzja, dokładność i uczciwość? W Niemczech by to nie przeszło!

Konkurencyjne ceny

Aldi to teraz mój numer 1 na liście supermarketów z uwagi na konkurencyjne ceny ale i brak tłumów ludzi. Zakupy robi się spokojnie, półki są zaopatrzone, jest czysto i przestronnie. To co również jest godne uwagi to tzw. tekstylia. Głównie chodzi mi o odzież. Jakościowo prześciga galerie handlowe, często są to ubrania z bawełny BIO, a wizerunkowo im dorównuje i jak łatwo się domyśleć ceny to prawdziwy HIT. Cieszę się że odkryłam ten supermarket, na bieżąco przeglądam gazetki i planuję zakupy. Dołączam do fanów tego sklepu.

Da się upolować okazję

Lubię ten sklep, ponieważ często można okazyjnie kupić produkty niezłej jakości. Sport wybór kosmetyków oraz rozległa oferta non food. Minusem jest bałagan w strefie non food, każdy produkt leży wszędzie i ciężko doszukać się ceny czy też nawet np drugiego buta do pary, jednak to już nie wina sklepu a samych klientów którzy w ten sposób przebierają towar.

Rewelacyjna jakość obsługi

W tym trudnym czasie jakim jest koronawirus i szereg ograniczeń pracownicy tego sklepu nie stracili na jakości obsługi, życzliwości. Zawsze obsługują z uśmiechem, nie patrzą krzywo kiedy klient pakuje towar zbyt wolno, nie poganiają, zawsze z uśmiechem odprowadzają klienta wzrokiem, zawsze słyszę od pracowników dzien dobry i do widzenia. Jest to sklep, w którym z ogromną radością robi się zakupy - nawet jeśli coś jest droższe aniżeli w innym sklepie - to pójdę tam, bo sklep to ludzie, a tutaj jest życzliwie, miło, świeżo i zawsze liczyć można na pomoc w znalezieniu towaru. Polecam ten sklep z całą pewnością.

szybkie zakupy

Będąc w okolicy zajrzałam do sklepu Aldi. Spodziewałam się dużej ilości klientów wewnątrz, ponieważ na parkingu stało sporo samochodów, jednak w sklepie nie było tłoku. Na początku mojej wizyty była otwarta jedna kasa, później słyszałam komunikat o otwarciu drugiej, a po chwili jeszcze trzeciej kasy. Widać było, ze sklep zadbał o bezpieczeństwo klientów robiących zakupy. Na sali sprzedaży nic się nie zmieniło w porównaniu do czasu sprzed epidemii, tylko przy kasach były wyznaczone miejsca i odstępy między kolejnymi osobami. Po sali sklepowej można było swobodnie sie poruszać i bezkolizyjnie mijać z innymi osobami. Gdyby nie maski na twarzach wszystkich napotkanych klientów i pracowników, można by pomyśleć, ze wróciliśmy do zwyczajnych zakupów. Przy kasie obsługa odbywała się szybko i sprawnie, nikt sie nie ociągał, każdy klient zachowywał bezpieczną odległość od poprzednika. Wyszłam z tego sklepu bardzo zadowolona z zakupionych produktów oraz z przebiegu i czasu wizyty. Chętnie tu wrócę.

tylko spokój może nas uratować!

i RATUJE! Duża powierzchnia handlowa pozwala na swobodne zrobienie zakupów! Nie czuję obawy związanej z natłokiem klientów i tym samym wiem, że w tym ALDI zrobię bezpieczne zakupy! Pracownicy w pełnej gotowości wychodzą naprzeciw klientom i służą sprawną pomocą. Dodatkowy atut tego miejsca to duży reżim sanitarny widoczny na każdym kroku! Schludnie utrzymana sala sprzedażowa wzmacnia moje poczucie ochrony przed wirusem! Chroni mnie nie tylko maseczka i rękawiczki ale również personel sklepu, który regularnie dezynfekuje wszystkie powierzchnie. Duże brawa dla Was!

Rewelacyjnie

Od pewnego czasu, sklepy Aldi znalazły się w kręgu moich ulubionych i wielka szkoda (jak dla mnie), że nie ma takiej placówki w moim miasteczku. Moja praca wymaga (od czasu do czasu) przemieszcania się, więc będąc w Brzegu "zaczepiłam" o Aldi po zakup konkretnych produktów. W dobie pandemii COVID-19, wiele sklepów podniosło ceny, zwłaszcza na żywność pakowaną. ja udałam się tutaj po płatki dla dzieci, które w Aldi mają przystępną cenę i są w dużych opakowaniach, co pozwala na rzadsze robienie zakupu bez uszczerbku na budżecie domowym, ku zaspokojeniu konkretnej potrzeby. Sklep spełniał wymogi ograniczeń wprowadzonych w kraju (rękawiczki jednorazowe, liczba osób w placówce, oznaczenia odległości klientów do kas) i jedyne co mnie wkurzało to komunikat, jakby popędzający klienta w kwestii zakupu, ale to wymóg ogólnokrajowy (nie do końca sensowny, bo nie zawsze kupuje się tylko to co jest na liście zakupów, czasem w sklepie trafia się na inne artykuły, które akurat są potrzebne i nie ma się ich na swojej liście), więc nie czepiam się tego. Obsługa miła i grzeczna, ład i porządek w sklepie, prezentacje przejrzyste i pogrupowane, uwidocznione promocje. Przyszłam po płatki dla dzieci - zrobiłam zapas w różnych smakach, ale parę dodatkowych artykułów też kupiłam - przydatnych i w promocyjnych cenach. Pewnie za jakiś czas znów zawitam do Aldi i wyjdę zadowolona.

Niemiła obsługa sklepu.

Sklep jest czysty i dobrze zatowarowany, ale nie jestem zadowolona z obsługi w nim. Pracownik kasując produkty był nieuprzejmy i pomimo znacznej przerwy między produktami na taśmie skasował moje produkty na paragon innego klienta.

Zawsze fajne promocje.

Lubię robić zakupy w tej sieci sklepów ze względu na produkty inne niż w większości sieciowych marketów oraz ciekawe promocje. Największe zainteresowanie budzą słodycze, które w mojej opinii są wysokiej jakości a ich wybór jest nieporównywalnie większy niż u Konkurencji.

Odwiedzałeś ostatnio Aldi?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.32 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

Ranking najlepszych sklepów z elektroniką

Kupując nowe sprzęty do domu, istotna jest dla nas nie tylko niezawodność produktów, ale też profesjonalna i kompetentna obsługa, która pomoże nam wybrać sprzęt najbardziej odpowiadający naszym oczekiwaniom. Sprawdź, z którego sklepu wyjdziesz najbardziej zadowolony!W rankingu są uwzględnione firmy, które zebrały min. 100 opinii na naszym portalu.

Ruszamy na wyprzedaże! Zobacz gdzie spotkasz najlepszą jakość obsługi!

 Trwają letnie wyprzedaże, które w tym roku zachęcają do zakupów sporymi obniżkami cen. My, konsumenci chętnie korzystamy z wyjątkowych ofert, ale czy jesteśmy równie wyjątkowo traktowani? Zanim wybierzesz się na podbój sklepów, sprawdź gdzie znajdziesz nie tylko duży wybór i ciekawy asortyment, ale także wysoką jakość obsługi! Najczęściej (i najwięcej) podczas wyprzedaży kupujemy odzież i dodatki. Za co cenimy sklepy, które odwiedzamy, a co nam się nie podoba? Sprawdźmy opinie użytkowników portalu jakoscobslugi.pl.Pośród firm z branży modowej najwięcej recenzji na portalu zebrała marka Reserved. Na przestrzeni ostatniego miesiąca klienci pozytywnie oceniali krótki czas obsługi oraz zachowanie personelu. Jednak w wielu opiniach pojawiają się spostrzeżenia nt. czystości w przymierzalniach, o czym pisze m.in. Klient_7t5j:"dokonanie zwrotu i zakup innych rzeczy odbyło się bardzo szybko i sprawnie. Kasjerka była uprzejma i chętnie odpowiadała na moje pytania. Sklep jest bardzo dobrze zatowarowany, jedyne do czego można się przyczepić to czystość w przymierzalniach. Poza tym wszystko na dobrym poziomie."Podobnie sklep ocenia Klient_eZpi, który pisze: Sklep dobrze zatowarowany, bez luk. Łatwo się w nim odnaleźć, chociaż w kabinach przebieralni było trochę brudno. Obsługa bardzo pomocna, a kasowanie odbywa się szybko i bez większych przerw (…).W zestawieniu znajduje się również jedna z najchętniej odwiedzanych marek – H&M. Jednak wskaźnik jakości obsługi jest zdecydowanie niższy. Co wpływa na niezadowolenie klientów popularnego „hm”? W czerwcu kupujący narzekali na zachowanie personelu oraz złą organizację obsługi:"Bardzo długi okres oczekiwania na obsługę. Obsługa w ogóle nie przejmuje się klientem opryskliwe podejście do klienta (…). Bardzo zła atmosfera, bałagan , zero organizacji. Biuro nie wie co sprzedaje na magazynie okazuje się, że towaru brak mimo iż klient zapłacił wcześniej za towar".~ Klient_3GyxZarówno pozytywne jak i negatywne opinie w większości przypadków dotyczą wiedzy oraz zachowania personelu, asortymentu i ogólnego wyglądu miejsca obsługi. A ty na co zwracasz uwagę podczas zakupów? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami i oceń firmy, które odwiedzasz!A jeśli robisz zakupy online sprawdź, którą firmę kurierską polecają użytkownicy portalu. Ranking najlepiej ocenianych kurierów znajdziesz tutaj.

Urządzaj bez nerwów czyli zestawienie najlepszych sklepów z artykułami dla domu!

 Wakacje to nie tylko czas urlopów, ale także remontów i zmian wystroju wnętrz naszych domów. Zanim wybierzemy się na zakupy warto sprawdzić, które firmy świadczą usługi na najwyższym poziomie oraz gdzie znajdziemy największy wybór produktów. Oto zestawienie najlepiej ocenianych sklepów z branży dom i ogród stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl. Jakie elementy mają wpływ na jakość obsługi w sklepach z wyposażeniem wnętrz? Przyjrzyjmy się bliżej opiniom użytkowników portalu i sprawdźmy na co zwracali uwagę podczas zakupów mebli czy dekoracji do domu. Chociaż sieć sklepów Action jest stosunkowo młodą marką w Polsce zdążyła już zebrać wiele pozytywnych opinii. Klienci najczęściej doceniają dużą ilość pracowników oraz ich przyjazne nastawienie:„Podoba mi się to, że pracowników zawsze jest sporo. Są uśmiechnięci i widać, że praca potrafi dać im przyjemność. Żeby kogoś poprosić o pomoc nie trzeba szukać po całej hali. Kolejne kasy otwierane w miarę potrzeb.”~Klient_iV4yW ciągu minionego półrocza postawa personelu była równie często oceniania przez klientów sklepów Jysk. Jednak ten aspekt obsługi nie zebrał wysokich not. Klienci skarżą się, że pracownicy są trudno dostępni oraz mało chętni do pomocy. Pozytywnie natomiast oceniano zatowarowanie i szeroki wybór asortymentu. Takie doświadczenia opisuje Klient_p1YC:„W sklepie jest duży wybór produktów, jednak pracownicy nie są zainteresowani obsługą klientów. Nawet jak jest kilku pracowników na sali sprzedaży to nie oferują pomocy tylko rozmawiają na prywatne tematy.”Inna skandynawska sieć sklepów wyróżnia się na tle konkurencji sposobem ekspozycji asortymentu oraz punktami gastronomicznymi zlokalizowanymi na terenie sklepów: „Bardzo bogaty asortyment można znaleźć tam wszystko do urządzenia domu. Wielkim plusem jest forma prezentacji asortymentu. Stworzone są pomieszczenia jak w domu: pokoje, sypialnie, łazienki itp, meble dopasowane do różnych wnętrz, sprytne rozwiązania. Genialna jest restauracja ikea, jedzenie jest pyszne, różnorodne w formie bufetu szweckiego a ceny naprawdę niskie.” ~ Klient_9BFMKlienci sklepów z wyposażeniem wnętrz negatywnie wspominają proces reklamacyjny. Takie przypadki miały miejsce między innymi we wspominanym wcześniej sklepie IKEA oraz Black Red White. „Nigdy nie spotkałam się z tak fatalną obsługą w zakresie reklamacji. Otrzymałam wadliwy towar jeszcze w grudniu, a do dnia dzisiejszego nie otrzymałam właściwego! Pracownicy robią wiele problemów, przerzucają na siebie odpowiedzialność i próbują wymigać się argumentami "Ja nie wiem, to koleżanka załatwiała". Jest to niezwykle nieprofesjonalne i z pewnością nie dokonam już w tym punkcie żadnego zakupu.”~ Klient_AjotUżytkownicy portalu najczęściej zwracają uwagę na zachowanie i kompetencje pracowników. W niektórych sklepach stanowi to zachętę do zakupów, w innych wręcz przeciwnie. Jak się okazuje, ważnym elementem jest także obsługa posprzedażowa i nie warto jej zaniedbywać.A jak Ty oceniasz swoją ostatnią wizytę w sklepie z wyposażeniem wnętrz? Opisz swoje doświadczenia i podziel się opinią! 

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem