Aldi

( 3.97 )

Aldi jest niemieckim przedsiębiorstwem handlowym, którego misją od ponad 100 lat jest „wysoka jakość w dobrej cenie”. W ofercie sklepu znajdują się produkty spożywcze oraz przemysłowe. Jest to lider wśród sklepów dyskontowych w Niemczech. Przedsiębiorstwo charakteryzuje się w prostocie, odpowiedzialności oraz niezawodności. Angażuje się także w aspekty zrównoważonego rozwoju. W Polsce znajduje się od 2008 roku. Poza Polską i Niemcami sklepy znajdują się także w Belgii, Danii, Francji, Luksemburgu, Holandii, Portugalii i Hiszpanii.

Opinie (670)

Konkurencyjne ceny

Aldi to teraz mój numer 1 na liście supermarketów z uwagi na konkurencyjne ceny ale i brak tłumów ludzi. Zakupy robi się spokojnie, półki są zaopatrzone, jest czysto i przestronnie. To co również jest godne uwagi to tzw. tekstylia. Głównie chodzi mi o odzież. Jakościowo prześciga galerie handlowe, często są to ubrania z bawełny BIO, a wizerunkowo im dorównuje i jak łatwo się domyśleć ceny to prawdziwy HIT. Cieszę się że odkryłam ten supermarket, na bieżąco przeglądam gazetki i planuję zakupy. Dołączam do fanów tego sklepu.

Da się upolować okazję

Lubię ten sklep, ponieważ często można okazyjnie kupić produkty niezłej jakości. Sport wybór kosmetyków oraz rozległa oferta non food. Minusem jest bałagan w strefie non food, każdy produkt leży wszędzie i ciężko doszukać się ceny czy też nawet np drugiego buta do pary, jednak to już nie wina sklepu a samych klientów którzy w ten sposób przebierają towar.

Rewelacyjna jakość obsługi

W tym trudnym czasie jakim jest koronawirus i szereg ograniczeń pracownicy tego sklepu nie stracili na jakości obsługi, życzliwości. Zawsze obsługują z uśmiechem, nie patrzą krzywo kiedy klient pakuje towar zbyt wolno, nie poganiają, zawsze z uśmiechem odprowadzają klienta wzrokiem, zawsze słyszę od pracowników dzien dobry i do widzenia. Jest to sklep, w którym z ogromną radością robi się zakupy - nawet jeśli coś jest droższe aniżeli w innym sklepie - to pójdę tam, bo sklep to ludzie, a tutaj jest życzliwie, miło, świeżo i zawsze liczyć można na pomoc w znalezieniu towaru. Polecam ten sklep z całą pewnością.

szybkie zakupy

Będąc w okolicy zajrzałam do sklepu Aldi. Spodziewałam się dużej ilości klientów wewnątrz, ponieważ na parkingu stało sporo samochodów, jednak w sklepie nie było tłoku. Na początku mojej wizyty była otwarta jedna kasa, później słyszałam komunikat o otwarciu drugiej, a po chwili jeszcze trzeciej kasy. Widać było, ze sklep zadbał o bezpieczeństwo klientów robiących zakupy. Na sali sprzedaży nic się nie zmieniło w porównaniu do czasu sprzed epidemii, tylko przy kasach były wyznaczone miejsca i odstępy między kolejnymi osobami. Po sali sklepowej można było swobodnie sie poruszać i bezkolizyjnie mijać z innymi osobami. Gdyby nie maski na twarzach wszystkich napotkanych klientów i pracowników, można by pomyśleć, ze wróciliśmy do zwyczajnych zakupów. Przy kasie obsługa odbywała się szybko i sprawnie, nikt sie nie ociągał, każdy klient zachowywał bezpieczną odległość od poprzednika. Wyszłam z tego sklepu bardzo zadowolona z zakupionych produktów oraz z przebiegu i czasu wizyty. Chętnie tu wrócę.

tylko spokój może nas uratować!

i RATUJE! Duża powierzchnia handlowa pozwala na swobodne zrobienie zakupów! Nie czuję obawy związanej z natłokiem klientów i tym samym wiem, że w tym ALDI zrobię bezpieczne zakupy! Pracownicy w pełnej gotowości wychodzą naprzeciw klientom i służą sprawną pomocą. Dodatkowy atut tego miejsca to duży reżim sanitarny widoczny na każdym kroku! Schludnie utrzymana sala sprzedażowa wzmacnia moje poczucie ochrony przed wirusem! Chroni mnie nie tylko maseczka i rękawiczki ale również personel sklepu, który regularnie dezynfekuje wszystkie powierzchnie. Duże brawa dla Was!

Rewelacyjnie

Od pewnego czasu, sklepy Aldi znalazły się w kręgu moich ulubionych i wielka szkoda (jak dla mnie), że nie ma takiej placówki w moim miasteczku. Moja praca wymaga (od czasu do czasu) przemieszcania się, więc będąc w Brzegu "zaczepiłam" o Aldi po zakup konkretnych produktów. W dobie pandemii COVID-19, wiele sklepów podniosło ceny, zwłaszcza na żywność pakowaną. ja udałam się tutaj po płatki dla dzieci, które w Aldi mają przystępną cenę i są w dużych opakowaniach, co pozwala na rzadsze robienie zakupu bez uszczerbku na budżecie domowym, ku zaspokojeniu konkretnej potrzeby. Sklep spełniał wymogi ograniczeń wprowadzonych w kraju (rękawiczki jednorazowe, liczba osób w placówce, oznaczenia odległości klientów do kas) i jedyne co mnie wkurzało to komunikat, jakby popędzający klienta w kwestii zakupu, ale to wymóg ogólnokrajowy (nie do końca sensowny, bo nie zawsze kupuje się tylko to co jest na liście zakupów, czasem w sklepie trafia się na inne artykuły, które akurat są potrzebne i nie ma się ich na swojej liście), więc nie czepiam się tego. Obsługa miła i grzeczna, ład i porządek w sklepie, prezentacje przejrzyste i pogrupowane, uwidocznione promocje. Przyszłam po płatki dla dzieci - zrobiłam zapas w różnych smakach, ale parę dodatkowych artykułów też kupiłam - przydatnych i w promocyjnych cenach. Pewnie za jakiś czas znów zawitam do Aldi i wyjdę zadowolona.

Niemiła obsługa sklepu.

Sklep jest czysty i dobrze zatowarowany, ale nie jestem zadowolona z obsługi w nim. Pracownik kasując produkty był nieuprzejmy i pomimo znacznej przerwy między produktami na taśmie skasował moje produkty na paragon innego klienta.

Zawsze fajne promocje.

Lubię robić zakupy w tej sieci sklepów ze względu na produkty inne niż w większości sieciowych marketów oraz ciekawe promocje. Największe zainteresowanie budzą słodycze, które w mojej opinii są wysokiej jakości a ich wybór jest nieporównywalnie większy niż u Konkurencji.

Jest coraz gorzej

Kiedyś bardzo lubiłam ta sieć, od jakiegoś czasu już nie. Na półkach zdarzają się przeterminowane produkty, ostatnio kupiłam biały ser (ważny jeszcze 2 tygodnie) który w domu okazał się cały pokryty pleśnią i grzybem. Jak go zareklamowałam (wysłałam i zdjęcie sera i paragonu - na ponad 200 PLN) dowiedziałam się, że jak pojadę z powrotem do tego sklepu, odstoję pod nim te 20-30 min (epidemia) to kasjer odda mi pieniądze. Niestety nie mają zwyczaju odsyłać pieniędzy na konto. Taka "elastyczność" w dobie epidemii. Swego czasu kupowałam m.in. 1 opakowanie makaronu, kasjerka tak szybko machała produktami pod czytnikiem, że namachała mi 5 opakowań. Niestety zauważyłam to dopiero w domu sprawdzając rachunek. Aldi chwali sie w mediach, że ich pracownicy są zaopatrzeni w przyłbice i maseczki. Może i są. W mediach. Bo w sklepie żaden z pracowników nie miał przyłbicy a połowa nie miała również maseczek. A że nie mają zasłoniętych twarzy widać, jak strasznie są skrzywieni na widok klientów.

Dobra obsługa, niezłe promocje

W tym sklepie w centrum handlowym Supersam są dosyć dobre oferty promocyjne oraz w zwykły czasie sprawna obsługa, sklep położony w ścisłym centrum miasta.

Długie kolejki do kasy.

Niemal zawsze, robiąc z tym punkcie zakupy spotykam się z kolejką do kasy. Widać, że ilość Pracowników w stosunku do natężenia Klientów jest za mała. Ponadto, produkty w strefie artykułów sezonowych nie są zawsze poukładane estetycznie. Oceniając zachowanie Obsługi - bez zastrzeżeń, uśmiech i zaangażowanie w wykonywaną pracę.

Nieuprzejmna obsługa

Podczas mojej ostatniej wizyty pracownik przy kasie był bardzo nieuprzejmy. Nie przywitał mnie. Przy kasowaniu zakupów, mimo że kolejny klient zachował dużą przerwę na taśmie, jego zakupy zostały nabite na mój paragon. Kiedy zarówno ja, jak i kolejny klient zwracaliśmy na ten błąd uwagę w trakcie kasowania pracownik nie reagował. Po skończeniu kasowania zakupów zwróciłam uwagę jeszcze raz, że nie są to moje zakupy. Pracownik był bardzo niemiły i niezadowolony, że musiał wycofać część produktów z paragonu. Podniesionym tonem powiedział, że gdyby klient użył przekładki do kasy to tego błędu by nie było.

Bardzo dobra obsługa!

Lubię robić zakupy w Aldi ze względu na niskie ceny i ciekawe oferty. Warzywa i owoce są świeże, a pieczywo czasem prosto z pieca. Polecam ten sklep

Wyłudzanie pieniędzy od klientów

Za 5 minutowy pobyt w sklepie dostałem mandat 90 zł za parking ponieważ zapomniałem wydrukować bilet Nie polecam,nigdy już nie skorzystam z zakupów w Aldi i będę do tego namawiał wszystkich znajomych

Super bardzo miła obsługa

Obsługa miła, zawsze panie pomocne, czekają aż się człowiek spakuje przy kasie i dopiero po odejściu kasuje następna osobę. Ceny zawsze są na miejscu.

Odwiedzałeś ostatnio Aldi?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Albert

(4.75 )

Biedronka

(3.33 )

Billa

(2.50 )

Poradnik jakości obsługi

RANKING APTEK z najlepszą jakością obsługi!

W której aptece w Twojej okolicy spotkasz się z wysoką jakością obsługi? Gdzie znajdziesz duży wybór produktów oraz sympatyczny i wykwalifikowany personel?Zanim wybierzesz się po leki czy supelemty diety, sprawdź nasz ranking najlepiej ocenianych aptek na portalu jakoscobslugi.pl!Pod uwagę były brane tylko te apteki, które posiadają więcej niż 100 opinii. 

NAJLEPSZA DROGERIA TO....sprawdź najwyżej oceniane drogerie!

Hebe, Rossmann, a może Super-Pharm? Sprawdź, która sieć drogerii jest najlepiej oceniana przez użytkowników portalu jakoscobslugi.pl i dowiedz się, gdzie spotkasz najwyższą jakość obsługi. W naszym rankingu najlepszych drogerii znalazło się 15 firm z branży. Sprawdźmy co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwaracją uwagę podczas obsługi.Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków oraz, co jest szczególnie zauważalnie w przypadku marki Yves Rocher, kosmetyki dobrej jakości, z naturalnych składników: „Bardzo dobre kosmetyki, jeśli nie najlepsze, Sklepy są niewielkie, przytulne, pracownicy kompetentni z szeroką wiedzą o asortymencie, który sprzedają.”~DORA_1"Wchodząc do Hebe w Galerii Zielone Wzgórza można zawsze liczyć na wsparcie przesympatycznych pań, które wykazują się ponadrzeciętną znajomością branży kosmetycznej i potrafią profesjonalnie dobrać produkt, do potrzeb klientow"~Klient_XvfG"Zawsze obsługa indywidualna, fachowy dobór kosmetyków."~ Marta_2588Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultatnki. Wśród zgłosoznych opinii znalazły się rownież negatywne komentarze dot. zachowania personelu. Oznacza to, że pomimo szerokiej wiedzy nt. branży i oferowanych produktów, pracownicy nie zawsze są uprzejmi i życzliwie nastawieni do klientów:"Konsultantka umie doradzić i tak poprowadzić rozmowę aby zachęcić do szerszych zakupów -dobrze mi się z nią rozmawiało. Minus jest za to, że przez 10 min nikt do mnie nie podszedł i nie zapytał o pomoc."~Klient_0Mf5"Poprosiłam żeby „Pani” podała mi paletkę cieni ponieważ, miały je schowane. Dziewczyny obrażone ze przeszkodziłam im w rozmowie, po czym ta jedna która dała mi paletkę, zaczęła mnie przedrzeźniać i nazywać „kochaniutką”.~Klient_JNEQ"W mojej opinii na zmianach jest za mało Pracowników, których można poprosić o pomoc, odbija się to również na długości kolejek, które tworzą się najczęściej w godzinach popołudniowo - wieczornych. Na stanowiskach kosmetków kolorych często panuje nieporządek, a produkty pozostają pootwierane przez Klientów."~mg092Zgadzasz się z tym rankingiem czy może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinie i oceń drogerie, w których robisz zakupy! DODAJ OPINIĘ Zobacz jak branża beauty została oceniona w 2019 i jaki uzyskała poziom zadowolenia klientów! Raport z badania satysfakcji konsumentów z 2019 roku znajdziesz tutaj

Gdzie robić zakupy? RANKING najlepiej ocenianych supermarketów!

Gdzie najlepiej wybrać się na zakupy? W którym sklepie spotkacie najwyższą jakość obsługi, bez problemu znajdziecie produkty i skorzystacie z ciekawych promocji? Sprawdźcie nasz ranking najlepiej ocenianych supermarketów na portalu jakoscobslugi.pl!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem