MZK Puławy

( 1.00 )

Opinie (9)

Masakra

Powtarza się to co miesiąc jak trzeba doładować bilet miesięczny. Panie w kasie jak za starej epoki robią wielką łaskę że pracują. Mam wrażenie że ktoś posadził je tam za karę, są niemiłe pracują w tępie żółwia nie obrażając tych sympatycznych stworzeń. Może czas się przekwalifikować lub odejść na emeryturę. Może aby odciążyć przepracowane Panie z kasy ,wprowadzić doładowania biletów miesięcznych w biletomatach. Wszyscy będą zadowoleni. Panie dyrektorze może czas zmienić wizerunek firmy i zatrudnić osoby miłe i życzliwe dla klienta.

po raz kolejny dzisiaj utobus linii nr 5 spóźnia się 15

po raz kolejny dzisiaj utobus linii nr 5 spóźnia się 15 minut. nie jest to pierwszy prypadek . ja rozumiem brzydką pogodę, śnieg itd. ale od trzech dni nie pada więc trochę punktualności... takie sytuacje potrafiają zdarzyć się w lato. i jeszcze jedno. to że sa ferie nie powinno zwalniać mzk od puszczania na tą trasę małej emki bo ludzie do pracy jada jak śledzie upchani. szanowne mzk chyba zapomniało że na tej trasie kursuje tylko jedna linia mzk. po raz kolejny dzięki spóźniłam się do pracy.

Poszłam dzisiaj na Dęblińska po bilet miesięczny i niestety

Poszłam dzisiaj na Dęblińska po bilet miesięczny i niestety niemiły widok, ponieważ panie obsługujące w kasach biletowych są niemiłe, mzk wprowadziło nowe bilety elektroniczne i ludzie starsi mają naprawdę problem z ich obsługą a nikt nawet się nie pofatyguje osób tam pracujących aby tym ludziom wytłumaczyć jak się obchodzić z nowymi biletami a tylko krzyczą na nich. Naprawdę obsługa bardzo nie przyjemna.

Kolejny plus ode mnie wędruje do mzk Puławy

Kolejny plus ode mnie wędruje do mzk Puławy, z tej racji że podczas mojej ostatniej wycieczki emką zdarzył się taki incydent że do pojazdu wszedł pijany mężczyzna który głośno śpiewał i krzyczał, bardzo się rozpychał że ludzie praktycznie byli na drzwiach i na oknach aby jak najdalej stać od tego człowieka, a pan kierowca w porę zareagował, zatrzymał pojazd i grzecznie wyprosił tego pasażera. Dobrze że kierowcy trochę dbają o klientów.

Bardzo miło zostałam zaskoczona jadąc autobusem MZK Puławy

Bardzo miło zostałam zaskoczona jadąc autobusem MZK Puławy, ponieważ dość że przyjechał na przystanek punktualnie to jeszcze dodatkowo w pojeździe jechał chłopiec z mamą na wózku i po zatrzymaniu się na przystanku nie musieli prosić nikogo o pomoc w wyniesieniu wózka tylko kierowca sam się domyślił i szybko przybiegł do tych ludzi i sam zaoferował pomoc.

Świat wygląda trochę inaczej zza okna autobusu miejskiego

Świat wygląda trochę inaczej zza okna autobusu miejskiego, niż z własnego auta. Zdarzyło mi się wczoraj wracać z pracy autobusem miejskim. I powiem szczerze, podobało mi się, nawet bardzo. Wsiadam do autobusu nr 3, u pana kierowcy bez problemu kupuję bilet na kurs, dostaję wydruk z kasy fiskalnej, bez żadnej dopłaty za zakup w autobusie! Siadam sobie wygodnie, bo i komfort autobusów, przez lata kiedy z nich nie korzystałam zmienił się diametralnie. Przede mną na wprost zegar elektroniczny wyposażony w różne funkcje, na pewno podaje datę i godzinę, na pewno imieniny, na szybach duża ilość reklam. Powiedziałabym, że może to trochę mało gustownie wygląda, ale przynajmniej dwie mnie zaciekawiły, więc nie powiem nic negatywnego. Ale ogólnie oceniam bardzo pozytywnie samą usługę, wsiadam i nie martwię się jak lata temu, czy pan kierowca zechce mi sprzedać bilet, czy będzie się boczył i kombinował, a to szczyt, a to drobne, a to coś tam. A pan kierowca elegancki w koszuli, ho, ho! Idealna sytuacja dla takich podróżnych jak ja, od okazji, wsiadam, kupuję bilet na dany kurs, jadę. I jak jadę! Jestem w domu szybciej niż własnym autem, ponieważ autobus nie stoi w korku, tylko spokojnie jedzie drugim pasem, a inne auta go wpuszczają. Nie wiem, czy tak stanowi prawo, czy to niepisane prawo w naszym mieście, ale jestem w domu wcześniej!

Odwiedzałeś ostatnio MZK Puławy?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

MPK Wrocław

(4.00 )

ZKM w Zawierciu

(1.00 )

MPK Olsztyn

(0.50 )

Poradnik jakości obsługi

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie czujemy się bezpiecznie? Przedstawiamy RANKING firm ubezpieczeniowych!

Wybór ubezpieczyciela to zawsze trudna decyzja. Niezależnie czy ubezpieczamy samochód, mieszkanie czy własne życie, pozostają w głowie te same pytania: „Wybrać droższe i bogatsze czy tańsze, licząc że się nie przyda?; Czy ta firma jest wiarygodna?; Ubezpieczać się? Przecież jestem zdrowy!”. Brzmi znajomo? Nie tylko Ty wahasz się przy decyzji o wyborze firmy ubezpieczeniowej! Skorzystaj zatem z opinii naszych użytkowników! Pozytywne oceny wystawia między innymi klient ERGO Hestii, który bardzo poleca usługi tego ubezpieczyciela:„Świetny ubezpieczyciel. Pomoc na najwyższym poziomie. Szybkie i profesjonalne działanie. Wszystko dostosowane do naszych potrzeb. Zdecydowanie polecam!” ~ Klient_6DQQ Z równie miłym komentarzem spotkała się firma Link4. Klientka jest bardzo zadowolona z obsługi!„Od kilku lat zaczęłam korzystać z usług tej firmy, ponieważ zawsze traktują mnie wyjątkowo dobrze. Czuję się zaopiekowana pod każdym względem. Firma uczciwie i z zaangażowaniem traktuje i nowych i stałych klientów i tym bardzo zyskuje.” ~Ana_465 Mniej zadowolony jest zaś klient WARTY. Skarży się, ze nie otrzymał należytej pomocy:„Nie polecam. Jak autem się zakopałem w śniegu to odmówiono mi pomocy. Zmieniłem na innego ubezpieczyciela.” ~ Piotr_1169 Pomogliśmy Ci w wyborze? Jeszcze nie? Sprawdź w takim razie ranking, stworzony na podstawie ocen naszych użytkowników!

Ranking najlepszych usług abonamentowych! Gdzie wykupić pakiet na TV lub Internet?

W dzisiejszyc czasach, gdy wiele rzeczy załatwiamy z domu, stały dostęp do Internetu jest niezbędny. Pracujemy zdalnie, uczymy się, przesyłamy dokumenty do urzędu. Przerwy w dostawie Internetu i ciągłe prace na sieci mogą bardzo utrudnić nam sprawne funkcjonowanie i wyprowadzić z równowagi nie tylko nas, ale i naszych współpracowników, którzy nie mają z nami kontaktu. A gdyby dodać do tego jeszcze brak zasięgu? Koszmar!Po pracy chcesz włączyć telewizję, obejrzeć ulubiony serial, a tam... brak połączenia. Dostęp wraca w ostatnich minutach serialu! I nie dowiesz się dlaczego główny bohater wylądował w wiezieniu, a jego brat jest ścigany przez uzbrojonych facetów! Na szczęście nie wszystkie firmy gwarantują swoim klientom takie przygody. Część klientów jest zadowolona z wyboru dostawcy."Bardzo rzetelna i uprzejma obsługa. Po wizycie w salonie wiedziałam dokładnie, czego chcę. Zostałam wysłuchana i doinformowana na każdy temat"  - Klientka T-Mobile z Poznania."Stabilne łącze internetowe, a przede wszystkim możliwość zakupu samego internetu, bez niepotrzebnych pakietów. W razie awarii szybki serwis i skuteczna pomoc online" - Klient UPC z Wrocławia."Po połączeniu z konsultantem otrzymałam konkretne i szybkie odpowiedzi na wszystkie moje pytania, kiedy mogę zawrzeć umowę, jakie warunki, kiedy zostanie podłączenie do sieci. W dodatku pan był uprzejmy i miły" - Klientka Netii z Łodzi.Wśród naszych użytkoników znajdzie się także parę niezadowolonych klientów. Głównie krytykowane są ceny usług i ich słabe dopasowanie do klienta oraz brak kontaktu z infolinią. "Brak dostępu do światłowodu, który zwiększa szybkość i jakość internetu.Dlugotrwałe oczekiwanie w przypadku zgłoszenia awarii to kolejny minus" - komentuje Klientka Orange z Katowic."W czasach ostatniego kryzysu jaki wybuchł w naszym kraju, firma nie poradziła sobie zbyt dobrze. Internet bardzo wolno chodził i chodzi do tej pory. Doszło także do niedotrzymania warunków umowy, ponieważ prędkość internetu bywa bardzo często wolniejsza o kilkanaście razy niż powinna być. Na pewno nie jest to firma, która zasługuje na jakiekolwiek wyróżnienie." - dodaje Klient firmy Multimedia Polska. Przedstawiamy Wam ranking najlepszych dostawców usług abonamentowych: TV/Internet/telefon.    

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem