Alanya Kebab

( 3.20 )

Opinie (6)

Nie polecam tego miejsca

mila obsluga lecz nie Używaj rękawiczek podczas przygotowania kebabu, goła reką dotykają bułkę. Kebab niesmaczny

Wizyta w Alanya Kebab około 2

Wizyta w Alanya Kebab około 2:00 w nocy w niedzielę. Ludzi bardzo dużo, ale to tylko klienci, którzy już odebrali swoje zamówienie. Kolejki do złożenia zamówienia nie ma. Zamawiamy 3 kebaby w bułce na wynos. Realizacja zamówienia trwa jedynie 2 minuty. Odbieramy zamówienie, obsługę oceniam jako uprzejmą. Po powrocie do mieszkania (a było to zaledwie 50 metrów) odkrywamy, że te kebaby nie są gorące, nie są ciepłe. Niestety są chłodne. Pomimo ich niezadowalającej temperatury były smaczne.

Organizację personelu oceniam źle

Organizację personelu oceniam źle. Choć dzień był dosyć mroźny to jednak można było odnieść wrażenie, że w lokalu było za gorąco. Lokal odwiedziłem razem z dziewczyną, wstąpiliśmy żeby coś na szybką kolację. Jedyne wolne miejsce było przy stoliku zastawionym brudnymi talerzami. W restauracji jest wyznaczone miejsce, w którym to klient ma odnieść po sobie naczynia, jednakże nasi poprzednicy tego nie zrobili, ale nie zrobił tego również personel, przez co ok. 20 min. siedzieliśmy przy pięciu brudnych talerzach. Na zamówienie czekaliśmy ok. 15 min czyli stanowczo za długo, jak na fast-foodowy lokal. Sposób przyjmowania zamówienia oceniam, jako neutralny- pani była uprzejma, nie wyglądała na zniechęconą, jak również zadowoloną. Pochwalić mogę ten lokal za zaserwowaną mi porcję, którą spokojnie się najadłem. Muzyka w lokalu była stanowczo za głośna. Poza brudnymi talerzami przy których siedzieliśmy, higienę toalety i podłogi oceniam dobrze, w lokalu było czysto. Uważam jednak, widząc, dosyć spory ruch oraz dużą ilość składanych zamówień na wynos, że w restauracji jest za mało personelu, naczynia zabierane są z opóźnieniem, ludzie czekają za długo na swoje zamówienia, personel nie jest w pełni dyspozycyjny. Mają dosyć duży wybór różnego rodzaju dań, nie tylko kebab. Lokalu nie oceniam negatywnie, jednak uważam, że powinien ulec kilku zmianom.

Szybka

Szybka, sprawna i miła obsługa. Najlepszy kebab w Gdańsku, jeżeli chodzi o lokale sieciowe. Szeroki wybór potraw, z których wszystkie są smaczne. Dobrze wypieczone mięso, świeże warzywa.

Jeden z nielicznych otwartych chyba całą dobę

Jeden z nielicznych otwartych chyba całą dobę (przynajmniej w sezonie) szybkich barów na gdańskiej starówce. Szybko, całkiem smacznie i w przystępnej cenie to dewiza tego miejsca. Obsługa szybka i konkretna. Gorzej jeżeli chodzi o sprzątanie. Zawsze jest tam dużo ludzi (wracających nocnych imprezowiczów) którzy zostawiają po sobie pełne kosze, sterty na stolikach czy przed lokalem. Nie widziałem żeby ktoś się tym zbytnio przejmował. Kolejny klient spycha na bok i je dalej. O dziwo nikt nie narzeka....

Odwiedzałeś ostatnio Alanya Kebab?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

Niko

(3.17 )

Bar sałatkowy "Chimera"

(4.04 )

Baaldek Orient Grill

(3.70 )

Poradnik jakości obsługi

Z kim wybrać się na urlop? Sprawdź RANKING najlepszych biur podróży!

Po miesiącach cieżkiej pracy i codziennych obowiązków, wszyscy marzymy o urlopie. Chwila odpoczynku i relaksu lub aktywne i ekstremalne przeżycia. Szum nadmorskich fal, albo cudowne krajobrazy górskich miejscowości. A może gwar, ruch i wielkie miasta w stylu Nowego Jorku? Każdy zgodnie z własnymi oczekiwaniami wybiera kierunek podróży. Aby nieco ułatwić wybór oferty Last-Minute, prezentujemy Wam ranking najlepszych (według klientów!) biur podróży!Mamy nadzieję, że pomożemy przyspieszyć proces decyzyjny :)

Sprawdź RANKING najlepszych stacji paliw!

Stację paliw wybieramy nieprzypadkowo. Decdujemy się na tę, która ma najlepszą cenę w stosunku do jakości paliwa, nieduże kolejki lub uprzejmą obsługę. Nie zawsze wybieramy tę po trasie i nie zawsze najtańszą. Wolimy przejechać kilka kilometrów więcej, ale mieć pewność że dobrze wydamy pieniądze. Zwłaszcza teraz, gdy cena paliwa niesamowicie podskoczyła. Jakie stacje wybierają nasi użytkownicy? Klient ze Złotoryi wybiera stację ORLEN przy Legnickiej, chociaż jak sam przyznaje, ceny są tam nie najniższe:"Ceny za paliwo są obecnie bardzo wysokie, jednak obsługa stacji jest całkiem sprawna i miła. Jedzenie na stacji dobre, wybór spory." ~DatiMZ kolei Klient z Leszna poleca LOTOS, ze względu na personel i panującą tam atmosferę:„Wizytę na stacji oceniam pozytywnie ze względu na miłą i sympatyczną obsługę oraz na zaangażowanie personelu w zaspokojenie potrzeb klienta. Podczas wizyty wszystkie standardy obsługi zostały zachowane. Polecam tę stację.” ~ Klient_nDVLNieco gorsze zdanie o odwiedzanej stacji ma Klientka z dolnego śląska. Odwiedza różne stacje pod szyldem Pieprzyk i nie czuje się usatysfakcjonowana:„Kiedyś było OK, ostatnio coś jest nie tak, po tym jak u nich zatankuję, więc przestałam, bo mi szkoda samochodu.” ~DORA_1 Sprawdź nasz ranking stacji paliw, stworzony na podstawie opinii użytkowników portalu jakoscobslugi.pl!

Gdzie zrobić zakupy spożywcze? Przedstawiamy RANKING najlepszych marketów spożywczych!

 Sklep spożywczy to jedno z tych miejsc, które odwiedza każdy z nas. Jedni częściej, drudzy rzadziej. Jedne sklepy wizytujemy z przyjemnością, inne zaś z przymusu: bo najbliżej, bo najszybciej. A które sklepy wybieramy najchętniej? Sprawdź poniżej!Wybór miejsca na zakupy spożywcze wydawałby się wyborem prozaicznym. Zawsze jednak kierujemy się pewnymi wytycznymi, dzięki którym wizyta w sklepie może być przyjemniejsza. Jak wynika z badań Polskiego Programu Jakości Obsługi, przeprowadzonych w kwietniu 2021, klienci przy wyborze sklepu spożywczego najczęściej kierują się dostępnym tam asortymentem oraz obowiązującymi cenami. Najmniej istotne jest zaś pochodzenie tych produktów.A jaki wpływ na wybór miejsca, w którym dokonamy zakupu, ma obsługa? W przypadku sklepów spożywczych – przeciętny. Doceniamy pozytywne doznania i miłą obsługę, z większą przyjemnością dokonujemy zakupów w miejscach, gdzie personel jest uśmiechnięty i sprawnie wykonuje obowiązki, a przy tym często dokonujemy większe zakupy oraz decydujemy się na droższe zamienniki, jednak niski poziom jakości obsługi i niekompetentna obsługa nie spowoduje, że całkowicie zrezygnujemy z zakupów, jeśli podoba nam się asortyment w danym sklepie lub ceny produktów. Z opisów respondentów wynika, że musiałaby spotkać ich niezwykle przykra sytuacja ze strony pracowników sklepu, aby całkowicie zrezygnowali z zakupów w danej placówce. Większość z nich zaś zdecydowałoby się na zakupy w innej placówce, tej samej sieci.Istotne zatem jest utrzymywanie odpowiedniego poziomu obsługi, jeśli chcemy powiększać koszyk zakupowy naszych klientów.Które sklepy oceniane są najlepiej? Sprawdź! Wśród najlepiej ocenianych sklepów znalazł się m.in. LIDL, który po raz 12 otrzymał w tym roku tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi. W rankingu znajdziemy także innego laureata Gwiazdy, czyli sieć sklepów Kaufland. Klienci tych sklepów doceniają przede wszystkim szeroki wybór produktów oraz sprawną obsługę. „Sklep jest bardzo duży, ma duży wybór produktów z różnych działów, dzięki czemu można w jednym miejscu zrobić zakupy wielobranżowe. […] Cieszę się, że jest tu 6 kas samoobsługowych, przy których można samodzielnie, bez kolejki, skasować swoje zakupy” ~ klientka_7 z Wrocławia„Codziennie robię tam zakupy. Obsługa bardzo miła. Pieczywo zawsze świeże, warzywa i owoce również. Półki pełne towarów. Zawsze znajdę tam to czego potrzebuję” ~ klient_Bj1 z ToruniaSprawdź ranking najlepszych super- i hipermarketów! Nie zgadzasz się z rankingiem? Oceń sklep!

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem