SWALEN

( 2.35 )

Opinie (19)

Odradzam! Po zlozeniu ...

Odradzam! Po zlozeniu reklamacji na zle spasowana kanape ppo 3 miesiacach przyjechal serwis: zabral siedzisko, podokrecal szpary i obiecali 1) wymienic siedzisko na bardziej miekkie 2) obszyc bardziej trwalym materialem spod siedziska bo przy rozkladaniu caly sie porwal - chinczyzna. Co otrzymalam po naprawie?? Taka sama twardosc siedziska- nikt tego nawet nie ruszyl i obszyty spod ale UWAGA tym samym badziewnym materialem. Rece mi opadly. Zlozylam kolejna reklamacje i juz od 1.5 miesiaca nikt nie odpisuje na maile. Co za zalosna obsluga. Wstyd i hanba. Gdybym pracowala w BOK tej firmy to po przeczytaniu tych opinii sama bym sie zwolnila, bo to wstyd tak traktowac ludzi!

Nasza przygoda zaczęła ...

Nasza przygoda zaczęła się od wizyty w salonie na Towarowej w Warszawie, gdzie Pani sprzedawczyni siedzi tam jakby za kare. Do wszystkiego trzeba ja zmuszać: do odpowiedzi, do podania informacji o meblach, generalnie porażka- niektórych sprzedaż przerasta i po prostu nie nadają się, ale widać z jakiegoś powodu ta pani wciąż tam pracuje. Za obsługę: ZERO albo i -5! Zamówienie w miarę na czas, dostawa tez i za to 0,5 gwiazdki, bo później już tylko było gorzej: towar dostarczony 3 razy twardszy niż w salonie (UWAGA NA ZAPIS W UMOWIE), oczywiście pani w salonie nie raczyła powiedzieć, ze przyjedzie twardy a nie miękki mebel za 15 tysi, bo do zakupu nigdy by nie doszło (no bo po co- klient nasz wróg). Reklamacja złożona prawie miesiąc temu- grobowa cisza i marne szanse. NIE POLECAM ANI TEGO SALONU ( no chyba ze ktoś lubił komunę i traktowanie klienta z tamtych czasów), ANI DZIALU REKLAMACJI ANI SAMEGO PRODUCENTA. Omijać szerokim krokiem za taka cenę (ba! Chcieliśmy na początku zamówić 2 komplety mebli tj kanapa plus dwa fotele z relaxem i ile pani w salonie dala zniżki??- może 100 zł na 30 tys- śmiech na sali!).

sofa lexus

Porażka. Wypoczynek za klika tysięcy złotych dostarczony za z opóźnieniem po 2 miesiącach. Problem z wystawieniem faktury bo obsługa nie potrafi obsługiwać maila. Po 2 tygodniach użytkowania wyszły 2 wady, zrobiono reklamację i od ponad 1,5 miesiąca cisza ... Nie odpowiadają na maile. Nie polecam, wręcz odradzam. Ceny z kosmosu obsługa jak za prl. 0,5 gwiazdki tylko po to żeby wystawić opinię. Uwaga! Rabat jaki wystawiono w związku z opóźnieniem w produkcji to cale 11 zł ale dostawa nadal za 100! Ten sklep do pomyłka ...

2 miesiące próśb o rozwiązanie reklamacji

Dostarczono źle spasowany narożnik, z poduszkami uszytymi krzywo, rzepy mocujące na innej wysokości na plecach kanapy, na innej na poduszkach, szczelina na dłoń między poduszkami w siedzisku. Narożnik wyglądał jakby szyty przez pijanego. Reklamacja została złożona w dniu dostawy narożnika. Serwis reklamacyjny przyjechał 2 miesiące po złożeniu reklamacji i zabrał kanapę bez uprzedzenia, że zostanie zabrana. Dział reklamacji przez 2 miesiące nie wysyłał informacji o sposobie naprawy, dopiero po straszeniu UOKiK zareagował i przysłał "serwis", faktycznie byli to panowie z transportu. . Nie miałam wcześnież żadnej informacji o sposobie procedowania reklamacji, jestem w szkou, że można tak traktować klienta. Zerowa komunikacja z działu reklamacji. I teraz zostałam bez pieniędzy i bez narożnika. Szkoda że nie można dać 0 gwiazdek, bo nawet 0,5 to za dużo.

świetna, fachowa obsługa

To już trzeci komplet mebli kupowany w tym salonie w przeciągu trzech lat. Fachowa obsługa, pan bardzo kompetentny i cierpliwy, dokładnie wyjaśnia wszystko i cierpliwie odpowiada na zadawane pytania.

Witam wszystkichW marcu 2016 zostałem szczęśliwym

Witam wszystkichW marcu 2016 zostałem szczęśliwym posiadaczem 2 foteli Relax Monaco ze sterowaniem elektrycznym, jeśli chodzi o kwestie zakupu obsługa w sklepie, termin dostawy można tylko pochwalić. Niestety rozczarowanie nastąpiło po dostawie mebli do domu. Co prawda kierowca przywiózł wstawił fotele do mieszkania rozpakował je i ogólne wstępne oględziny wyglądały dobrze.Nie będę ukrywał iż wierząc w markę jak i za tę cenę spodziewałem się lepszej jakości. Po dokładnym obejrzeniu foteli pierwsza uwaga do jakości wykonania stebnówki przy szwach – luźne nitki nie naciągnięte na długości około 5 cm. Niestety po 2 dniowym używaniu pojawił się większy problem z mechanizmem. Mechanizm napędowy uszkadzał kurę w tylnej części fotela. Zgłosiłem do sprzedawcy następnego dnia przyjechali serwisanci sklepu. Potwierdzam że usunęli w obu fotelach usterki jak i zmodyfikowali sposób mocowania mechanizmu. Obecnie fotele działają.Tylko dlaczego musiałem wzywać serwis? Gdzie jest kontrola jakości producenta przed wysłaniem do klienta, rozczarowany jestem marką SWALEN, fotele nie były najtańsze w odniesieniu do konkurencji co najbardziej rozczarowuje.Obecnie nie jestem w stanie polecić tej marki innym, przed zakupem proszę poważnie się zastanowić nad wyborem mebli SWALEN. Przy cenie 4000 za fotel można znaleźć coś w lepszej jakości w konkurencji.

Obsługiwała mnie taka bardzo sympatyczna Pani

Obsługiwała mnie taka bardzo sympatyczna Pani (miała rude włosy, nie wiem niestety jak miała na imię). Cierpliwie odpowiedziała na wszystkie moje pytania, nawet te najgłupsze i najdziwniejsze. Pani była bardzo profesjonalna. Bardzo dobrze mi doradziła. Mam nadzieję, że będę zadowolona z zakupów. Polecam ten sklep.

Dzisiaj dostarczono mi wersalkę MODEL 081 3R

Dzisiaj dostarczono mi wersalkę MODEL 081 3R, po naprawie reklamacyjnej z uwagi na uszkodzenia mechaniczne, wadliwe, krzywe i niestaranne obszycie (zszywkami) tkaniny obiciowej. Trafiła do mnie w stanie jeszcze gorszym: beznadziejnym i nieestetycznie wykonanym wykończeniu w miejscach po podniesieniu kanapy i dotarciu do skrzyni. Skrzynia jak sie okazało była przebita na wylot , dziurawa. Poprawki doprowadziły do zdeformowania fasonu tkaniny obiciowej i przetarcia jej w kilku miejscach. Wspomnę, że do reklamacji wzięto ją bez uprzedniego ofoliowania, i tak wrzucono na samochód. Teraz dodatkowo, jasna tkanina obiciowa wygląda jak jakaś ściera. Bardzo znamiennym i dającym wiele do myślenia było stwierdzenie jednego z przedstawicieli Fabryki będących na przeglądzie wersalki. Mówił, że "jeżeli chcemy mieć wersalkę to powinniśmy sobie kupić u KLER-a za 20 tysięcy". Odradzam zakupu w SWALENIE

zarejestrowany-uzytkownik

zarejestrowany-uzytkownik

12.10.2012
SWALEN Inna forma kontaktu

Od dłuższego czasu poszukiwaliśmy z mężem ładnego narożnika

Od dłuższego czasu poszukiwaliśmy z mężem ładnego narożnika po wejściu do sklepu i minięciu zwykłych tanich mebli doszliśmy do stoiska swalen swarzędz naszych polskich mebli, od razu spodobał nam się najdroższy narożnik jego wykonanie wykończenie. Podeszła do nas miła Pani nie nachalna na siłe nie chciała nam nic wcisnąć i zaproponowała duży rabat i bardzo dobrą jakościowo skórę na wykończenie wydaliśmy w sumie dużo pieniędzyw niecałe 10 minut siła przekonywania obsługi zadziałała.Stoisko czyste zadbane wszystkie meble miały swoje ceny. Obsługa miła i nie nachalna,miło nam się rozmawiało w zasadzie przekonano nas do zakupu który odwlekaliśmy już od jakiegoś czasu.

Salon o sporej powierzchni

Salon o sporej powierzchni. Podłogi, ściany, szyby czyste. W środku 4 osoby z obsługi. Przy wejściu stojąca za kontuarem Pani przywitała nas, na ladzie dostępne katalogi z wyrobami. Ekspozycja obejmuje głównie meble wypoczynkowe. Wzornictwo ciekawe według najnowszych trendów, użyte do produkcji materiały wysokiej jakości. Pracownik zainteresował się nami i proponował swoją pomoc, był miły ale nie nachalny. Towar posiadał pełne oznaczenia, cena była dobrze widoczna. Na niektórych widniała informacja o promocji. Jednak baczniej przyglądając się niektórym kanapom zauważyłem pewne niedociągnięcia w wykończeniach. To nie były uszkodzenia spowodowane ingerencją klienta ale raczej braki produkcyjne. Cenowo meble były atrakcyjne, zwłaszcza te wykonane ze skóry.

Odwiedzałeś ostatnio SWALEN?

Powiedz innym o swoich pozytywnych i negatywnych doświadczeniach

Dodaj opinię

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Podobne firmy w okolicy

abra

(3.39 )

Agata

(4.05 )

Black Red White

(2.14 )

Poradnik jakości obsługi

Najlepiej oceniane platformy zakupowe i ogłoszeniowe! Sprawdź nasz nowy RANKING!

Wielu z nas korzysta z portali internetowych, aby m.in. zakupić jakiś produkt, sprzedać niepotrzebną rzecz, czy sprawdzić najlepszą cenę danej usługi. Portali, serwisów i stron internetowych jest cała masa, a my wybieramy te, które są łatwe w użytkowaniu, bezpieczne i dopasowane do naszych upodobań. Zobaczcie sami, jakie strony są najchętniej odwiedzane przez polskich konsumentów. Dlaczego właśnie te portale są najpopularniejsze i wybrane mianem najlepiej ocenianych wśród użytkowników portalu? Przekonajcie się już teraz! Użytkownicy portalu często zwracali uwagę na wygodę (łatwość rejestracji i logowania, szeroki asortyment, bezproblemowa płatność) podczas zakupów, ale również darmową wysyłkę czy wydłużony czas na zwrot, który stał się kluczowym wyznacznikiem udanych zakupów w trakcie niepewnej sytuacji epidemiologicznej.„Na Zalando każdy klient może czuć się pewnie. Dlaczego? W dzisiejszych pandemicznych czasach, gdy prawie wszystko było zamknięte był to idealny sklep do zakupów online, ponieważ Zalando wyszło naprzeciw wszystkim oczekiwań klientów! Znajdziemy tam wszystko czego tylko potrzebujemy, strona jest przejrzysta - jasna i zrozumiała dla każdego. Dodatkowo Zalando oferuje darmowy i wydłużony czas na zwrot, jeśli którykolwiek z produktów nam nie odpowiada.” ~ Klient_j7rP Użytkownicy strony empik.com zwracają uwagę również na szybkość pomocy w razie występowania jakichkolwiek problemów podczas transakcji.„Rewelacja! W razie problemów szybki kontakt z obsługą i sprawna pomoc.” ~ Klient_QnI4 Dodatkowo, użytkownicy w swoich opiniach poruszają kwestię bezpieczeństwa - jest dla nich szczególnie ważne, aby transakcja przebiegła bezpiecznie, a strona była wiarygodna – zwróciła na to uwagę klientka allegro.pl:„Bardzo dobrze zorganizowany portal kupna i sprzedaży. Pełne bezpieczeństwo transakcji zapewnione przez serwis dla kupującego i sprzedającego.” ~ Klient_arp9 Tak prezentuje się Top10 najlepiej ocenianych platform zakupowych i ogłoszeniowych!Zgadzasz się z tym rankingiem? A może masz inne zdanie na temat wymienionych portali i stron internetowych? Koniecznie podziel się z nami swoją opinią!

Pracujemy nad letnią sylwetką! Sprawdź ranking TOP 5 siłowni

Wiosna zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że wielu z nas rozpoczyna aktywne plany treningowe w walce o wymarzoną sylwetkę na lato! Odwiedzamy kluby fitness, baseny, dietetyków lub samodzielnie staramy się zadbać o zdrowy wygląd, m.in. wykonując ćwiczenia w domu lub biegając.  Siłownie mogą nam skutecznie pomóc, ponieważ dostarczają kompleksowych usług. Pracownicy nie tylko doradzą, jak stworzyć skuteczny plan treningowy, ale również dobiorą dla nas odpowiednie ćwiczenia, biorąc pod uwagę stosowane diety, tryb życia, czy nasze możliwości. Z opinii klientów, jakie otrzymujemy na portalu jakoscobslugi.pl wynika, że niestety nie w każdym klubie fitness spotykamy kompetentną obsługę. Niejednokrotnie pracownicy nie chcą poświęcić odpowiedniej ilości czasu na stworzenie właściwego planu treningowego i nie potrafią dobrać odpowiednich ćwiczeń, traktując klientów ogólnikowo, według jednego, przyjętego schematu.  Chcielibyście zacząć przygodę ze sportem, ale nie wiecie komu zaufać?Sprawdźcie ranking TOP 5 siłowni na portalu jakoscobslugi.pl i ruszajcie na trening!

RANKING! Sprawdź TOP10 drogerii i perfumerii

Za nami Walentynki, przed nami Dzień Kobiet. Dwa święta, przed którymi drogerie i perfumerie przechodzą wyjątkowe oblężenie. Aby podpowiedzieć Wam, gdzie najlepiej się udać, na podstawie opinii konsumentów stworzyliśmy listę najlepszych drogerii i perfumerii. W naszym rankingu znalazło się 10 firm z branży. Sprawdźmy, co dla klientów stanowi kluczowy element wizyty i na co zwracają uwagę podczas obsługi. Użytkownicy portalu w swoich opiniach najczęściej opisywali wiedzę personelu, jakość kosmetyków i różnorodność asortymentu. Przede wszystkim docenili możliwość skorzystania z profesjonalnej porady pracownika w doborze najlepszych kosmetyków. Wśród zadowolonych klientów Rossmanna, znajdziemy klienta z Lubonia, który napisał kilka miłych słów na temat obsługi:"W drogerii Rossmann obsługa jest zawsze na wysokim poziomie, personel pyta o aplikację oraz poleca produkty z uśmiechem na twarzy. Promocję są zawsze godne uwagi, a sklep jest czysty co ma duży wpływ na mój wybór odpowiedniej drogerii." Klientka z Suwałk, również doceniła personel. W opinii na temat firmy Douglas wspomina cierpliwość i uśmiech pracownic." Przesympatyczna i pomocna obsługa. Panie potrafią doradzić i zachęcić. Są cierpliwe, a przy tym uśmiechnięte. Profesjonalne doradztwo to ich wyróżnik. Polecam!" Na co więc narzekają klienci drogerii i perfumerii? Zdecydowanie na czas obsługi, czyli wydłużające się kolejki oraz oczekiwanie na podejście konsultantki. Wśród zgłoszonych opinii znalazły się również negatywne komentarze dotyczące zamówień internetowych. Zamówienia wielokrotnie nie docierają na czas, są niekompletne lub pomylone:„Podkład przyszedł otwarty (nieoryginalnie zapakowany). Widać, że już był używany przez inną klientkę. Przypuszczam, że otrzymałam tester, albo coś w tym stylu. Patrząc po opiniach problem jest nagminny.” ~ Klient_ieqF„Moje zamówienie zostało anulowane w całości bez konsultacji ze mną, ponieważ brakowało w magazynie "jednego lub więcej produktów". Nigdy się z czymś takim nie spotkałam…” ~ Klient_9G0z  Zgadzasz się z tym rankingiem? A może uważasz, że niektóre firmy powinny zamienić się miejscami? Dodaj opinię i oceń drogerie, w których robisz zakupy!  

Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Szczegóły znajdziesz w Polityce prywatności

Zrozumiałem