Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: SWALEN
Treść opinii: Witam wszystkichW marcu 2016 zostałem szczęśliwym posiadaczem 2 foteli Relax Monaco ze sterowaniem elektrycznym, jeśli chodzi o kwestie zakupu obsługa w sklepie, termin dostawy można tylko pochwalić. Niestety rozczarowanie nastąpiło po dostawie mebli do domu. Co prawda kierowca przywiózł wstawił fotele do mieszkania rozpakował je i ogólne wstępne oględziny wyglądały dobrze.Nie będę ukrywał iż wierząc w markę jak i za tę cenę spodziewałem się lepszej jakości. Po dokładnym obejrzeniu foteli pierwsza uwaga do jakości wykonania stebnówki przy szwach – luźne nitki nie naciągnięte na długości około 5 cm. Niestety po 2 dniowym używaniu pojawił się większy problem z mechanizmem. Mechanizm napędowy uszkadzał kurę w tylnej części fotela. Zgłosiłem do sprzedawcy następnego dnia przyjechali serwisanci sklepu. Potwierdzam że usunęli w obu fotelach usterki jak i zmodyfikowali sposób mocowania mechanizmu. Obecnie fotele działają.Tylko dlaczego musiałem wzywać serwis? Gdzie jest kontrola jakości producenta przed wysłaniem do klienta, rozczarowany jestem marką SWALEN, fotele nie były najtańsze w odniesieniu do konkurencji co najbardziej rozczarowuje.Obecnie nie jestem w stanie polecić tej marki innym, przed zakupem proszę poważnie się zastanowić nad wyborem mebli SWALEN. Przy cenie 4000 za fotel można znaleźć coś w lepszej jakości w konkurencji.