Opinia użytkownika: Klient_MHHr
Dotycząca firmy: SWALEN
Treść opinii: Dostarczono źle spasowany narożnik, z poduszkami uszytymi krzywo, rzepy mocujące na innej wysokości na plecach kanapy, na innej na poduszkach, szczelina na dłoń między poduszkami w siedzisku. Narożnik wyglądał jakby szyty przez pijanego. Reklamacja została złożona w dniu dostawy narożnika. Serwis reklamacyjny przyjechał 2 miesiące po złożeniu reklamacji i zabrał kanapę bez uprzedzenia, że zostanie zabrana. Dział reklamacji przez 2 miesiące nie wysyłał informacji o sposobie naprawy, dopiero po straszeniu UOKiK zareagował i przysłał "serwis", faktycznie byli to panowie z transportu. . Nie miałam wcześnież żadnej informacji o sposobie procedowania reklamacji, jestem w szkou, że można tak traktować klienta. Zerowa komunikacja z działu reklamacji. I teraz zostałam bez pieniędzy i bez narożnika. Szkoda że nie można dać 0 gwiazdek, bo nawet 0,5 to za dużo.