Opinia użytkownika: Klient_8Kpsm
Dotycząca firmy: ZTZ Rybnik
Treść opinii: Złe wypisane godziny autobusów na stronie. Jestem w stanie zrozumieć gdyby taka sytuacja była na przystanku co do złych godzin wypisanych, ponieważ większość ludzi używa telefonów , tych młodych i starszych . Nikt nie ma czasu chodzić na przystanki 40 min wcześniej tym bardziej, że żyjemy w czasach zabieganych. Głównie co do oceny jednej gwiazdki głównym wątkiem jest to jaka dzisiaj przytrafiła mi się sytuacja z kierowcą a mowa tu o busie 46 o godzinie około 10 . Chciałam wejść do autobusu ale wchodzili ludzie a skoro płace u kierowcy to podeszłam na przód , kierowca patrzy na mnie i mi nie otwierał drzwi. Zmyka wszystkie drzwi ,chce odjeżdżać , więc biegnę do tylnich drzwi i klikam na guzik z otwarciem drzwi tylnich .. Wchodzę do autobus , kierowca rusza, podchodzę do niego i mówię,, poproszę o bilet ulgowy ale to jak Pan się zatrzyma na następnym przystanku „ .Kierowca odpowiada i mówi u mnie Pani nie kupi biletu i coś jeszcze zaczyna gadać jak to nie szarpią ludzie za drzwi autobusu. Zapłaciłam w końcu za bilet gdzie jeszcze złośliwie dostałam normalny. Po czym siadam i kierowca znów gada jacy to my młodzi ludzie siedzimy na tych telefonach, po prostu nie dało się tego słuchać …. Przepraszam ale wypowiadam się jako osoba 20 letnia i niestety nie zrozumiałam co do zdań rzucanych w moim kierunku gdyż nie przeglądałam telefonu podczas konfrontacji a poza tym przykre to jest , ponieważ nic nie zrobiłam temu kierowcy