ticketmaster

(3.16)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (6 z 11)

Odpowiedz na mojego...
Odpowiedz na mojego e-maila była zbyciem problemu. Nie dostałam odpowiedzi, na żadne pytanie, które zadałam.

Klient_Rnyi

21.10.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
17 marca 2012...
17 marca 2012 zamówiłam bilety na koncert przez stronę ticketpro.pl, 20 marca 2012 miałam telefon z prośbą o potwierdzenie adresu, 21 marca otrzymałam bilety przesłane poleconym priorytetem. Jak dla mnie szybko, sprawnie i przyjemnie. Koszty przesyłki też w porządku (6,00PLN). Z czystym sumieniem polecam.

SzalonaŻyrafa

03.04.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
We wtorek zadzwoniłam...
We wtorek zadzwoniłam do firmy Tickerpro.pl w celu ustalenia terminu wysyłki biletów. Telefon po kilku sygnałach odebrał mężczyzna i zapewnił mnie, ze bilety zostaną wysłane jutro, a jak nie będzie informacji od kuriera to proszę jutro zadzwonić. Rano w środę ok godziny 9.00 otrzymałam SMS z informacją, ze bilety zostały wysłane kurierem DHL. Bilety były bardzo dobrze zapakowane w podwójną kopertę. do biletów została dołożona rozpiska z koncertami w Polsce na najbliższe 4 miesiące. Bardzo się cieszę z otrzymanych biletów i ekspresowej obsługi.

Karolina_1098

15.12.2011

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Rano w radiu...
Rano w radiu usłyszałam, ze nie ma już biletów na koncert Michaela Buble w Polsce. Zrobiło mi się bardzo przykro, ponieważ od roku czekałam na koncert na naszym kraju. Wieczorem zadzwonił do mnie mój chłopak i powiedział mi, ze znalazł bilety na wspominany koncert. Bilety można było kupić za pośrednictwem portalu Ticketpro.pl. Ceny biletów były horrendalne, ale było to moje wielkie marzenie. Zalogowałam się na stronę i dokonałam rezerwacji miejsc. Niestety nie wybrały mi się dokładnie te miejsca, i nie mogłam ich usunąć i zamówić następnych. Bardzo się zdenerwowałam bo do zapłacenia miałam ponad 470zł za 2 bilety. Ponieważ widziałam, że bilety rozchodzą się w tempie ekspresowym zdecydowałam się kupić te miejsca, które wybrał system, ponieważ było to tylko dwa rzędy niżej w tym samym sektorze. W końcu udało mi się dokonać wszystkich płatności na swojego e-maila otrzymałam dwie wiadomości o tym, że kupiłam i, że zapłaciłam za bilety. Nie podobały mi się warunki płatności ponieważ nie mogłam zapłacić przelewem bankowym tylko przelewem internetowym. Nie otrzymałam również informacji kiedy dotrą do mnie bilety, które ma przewieźć kurier. Ale cieszę się, że udało mi się kupić te bilety i mam nadzieję, ze w kwietniu będę się świetnie bawić na jedynym koncercie Michaela Buble w Polsce.

Karolina_1098

13.12.2011

Placówka

Nie zgadzam się (3)
Sklep Ticketpro.pl odwiedziłam,...
Sklep Ticketpro.pl odwiedziłam, aby poszukać informacji o jednym z widowisk, które będzie można obejrzeć w Polsce, a między innymi w Olsztynie. Wyszukanie informacji ułatwiła mi umieszczona w widocznym miejscu - na górze strony - wyszukiwarka. Przeczytałam o miejscu i dacie imprezy, a także o cenie biletów. Utrudnieniem dla mnie było to, że nie mogłam obejrzeć planu miejsc bez uprzedniego zalogowania, więc nie skorzystałam z oferty.

Aszka

04.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (3)
Tego dnia równo...
Tego dnia równo o północy miała się zacząć sprzedaż biletów na koncert Depeche Mode. Czekałam zniecierpliwiona, by dostać najlepsze miejsca. Oczywiście, jak to zawsze bywa, serwer został całkowicie zapchany i taka sytuacja miała miejsce przez co najmniej 40 minut. Kiedy ostatecznie przeniesiono mnie do strony zakupu, nawet nie mogłam sobie wybrać miejsca na widowni, tylko sektor. Miejsce losował mi system. Na obrazku były zaznaczone tylko sektory, bez rzędów, więc nawet nie mogłam wiedzieć, z której strony rząd się zaczyna i ile ich właściwie jest. Zarezerwowałam bilet, jaki mi "wylosowano", bo nie wiem na jakiej zasadzie to działało i przeszłam do płatności. Problem w tym, że nie było opcji "przelew internetowy". W ten sposób mogli przelać pieniądze tylko klienci kilku banków (mojego nie było). Inna płatność była ewentualnie kartą kredytową, a tej nie posiadam. Zabukowanie trwało 20 minut. Potem rezerwacja jest anulowana. Próbowałam jeszcze kilka razy, sądząc, że może coś przeoczyłam, ale nie. Po prostu uniemożliwiono zakup najlepszych biletów niektórym fanom!

zarejestrowany-uzytkownik

02.10.2009

Placówka

Nie zgadzam się (28)

ticketmaster

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż ticketmaster?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Odpowiedz na mojego...
Odpowiedz na mojego e-maila była zbyciem problemu. Nie dostałam odpowiedzi, na żadne pytanie, które zadałam.