Stokrotka

(3.79)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP100 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 2833)

Pokaż wszystkie opinie

Tuż po wejściu...
Tuż po wejściu do sklepu pani kasjerka niezbyt miłym tonem woła: "Proszę wziąć koszyk". Bierzemy koszyk, udajemy się w stronę stoiska z warzywami i owocami. Wszystko świeże i ładnie wygląda. Dostęp do stoiska z pieczywem utrudnia stojąca z nierozpakowanym towarem paleta, jednak udaje się kupić to, o co nam chodziło, wybór pieczywa dość spory. Wędliny - to już problem, pani obsługująca nie wie za dużo na temat sprzedawanych wyrobów. Na pytanie, czy dany towar jest świeży, niepewnie odpowiada, że tak lub niestety nie wie. Dostęp do półek z napojami ograniczają tym razem dwa duże wózki z niewyłożonymi towarami. Niektóre towary lekko przykurzone (np. mniej popularne piwo). Towary poukładane na półkach w miarę sensownie, ale niektórych towarów trzeba długo szukać lub pytać personel gdzie leżą. Ceny towarów na poziomie umiarkowanym w porównaniu do innych sklepów w mieście, asortyment dość szeroki. Idziemy do kasy. Tylko jedna z trzech kas otwarta, mimo dość sporej kolejki. Pani kasjerka dzwoni po koleżankę, żeby przyszła do drugiej kasy, ta przychodzi dopiero po kilku minutach, wyraźnie nie śpiesząc się. Zanim druga kasa została otwarta, panie rozmawiają ze sobą o sprawach nie do końca służbowych, co powoduje zdenerwowanie klientów. Podczas obsługi klientów często z ust kasjerek pada pytanie o drobne, gdyż nie mają czym wydać. Często pada także zdanie typu: "Będę winna 2 grosze (itp.)". Czas obsługi jednego klienta dość długi. Pakujemy zakupy i wychodzimy ze sklepu.

Stanisław_37

04.12.2009

Placówka

Kazimierza Wielka, Partyzantów 30

Nie zgadzam się (27)

Stokrotka

Sklepy Stokrotka zostały oparte na polskim kapitale. W 1994 roku w Lublinie powstała firma EDEN, która po 6 latach zmieniła nazwę na Stokrotka. Od czasu otwarcia pieszego sklepu firma sukcesywnie się rozwija. Obecnie w Polsce znajduje się ok. 600 sklepów oraz trzy centra dystrybucyjne pod szyldem marki. Firma posiada własną sieć logistyczną. W sklepach można zaopatrzyć się zarówno w produkty spożywcze jak i chemii gospodarczej.

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Stokrotka?

Ktoś 20 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Placówki sprzedażowe bardzo...
Placówki sprzedażowe bardzo zadbane, towar na półkach sklepowych wygląda bardzo estetycznie, sklep jest bardzo przejrzystym miejscem. Owoce i warzywa codziennie świeże i dostępne dla każdego klienta. Obsługa sklepu bardzo pomocna i uśmiechnięta.
Zgadzasz się?