Opinia użytkownika: Marcin_143
Dotycząca firmy: Profi Credit
Treść opinii: Udałem się do biura regionalnego Proficredit w celu negocjowania swojej Umowy pożyczki (miałem zaległości płatnicze). Po dotarciu na miejsce zobaczyłem, że w biurze jest wielu petentów, więc spokojnie usiadłem i czekałem na swoją kolej do obsługi. W międzyczasie spytano się mnie do kogo czekam. odparłem, że jestem umówiony z Panią z działu należności (niestety, zapomniałem Jej nazwiska). Poproszono mnie, abym zaczekał gdyż akurat owa Pani była na radzie. Oczekiwałem więc w poczekalni na swoja kolej. W międzyczasie obok mnie jedna z konsultantek spisywała wniosek o pożyczkę z jakimś panem na poczekalni (!), gdzie można było wszystkie aspekty jego prywatnych finansów poznac (siłą rzeczy siedząc obok). Wreszcie, po parunastu minutach moja Pani wyszła z zebrania i zaprosiła mnie na rozmowę z koordynatorem ds. należności. Udaliśmy się do pokoju w innej części gmachu (siedziba Proficredit mieści się w budynku sieci Faktoria). Po wejściu do pokoju zaproszono mnie abym usiadł i przedstawił sytuacje i fakty. Powoli i po kolei począłem przedstawiac moją sytuację. Finalnie doszliśmy z panem koordynatorem do ustaleń konkretnych, zmierzająych do zamknięcia sprawy w trybie polubownym (jak to pan ujął; sprawa pozostanie w Łodzi, a nie skieruje jej do centrali). Poczyniliśmy ustalenia i umówiliśmy sie na kontakt oraz pierwszą wpłatę. Po tymże fakcie zebrałem się i pożegnawszy się udałem w kierunku domu.