Nie jestem częstym klientem tej sieci sklepów. Kilkukrotnie odwiedzałem ją jednak, każdorazowo odnosiłem to samo wrażenie, że na tle konkurencyjnych dyskontów, Netto wypada słabo. Głównie za sprawą mało urozmaiconego asortymentu, dziwnej w mojej ocenie ekspozycji towary ( kosze, zamiast standarowych półek), a także strona marketingowa sklepu jak i oferty promocyjne stoją na niskim poziomie. Reasumując, sieć wymaga kluczowych zmian, jeśli chce nadal się liczyć na polskim rynku sklepów wielkopowierzchniowych.
Netto to sieć handlowa, której początki miały miejsce w Dani. W Polsce prowadzi swoje sklepy od 25 lat i w tym czasie stała się jedną z największych sieci handlowych. Pierwszy sklep w Polsce powstał w Szczecinie, obecnie jest ich ponad 371 oraz 3 magazyny dystrybucyjne. Sklepy znajdują się głównie w północnej, zachodniej, południowej i środkowej Polsce. Stoiska z pieczywem oraz mięsne w sklepach są dzierżawione firmom lokalnym. Maskotką firmy jest szkocki terier Scottie symbolizujący talent do oszczędzania. Sklepy Netto znajdują się na terenie trzech państw: Dani, Polski oraz Niemiec.
Jesteś właścicielem tego miejsca?
Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.
Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.