neoBANK

(3.21)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 7)

Pokaż wszystkie opinie

Każdorazowo, gdy korzystam...
Każdorazowo, gdy korzystam z usług placówek spod szyldu Neo Bank jest zadowolona. Wszelkie wpłaty, których dokonuję w tych placówkach "migiem" wędrują" do odbiorcy, obsługa odbywa się szybko, sprawnie, bez zbędnych "ceregieli", a przy tym jest konkretna i uprzejma. Tak było i tym razem. Po wejściu do placówki błyskawicznie zostałam obsłużona, sprawnie i po prostu profesjonalnie. Opłaty za przeprowadzenie transakcji są niezbyt wygórowane i od dłuższego czasu już takie same, co jest ważne, gdyż nie ma elementu zaskoczenia podczas regulowania odpłatności. Generalnie bardzo polecam ten bank. Zawsze sprawnie i szybko, profesjonalnie i w ładnych, eleganckich wnętrzach. Tak jak powinna wyglądać dobra placówka bankowa.

zalogowany_użytkownik

01.07.2011

Placówka

Poznań, Głogowska 140

Nie zgadzam się (1)

neoBANK

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż neoBANK?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wizyta w Neo...
Wizyta w Neo Banku była krótka i w sumie bezcelowa, jak się potem okazało. Udałam się tam w celu zaczerpnięcia informacji o koncie firmowym, bo z obecnego nie jestem zadowolona. Oddział robi na pierwszy rzut oka dobre wrażenie – jest duży, przestronny, jest zlokalizowany w samym centrum miasta. Po wejściu do środka dobre wrażenie częściowo znika – okazuje się, że bank jest zdecydowanie za duży, biorąc pod uwagę, że w środku były tylko dwie pracownice, reszta miejsca była niewykorzystana, pusta, to oddział robi wrażenie opustoszałego. Zostałam miło przywitana. Powiedziałam, co mnie interesuje, na co jedna z pracownic zaprosiła mnie do biurka. Poinformowała mnie o braku opłaty za otwarcie i braku opłaty za prowadzenie konta przez pierwsze 6 miesięcy i ... był to koniec informacji. Odczekałam moment, licząc że przedstawi mi pozostałe warunki, a gdy to nie nastąpiło sama zaczęłam zadawać pytania. Bardzo szybko okazało się, że warunki nie są korzystne, więc podziękowałam i opuściłam oddział. Reasumując obsługa uprzejma, ale niezbyt zainteresowana klientem (o wszystko trzeba pytać samemu), a oferta w porównaniu do konkurencji słaba, przynajmniej jeśli chodzi o konta firmowe. Zastanawia mnie też sens utrzymywania tak dużego oddziału w samym centrum, gdy jego powierzchnia jest w ogóle nie wykorzystana. Odchodząc nieco od tematu jest to bardzo przykre, że w centrum Poznania prawie w ogóle nie ma już sklepów, są wyłącznie banki.