Mango.pl (Telezakupy)

(3.36)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 7)

Szybko, sprawnie, towar...
Szybko, sprawnie, towar dobrze zapakowany.

AgaB

14.05.2018

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
W miesiącu X/2015...
W miesiącu X/2015 drogą internetową kupiłam sprzęt AGD. Przelałam pieniądze i szybko otrzymałam paczkę. Jednak, gdy zdecydowałam się na zwrot towaru, zaczęły się problemy. Czytając załączone wskazówki co do zwrotu, okazały się sprzeczne z tym co mówi pracownik przez telefon. Reasumując wysłałam towar 5.10.2015 r. ( zachowując termin 14 dni na zwrot) za poświadczeniem odbioru. Kiedy otrzymałam to poświadczenie okazało się, że odebrali paczkę dzień później czyli 6.10.2015 r. Niestety do dnia dzisiejszego nie mam zwrotu pieniędzy. Pisałam monit drogą e-mailową i kontakt tą drogą również oceniam " tak sobie".

zalogowany_użytkownik

24.11.2015

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Kupiłam body w...
Kupiłam body w sklepie internetowym mango.pl. Niestety okazały się za małe. Wymiana towaru przebiegła nie dość, że ekspresowo i bez żadnych problemów, to dodatkowo nie zostałam obarczona kosztami dostawy przez kuriera. Formularz wymiany/zwrotu jest dołączony do przesyłki. Z pewnością będę korzystała z usług tego sklepu internetowego.

Marta_2035

25.11.2014

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Strona ta włączyła...
Strona ta włączyła mi się przypadkiem i bardzo szybko ją wyłączyłam. Bardzo nie lubię tych zakupów Mango zarówno w internecie, jak iw telewizji. Tylko namawiają ludzi na kupowanie bubli, a niektórzy rzeczywiście się na to nabierają. Nie wierzę w żadne ich cudowne produkty na odchudzanie, mycie wszelakich powierzchni bez wysiłku i całe to proste życie, byleby tylko z ich produktami.

Poziomka

25.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Na stronę internetową...
Na stronę internetową sklepu Mango udałam się w poszukiwaniu widzianego w reklamie telewizyjnej masażera. Portal jest bardzo prosty w obsłudze, kolorystyka dosyć ciekawa. Ceny towarów niestety zachwycające już nie są, a z tego co zdołałam się przekonać jakość wykonania również pozostawia wiele do życzenia. Zaletą Mango jest to, że jest on partnerem programu Payback.

Klaudia_150

10.06.2012

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Telezakupy każdy z...
Telezakupy każdy z nas chyba oglądał. Wiele razy oglądałem ich reklamy ale nigdy nie zdecydowałem się nic kupić. Zawsze miałam wrażenie, że to co pokazują to kit np. znikające rysy na samochodzie, cudowne odchudzanie, obiad w 30 sekund itp. nie przemawia to do mnie. Moja siostra postanowiła zaryzykować i zamówić sobie jakieś naczynie. Przyszło szybko i jest dobrej jakości a cena przystępna:)

Szamanka

05.06.2012

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Telezakupy Mango ...
Telezakupy Mango każdy z nas chyba oglądał. Wiele razy oglądałem ich reklamy ale nigdy nie zdecydowałem się nic kupić. Zawsze miałem wrażenie, że to co pokazują to kit np. znikające rysy na samochodzie, cudowne odchudzanie, obiad w 30 sekund itp. nie przemawia to do mnie. Mam wrażenie że ich produkty to buble. Może się mylę?

Szamanka

27.05.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Mango.pl (Telezakupy)

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Mango.pl (Telezakupy)?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Szybko, sprawnie, towar...
Szybko, sprawnie, towar dobrze zapakowany.