Glamour

(4.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (4 z 4)

Wizyta obejmowała jeden...
Wizyta obejmowała jeden nocleg w apartamencie dwuosobowym, razem z kolacją oraz lampką wina dla pary, a także jednorazowym pobytem w saunie, jednym zabiegu pielęgnacyjnym dla każdej z osób oraz śniadaniem do pokoju. Ośrodek na zewnątrz sprawia wrażenie bardzo schludnego, uporządkowanego. Bez problemu można dostrzec go z głównej drogi. Plusem jest parking dla pracowników oraz obsługi. Po wejściu od razu trafia się do recepcji. Pracownica wpierw obsłużyła dwójkę innych klientów, zaś później powitała nas z uśmiechem. Była bardzo uprzejma, jednak wydawała się trochę roztargniona. Wyjaśniła nam, że zabiegi pielęgnacyjne dostępne będą dopiero kolejnego dnia, godzinę po sobie, zaś godzinę kolacyjną trzeba od razu ustalić, a także saunę należy zamówić przynajmniej 1.5h przed planowanym skorzystaniem. Otrzymaliśmy kartę do pokoju i tam też się udaliśmy przed atrakcjami. Pokój był nowocześnie umeblowany oraz wyposażony. Łóżko dwuosobowe było dość wygodne, choć składało się z dwóch osobnych materacy. W pokoju znajdowało się jedno krzesło( którego oparcie było uszkodzone) i jeden fotel. W łazience mieliśmy do dyspozycji prysznic, toaletę oraz suszarkę. Niestety, pomimo wentylacji, w łazience czuć było przykry zapach, jak później do tego doszliśmy- pochodził on z odpływu prysznicowego. Ponadto, jak na "apartament" supreme, dwuosobowy- pokój, który został nam przydzielony, był zaskakująco mały, oraz przydzielona była nam pościel jednoosobowa ( ok. 100x180 cm). Lampka nad łóżkiem również była popsuta. Plusem był na pewno fakt klimatyzacji, którą sami mogliśmy regulować. Do dyspozycji mieliśmy kilka ręczników, szlafroki, mydło/szampon oraz wodę butelkowaną.Zeszliśmy z powrotem do recepcji, by zgłosić usterki oraz umówić saunę, potwierdzić kolację oraz zapytać o dodatkowe (pełnopłatne) atrakcje. Masaż ciała, każde z nas mogło otrzymać niestety o różnej godzinie w inny dzień ( jedna osoba praktycznie w ciągu godziny od przyjazdu, zaś kolejna drugiego dnia przed wyjazdem). Spa powinno zaproponować nam więcej terminów, najlepiej o wspólnej porze, tak byśmy mogli jak najwięcej czasu spędzić razem w ich ośrodku. Restauracja była czysta, schludna,ładnie urządzona. Gdy weszliśmy, czekał na nas stolik. Było to ostatnie wolne miejsce. Zaproponowano nam do wyboru 2 zupy, później 2 drugie dania oraz wino białe lub czerwone. Jedna z zup była przesolona, jednak drugie danie ( łosoś, szpinak,ryż z sosem cytrynowym/ warzywa na parze, frytki, mięso z kurczaka z suszonymi pomidorami) było wyśmienite. Obsługa była szybka, profesjonalna. Sauna, pomimo faktu ,że umówiliśmy się na korzystanie dostatecznie wcześnie, była tylko "ciepła" gdy weszliśmy. W środku klepsydra do odliczania sesji w saunie była uszkodzona, zarówno jak jedna z deseczek- obicie pomieszczenia. Natomiast korzystny był na pewno fakt, że mieliśmy do swojej dyspozycji osobne pomieszczenie z leżakiem oraz prysznic.Bez problemu mogliśmy również skorzystać z siłowni, która była czynna 24h. Zajęcia fitness również były dostępne dla gości, tylko przeważnie odbywały się w godzinach popołudniowo- wieczornych. Na drugi otrzymaliśmy śniadanie do pokoju na umówioną godzinę. Pracownica, która nam je przywiozła była bardzo życzliwa, uśmiechnięta i życzyła nam smacznego. Posiłek był bardzo urozmaicony- poczynając od jajecznicy, kiełbasek, serka białego a kończąc na szynkach oraz dżemach. Kawa,herbata, sok, mleko - takim wyborem, ośrodek zjedna sobie nawet zniechęconego klienta. Co prawa, wszystkie dania były już raczej zimne, jednak trzeba przyznać, że były smaczne. Zabiegi pielęgnacyjne odbyły się o czasie. Pracownice były kompetentne, zaangażowane w peeling i masaż. Po takich 45 minutach relaksu, człowiek jest odstresowany i marzy tylko o powrocie do pokoju, spokoju i kolejnym wypoczynku. Minusem był fakt, że do części SPA trzeba było przejść w szlafroku koło wejścia do restauracji oraz recepcji- planowanie przestrzenne tego ośrodka było niekomfortowe, brakowało intymności. Podsumowując, Instytut Glamour miał pewne usterki, których nie powinni dostrzegać goście ( wypalona żarówka, uszkodzone siedzenie, przykry zapach w łazience czy brak całkowitego komfortu w poruszaniu się po Ośrodku, jednak obsługa była bardzo życzliwa, kompetentna i nadrabiała wszelkie niedociągnięcia. Atmosfera i wygląd również sprawiały dobre wrażenie.

Zofia_91

15.02.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Żona korzystała z...
Żona korzystała z usług tego medycznego spa i bardzo jest zadowolona. Efekty jakie dają urządzenia jakie posiadają są fantastyczne. Była bardzo zadowolona. Poza tym mają fajną restaurację, w której można bardzo dobrze zjeść, zostać mile obsłużonym. Same pozytywne impresje, polecam wszystkim gorąco Instytut Glamour.

Reamonn

13.07.2011

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (3)
Mieszkając w przytulnym...
Mieszkając w przytulnym hotelu Instytutu Glamour, jadałem kolacje w restauracji należącej do tego kompleksu. Obsługa jest tam bardzo miła, a podawane dania wyśmienite. Podróżujących po Polsce, udających się do Poznania, zachęcam do tego hotelu i restauracji. W skład IG wchodzi także nowoczesne spa. Coraz częstsze takie połączenia podnoszą atrakcyjność polskich obiektów turystycznych,

Mirek_3

26.05.2011

Placówka

Przeźmierowo, Rynkowa 92

Nie zgadzam się (7)
Instytut Glamour składa...
Instytut Glamour składa się z kilku części - restauracji, hotelu i oczywiście SPA. Znajduje się przy głównej ulicy Przeźmierowa, chociaż z zewnątrz nie zachęca do odwiedzenia go. W środku jest już znacznie lepiej - restauracja w jasnych kolorach, z bardzo wygodnymi fotelami, sprzyja rozmowom i konsumpcji. Oferta menu jest bardzo wykwintna, a przygotowane potrawy kuszą nie tylko smakiem, ale również wyglądem. Pracownicy są mili, ale recepcjonistce z hotelu brakuje nieco profesjonalizmu - miała problem z dokładnym obliczeniem kwoty należności oraz wywierała presję na osobach korzystających z usług SPA.

SecretClient_2

14.02.2011

Placówka

Przeźmierowo, Rynkowa 92

Nie zgadzam się (1)

Glamour

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Glamour?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wizyta obejmowała jeden...
Wizyta obejmowała jeden nocleg w apartamencie dwuosobowym, razem z kolacją oraz lampką wina dla pary, a także jednorazowym pobytem w saunie, jednym zabiegu pielęgnacyjnym dla każdej z osób oraz śniadaniem do pokoju. Ośrodek na zewnątrz sprawia wrażenie bardzo schludnego, uporządkowanego. Bez problemu można dostrzec go z głównej drogi. Plusem jest parking dla pracowników oraz obsługi. Po wejściu od razu trafia się do recepcji. Pracownica wpierw obsłużyła dwójkę innych klientów, zaś później powitała nas z uśmiechem. Była bardzo uprzejma, jednak wydawała się trochę roztargniona. Wyjaśniła nam, że zabiegi pielęgnacyjne dostępne będą dopiero kolejnego dnia, godzinę po sobie, zaś godzinę kolacyjną trzeba od razu ustalić, a także saunę należy zamówić przynajmniej 1.5h przed planowanym skorzystaniem. Otrzymaliśmy kartę do pokoju i tam też się udaliśmy przed atrakcjami. Pokój był nowocześnie umeblowany oraz wyposażony. Łóżko dwuosobowe było dość wygodne, choć składało się z dwóch osobnych materacy. W pokoju znajdowało się jedno krzesło( którego oparcie było uszkodzone) i jeden fotel. W łazience mieliśmy do dyspozycji prysznic, toaletę oraz suszarkę. Niestety, pomimo wentylacji, w łazience czuć było przykry zapach, jak później do tego doszliśmy- pochodził on z odpływu prysznicowego. Ponadto, jak na "apartament" supreme, dwuosobowy- pokój, który został nam przydzielony, był zaskakująco mały, oraz przydzielona była nam pościel jednoosobowa ( ok. 100x180 cm). Lampka nad łóżkiem również była popsuta. Plusem był na pewno fakt klimatyzacji, którą sami mogliśmy regulować. Do dyspozycji mieliśmy kilka ręczników, szlafroki, mydło/szampon oraz wodę butelkowaną.Zeszliśmy z powrotem do recepcji, by zgłosić usterki oraz umówić saunę, potwierdzić kolację oraz zapytać o dodatkowe (pełnopłatne) atrakcje. Masaż ciała, każde z nas mogło otrzymać niestety o różnej godzinie w inny dzień ( jedna osoba praktycznie w ciągu godziny od przyjazdu, zaś kolejna drugiego dnia przed wyjazdem). Spa powinno zaproponować nam więcej terminów, najlepiej o wspólnej porze, tak byśmy mogli jak najwięcej czasu spędzić razem w ich ośrodku. Restauracja była czysta, schludna,ładnie urządzona. Gdy weszliśmy, czekał na nas stolik. Było to ostatnie wolne miejsce. Zaproponowano nam do wyboru 2 zupy, później 2 drugie dania oraz wino białe lub czerwone. Jedna z zup była przesolona, jednak drugie danie ( łosoś, szpinak,ryż z sosem cytrynowym/ warzywa na parze, frytki, mięso z kurczaka z suszonymi pomidorami) było wyśmienite. Obsługa była szybka, profesjonalna. Sauna, pomimo faktu ,że umówiliśmy się na korzystanie dostatecznie wcześnie, była tylko "ciepła" gdy weszliśmy. W środku klepsydra do odliczania sesji w saunie była uszkodzona, zarówno jak jedna z deseczek- obicie pomieszczenia. Natomiast korzystny był na pewno fakt, że mieliśmy do swojej dyspozycji osobne pomieszczenie z leżakiem oraz prysznic.Bez problemu mogliśmy również skorzystać z siłowni, która była czynna 24h. Zajęcia fitness również były dostępne dla gości, tylko przeważnie odbywały się w godzinach popołudniowo- wieczornych. Na drugi otrzymaliśmy śniadanie do pokoju na umówioną godzinę. Pracownica, która nam je przywiozła była bardzo życzliwa, uśmiechnięta i życzyła nam smacznego. Posiłek był bardzo urozmaicony- poczynając od jajecznicy, kiełbasek, serka białego a kończąc na szynkach oraz dżemach. Kawa,herbata, sok, mleko - takim wyborem, ośrodek zjedna sobie nawet zniechęconego klienta. Co prawa, wszystkie dania były już raczej zimne, jednak trzeba przyznać, że były smaczne. Zabiegi pielęgnacyjne odbyły się o czasie. Pracownice były kompetentne, zaangażowane w peeling i masaż. Po takich 45 minutach relaksu, człowiek jest odstresowany i marzy tylko o powrocie do pokoju, spokoju i kolejnym wypoczynku. Minusem był fakt, że do części SPA trzeba było przejść w szlafroku koło wejścia do restauracji oraz recepcji- planowanie przestrzenne tego ośrodka było niekomfortowe, brakowało intymności. Podsumowując, Instytut Glamour miał pewne usterki, których nie powinni dostrzegać goście ( wypalona żarówka, uszkodzone siedzenie, przykry zapach w łazience czy brak całkowitego komfortu w poruszaniu się po Ośrodku, jednak obsługa była bardzo życzliwa, kompetentna i nadrabiała wszelkie niedociągnięcia. Atmosfera i wygląd również sprawiały dobre wrażenie.