GfK Polonia

(3.03)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (15 z 23)

Kiedy wrocą nagrody...
Kiedy wrocą nagrody rzeczowe? Wirus juz nie grasuje, zatem ...

niezalogowany-uzytkownik

17.05.2021

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OD 10 LUTEGO...
OD 10 LUTEGO CZEKAM NA NAGRODĘ--BON DO ALLEGRO, PISAŁAŁ KILKA MAILII, ŻADNEJ ODPOWIEDZI ANI NAGRODY DO DZISIAJ, PORAŻKA

Niezweryfikowany Klient_feEn

13.03.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
zamówiłem 2 doładowania...
zamówiłem 2 doładowania ,jedno 16 grudnia 2020, drugie 28 grudnia 2020, otrzymałem mailem kod doładowujący z 1 zamówienia w dniu 16 stycznia 2021, drugie doładowanie do dnia dzisiejszego nie zostało zrealizowane. Wysłałem z panelu 2 zapytanie , nie otrzymałem odpowiedzi .

Niezweryfikowany Klient_S51j

30.01.2021

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
obsługa profesjonalna...
obsługa profesjonalna od razu rozwiałem swoje wątpliwości w sprawie

Jarosław_63

11.01.2021

Infolinia

Nie zgadzam się (1)
W lipcu wystąpiłem...
W lipcu wystąpiłem o nagrodę w postaci doładowań Orange do dnia dzisiejszego tj. wrzesień i nie dostałem nic nawet nie raczyli napisać przepraszam ani nic (treść usunięta przez administratora). Ponieważ jak widzę po opiniach takich osób jest więcej proponuje złożyć wniosek o ściganie wystarczy 10 osób. Wiem że to są drobne kwoty ale trzeba karać

Niezweryfikowany Klient_pYK2

16.09.2020

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po złożeniu zamówienia...
Po złożeniu zamówienia na nagrodę za zebrane punkty brak jakiejkolwiek reakcji. Czterokrotnie pisane wiadomości pozostają bez odpowiedzi. Niestety szaleństwa nie było z ankietami a teraz wygląda to na zwykłe krętactwo. (opinia zmoderowana przez administratora z uwagi na treść)

Jacek_199

15.08.2019

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
Instytut GFK Polonia...
Instytut GFK Polonia zaprosił mnie do rejestracji w panelu badawczym, za pośrednictwem poczty @. Sprawdziłam opinie w Internecie, bo ludzie na forach dużo piszą. Nie znalazłam aplauzu, było wiele krytyki, niektórzy twierdzili, że wypisali się z panelu. Znikoma ilość pochlebnych opinii, zniechęciła mnie do rejestracji, choć wcześniej wypełniłam formularz wstępny, bez ostatecznej akceptacji. Pewnie o sprawie zapomniałabym z czasem, ale trzy dni później, zadzwonił pracownik GFK, uwiarygodnił się (znał adres, treść i datę wysłanego @) i, o dziwo, do niczego nie namawiał, ale spytał czy mam jakieś pytania/wątpliwości, oferował pomoc, poprosił o kontakt, gdybym miała jakieś zastrzeżenia. Bardzo miła, grzeczna kurtuazyjna rozmowa, w duchu kultury i przyjacielskiej atmosfery, bez zobowiązań czy deklaracji, dla obu stron. Trochę mnie zaskoczył ten telefon, bo raczej nie zdarza się, aby, już wstępne zgłoszenie on-line, skutkowało telefonem do zarejestrowanego, mi nie zdarzyło się, dotąd, a mam na swym koncie kilka serwisów badawczych. Ale, przyznaję, było to miłe, doceniające chęć udziału w badaniach rynkowych, szacunek i poważanie dla potencjalnego badacza, który, choć częściowo, zareagował na zaproszenie. Po tej rozmowie, miałam nawet małe wyrzuty, tak sama przed sobą, że surowo oceniłam panel, zanim zaczęłam współpracę, na dobre. Dane badawcze GFK są często przedstawiane w mediach, jest on ogólnie znany w społeczeństwie, z nazwy. Nawet się zastanawiałam, czy ”pociągnąć” temat głębiej, bo z wstępnej obsługi, byłam ukontentowana. Już następnego dnia przyszło zaproszenie i przyszło realne ”ochłodzenie”, bo praca, jaką trzeba włożyć jest nieadekwatna do wynagrodzenia – codzienne skanowanie własnych zakupów, paragonów, wprowadzanie ich do systemu w pojedynczych pozycjach, to zajęcie wykluczające podstawowe zatrudnienie, ale niepozwalające, finansowo, na utrzymanie się, tylko z tej działalności. Żeby mieć dane dla GFK – trzeba robić zakupy, żeby robić zakupy - trzeba zarabiać, żeby zarabiać – trzeba pracować, a wynagrodzenie za działalność w GFK, nie pozwala na taki stan, natomiast jest czasochłonne. Tak trąci, jakby wyzyskiem, choć nie męczącym, ale na dłuższą metę, kto wie. To nie dla mnie, mam rodzinę, dla nich też muszę mieć czas, a sama działalność w panelu GFK, nie za-skutkuje profitami, a z pracy nie zrezygnuję. Już opuściło mnie wstępne zadowolenie, przestało dziwić, dało realny obraz, takiego trochę mamienia, w moim odczuciu.

DORA_1

16.06.2016

Kontakt online

Nie zgadzam się (2)
Nie wiem czy...
Nie wiem czy to za sprawą mojej obserwacji (??? )czy też firma sama się zorientowała że czas podany wcześniejszym @ na wypełnienie proponowanej w nim ankiecie był nie adekwatny tak czy owak na następny dzień został wysłany do mnie @ o takiej treści :Zdziwił i zaintrygował mnie temat Zaległe punkty w Klubie GfK skłaniając do lektury Szanowna Pani,Niestety błędnie oceniliśmy długość ankiety dotyczącej (tu temat badania ), którą przed chwilą Pani wykonała. Była ona znacznie dłuższa, niż 10 minut. Aby to zrekompensować właśnie zapisaliśmy na Pani konto dodatkowo (….....) punktów.PozdrawiamKierownik Klubu GfKDuży plus za uczciwość i umiejętność przyznania się do pomyłki.Właściwa rekompensata też miła.I nie ważne co było tego powodem.Załatwienie sprawy na plus i wielce pozytywne moje odniesienie do firmy za takie eleganckie zachowanie.Zwłaszcza że współpraca z GFK różnie i nie zawsze dobrze i satysfakcjonująco mi się układa .

zarejestrowany-uzytkownik

25.01.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Cierpliwie długo i...
Cierpliwie długo i mozolnie .W końcu mogę złożyć zamówienie na nagrodę.Wymienić punkty za moją pracę .Nie śledząc na bieżąco co się na stronie www.askgfk.pl…... dzieje z pozytywnym zaskoczenie zauważam że nagrody w sklepiku panelisty się zmieniły i jest ich jakby więcej.Decyduję się na termos.Na zimowe wycieczki jak znalazł.Szkoda iż opis nagrody jest więcej niż pobieżny a najbardziej brakuje mi wskazania jego pojemności.Cóż trochę w ciemno umieszczam nagrodę w koszyku potwierdzam adres wysyłki.Prościutko, szybciutko intuicyjnie.Gotowe.Komunikat trochę myli „Zamówienie zostało zrealizowane „domniemam że chodzi o to że zostało przekazane do ralizacji.W historii konta już mi punkty odjęto, zakup zarejestrowano.Brak komunikatu @

zarejestrowany-uzytkownik

22.01.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo pokrótce i...
Bardzo pokrótce i nie wdając się w szczegóły nadto by nie dawać VSC pretekstu do odrzucenia mojej obserwacji.Tak więc kolejne zaproszenie do wypełnienia ankiety w internetowym panelu firmyGfK Temat ciekawy, bardzo mi bliski.Klikam w link do badania i zostaję bezpośrednio przekierowana do ankiety.Fakt faktem temat ciekawy ale ankieta bardzo rozbudowana, pytań dużo , drobiazgowych.Nie mieszczą się na całej stronie.Pytania zamknięte, nie rzadko jednego wyboru nastręczają nie zdecydowanie co jest dla mnie ważniejsze, którą odpowiedz ostatecznie wybraćMozolnie jednak walczę z ankietą dalej.Miała mi zająć 10 minut , zajęła ponad dwa razy tyle ….Ilość punktów do zdobycia nie adekwatna do nakładu pracy.Obawa i ryzyko by nie było tak że nagle mój profil respondenta nie będzie pasował i zostanie na finiszu podziękowanie.Jenak w szczęście w nieszczęściu tak się nie staje.Ciekawy temat, z konstrukcją pytań i grafiką znacznie gorzej.Nie precyzyjny czas który orientacyjnie wypełnianie ankiety mi zajmie.Brak klepsydry, skali postępu ile pytań do końca mi zostało.Konstrukcja pytań też pozostawia wiele do życzenia, odpowiedzi do odznaczenia nie dawały możliwości precyzyjnej mojej odpowiedzi.Dawno mnie tak badanie nie umęczyło.Nieczytelne, długie nie dopracowane.

zarejestrowany-uzytkownik

22.01.2013

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Moja opinia o...
Moja opinia o instytucie jest bardzo pozytywna! Należe do panelu respondentów już ponad 2 lata i zawsze otrzymuje zamówione za uczestnictwo nagrody. Jeszcze nigdy sie nie spóźnili. Ankiety wypełnia sie bardzo przyjemnbie. Chociaż niestety bardzo rzadko je ostatnio dostaje ale w 99 % nie miałam nigdy problemów przy wypełnianiu a gdy jakiekolwiek sie pojawią to zawsze administrator jest w stałym kontakcie ze mną odpisuje na maile.

Marzena_343

08.11.2012

Placówka

Nie zgadzam się (0)
I co znowu...
I co znowu wychodzi na to że moja pamięć coraz bardziej zawodzi.Tym razem umknął mi fakt że zamówiłam 2012-02-02 doładowanie w internetowym panelu badawczym firmy ASK GFK POLONIA.Bardzo się ucieszyłam z otrzymanej dziś informacji i kodu doładowującego podanego w wiadomości @ Szanowna PaniPrzesyłamy kod zamówionego jako nagroda w Klubie GfK doładowania Play - 30:00281061790000Pozdrawiam,Kierownik Klubu GfKNo i przy tej okazji podpowiedz do administratorów i koordynatorów programu Jakość Obsługi i Klubu Super Obserwatora.Po pierwsze jak widać na tym przykładzie można wygodniej zrealizować doładowanie karty przepłaconej (pre-paid) O tym pisałam.Może i jest to bardziej wymagająca od nas obdarowanych forma realizacji ale ma jeden przeważający punkt. Mamy wpływ na czas w którym chcemy konto telefonu doładować i wykorzystać wtedy kiedy go potrzebujemy. O wiele lepiej też jest przez ten panel rozwiązana zasada realizacji zmówień.Opiera się na schemacie zamówienia zbierane są dwa razy w miesiącu - każdego 1 i 15 dnia miesiąca. Po odebraniu zamówienia nagrodę wysyłamy nie później, niż w ciągu kolejnych 15 dni (zwykle wcześniej).Fakt zmówiłam 02.02.2012 a kod wysłany @ był 28.02.2012 o godzinie 13.53 dokładnieI tak zamiast jakoscobslugi.pl być wzorem jest zgoła odwrotnie.

zarejestrowany-uzytkownik

29.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dziś na swoją...
Dziś na swoją pocztę otrzymałam zaproszenia do wypełnienia ankiet od dwóch firm prowadzących internetowe panele badawcze. E- panel i ASK GFK .Tu rzecz będzie traktowała o drugiej firmie. I tak czytam wiadomość: "Szanowna Pani Zapraszam do wypełnienia naszej ankiety.- Temat dzisiejszego badania: Zdrowe odżywianie- Aktualna liczba punktów na Pani koncie: - Liczba punktów, które doliczymy do Pani konta za wypełnienie ankiety: 65.- Jeśli okaże się, że w tym badaniu szukamy osób o innej charakterystyce, doliczymy do Pani konta 10 punktów.- Ankieta zajmie Pani około 10 minut i potrwa do piątku,24 lutego.- Link do badania: - Dziękuję za współpracę i pozdrawiam, Kierownik Klubu GfKGfK." Klikam by przejść na stronę gdzie mam nową ankietkę. "Szanowna Pan/iTemat obecnego badania: Zdrowe odżywianie Oczywiście, jak w przypadku wszystkich naszych ankiet, odpowiedzi są całkowicie poufne. Jeśli jest Pani gotowa prosimy nacisnąć przycisk znajdujący się poniżej. Dziękuję za współpracę i pozdrawiam, Kierownik Klubu GfKGfK. Growth from Knowledge". Temat badania wyjątkowo mnie interesuje. Jestem gotowa. Wyświetla mi się komunikat "proszę czekać". Chwila i już mogę odpowiadać na pytania. płeć wiek kod pocztowy wskazany jest jego format xx-xxx to dobrze gdyż różnie różne systemy kod pocztowy i jego zapis odczytują i akceptują jako poprawny. Formularz jest czytelny .Każde pytanie na nowej stronie. W razie błędu lub auto kontroli mogę się cofnąć do dowolnego pytania. Postęp wypełnianie śledzę na rosnącej procentowej skali. Koniec. "Bardzo dziękuję Pani za gotowość do udziału w badaniu. Niestety w chwili obecnej liczba respondentów przekroczyła dopuszczalną dla tego badania wielkość. Zapraszamy następnym razem. Tu można wrócić na stronę główną Klubu GfK. Pozdrawiam, Kierownik Klubu GfKGfK. Growth from KnowledgeKoniec". Ponieważ nie pierwszy raz coś takiego ma miejsce choć jestem rozczarowana to nie jestem za bardzo zaskoczona. Dobrze że nie stało się to gdy byłam już pod koniec wypełniania a na początku. Tak moja pociecha. I kolejne rekompensacyjne 10 punktów na koncie.

zarejestrowany-uzytkownik

25.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Nie mogłam uwierzyć...
Nie mogłam uwierzyć oczom gdy w swojej poczcie e-mailowej zobaczyłam DWA zaproszenia do wypełnienia ankiet z Klubu GFK . W pierwszej chwil pomyślałam sobie ze jest to po prostu zdublowana wysyłka ale nie były to dwa odrębne zaproszenia, do dwóch różnych badań. Chyba pierwszy raz nadarzyła się mi taka gratka nie lada odkąd bawię się w internetowego respondenta. A radość tym większa że obie ankiety udało mi się wypełnić do końca i w końcu mogłam uzupełnić konto brakującymi punktami i zamówić nagrodę. Nie wspominając oczywiście o fajnej zabawie i interesującym mnie zgłasza jednym temacie jedej z nich. Fajnie że mogłam na pasku postępu śledzić ile mi do wypełnienia zostało. Pytania były zrozumiałe, konkretne. Ankieta w prostym i łatwym do wypełnienia formularzu. Każde pytanie na odrębnej pod stronie. W ostatnim czasie rzadko GFK się do mnie zgłaszało a więc dziś pełna radość i szczęście. Oby znowu tak nie było że firma o mnie zapomni na długie tygodnie.

zarejestrowany-uzytkownik

07.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem zapisana jako...
Jestem zapisana jako respondent w kilku internetowych panelach badawczych. Między innymi do GfK Polonia Sp. z o.o. Kilkanaście miesięcy od rejestracji współprace oceniam dostatecznie. Najbardziej mnie irytuje przerywanie badania gdy już odpowiedziałam na kilkanaście pytań i to nie metryczki by przechodząc do kolejnego pytani wyświetlił mi się komunikat że jednak nie spełniam kryteriów profilu respondenta do badania i bardzo dziękuje mi się za moją gotowość do udziału w nim. Na pocieszenie 10 punktów zostaje dopisanych do konta. O badaniach jestem powiadamiana @ . Dostępne ankiety są też widoczne po zalogowaniu się na indywidualnym konie na stronie www.askgfk.pl W takiej wiadomości mam podane też czego badanie będzie dotyczyło ile czasu mi ono zajmie oraz ile będę miała przyznanych za nie punktów. Aktywny link przekierowuje mnie na właściwą stronę ankiety. Tu podoba mi się że mam pasek który wskazuje ile mi jeszcze zostało pytań w ujęciu procentowym. Im bliżej końca tym pasek jest bardziej pomarańczowy. Konto respondenta przedstawia dokładną historię za jakie badania jaką ilośc punktów dostałam, na co je wymieniłam. I choć sklepik może asortymentowo nie bogaty to pozwala na znalezienie czegoś dla siebie jest drobne agd zmechanizowane, gadżety z logo klubu oraz bony do sklepu hipermarket.pl jak i doładowania telefonu . A jak już nie mamy pomysłu co wybrać pozostaje nam wypłata gotówkowa 50 zł za 999 punktów. Strona www zmieniła się diametralnie. Pokazuje ona dysonans pomiędzy stroną z pomysłem i nowoczesną a to co już pisałam archaiczną i kanciastą a jako tako niestety oceniam jakoscobslugi.pl Może warto podejrzeć jakie rozwiązania graficzne i techniczne zastosowały inne firmy.

zarejestrowany-uzytkownik

03.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (2)

GfK Polonia

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż GfK Polonia?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?