Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: GfK Polonia
Treść opinii: Jestem zapisana jako respondent w kilku internetowych panelach badawczych. Między innymi do GfK Polonia Sp. z o.o. Kilkanaście miesięcy od rejestracji współprace oceniam dostatecznie. Najbardziej mnie irytuje przerywanie badania gdy już odpowiedziałam na kilkanaście pytań i to nie metryczki by przechodząc do kolejnego pytani wyświetlił mi się komunikat że jednak nie spełniam kryteriów profilu respondenta do badania i bardzo dziękuje mi się za moją gotowość do udziału w nim. Na pocieszenie 10 punktów zostaje dopisanych do konta. O badaniach jestem powiadamiana @ . Dostępne ankiety są też widoczne po zalogowaniu się na indywidualnym konie na stronie www.askgfk.pl W takiej wiadomości mam podane też czego badanie będzie dotyczyło ile czasu mi ono zajmie oraz ile będę miała przyznanych za nie punktów. Aktywny link przekierowuje mnie na właściwą stronę ankiety. Tu podoba mi się że mam pasek który wskazuje ile mi jeszcze zostało pytań w ujęciu procentowym. Im bliżej końca tym pasek jest bardziej pomarańczowy. Konto respondenta przedstawia dokładną historię za jakie badania jaką ilośc punktów dostałam, na co je wymieniłam. I choć sklepik może asortymentowo nie bogaty to pozwala na znalezienie czegoś dla siebie jest drobne agd zmechanizowane, gadżety z logo klubu oraz bony do sklepu hipermarket.pl jak i doładowania telefonu . A jak już nie mamy pomysłu co wybrać pozostaje nam wypłata gotówkowa 50 zł za 999 punktów. Strona www zmieniła się diametralnie. Pokazuje ona dysonans pomiędzy stroną z pomysłem i nowoczesną a to co już pisałam archaiczną i kanciastą a jako tako niestety oceniam jakoscobslugi.pl Może warto podejrzeć jakie rozwiązania graficzne i techniczne zastosowały inne firmy.