Sąd Rejonowy w Opolu

(3.81)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 11)

Słyszę różne opinie,...
Słyszę różne opinie, najczęściej niezbyt pochlebne o funkcjonowaniu sądu. Tak się złożyło, że w mijającym roku miałam do czynienie z tą instytucją kilkakrotnie. Było to nie tylko uczestnictwo w rozprawach, także korzystanie z czytelni czy biura obsługi interesanta oraz kontakty telefoniczne. Można mieć zastrzeżenia do przewlekłości pracy, ale trzeba brać pod uwagę fakt, że każdy życzyłby sobie, rozpatrywania sprawy od razu, co jednak jest niemożliwe technicznie, tu także obowiązuje kolejność. Nowoczesność organizacji BOI, pozwalała na sprawne i uporządkowane korzystanie ze stanowisk tematycznych, wystarczyło pobrać bilet, a stanowisko i czas wejścia wyświetlał się na tablicy. Wgląd do akt porządkuje tutaj organizacja czytelni, można umówić się telefonicznie lub e-mailowo. Pracownicy, z którymi miałam kontakt, wykazywali życzliwość i wyrozumiałość, służyli radą i pomocą, cechowała ich szeroka wiedza, w zakresie danego tematu. U wejścia do budynku, zawsze był pracownik ochrony (pan lub pani), który witał lub żegnał wchodzących/wychodzących. Ilekroć byłam osobiście w placówce, było tu czysto, dostępne było zaplecze sanitarne. Ilekroć dzwoniłam, różnie kształtował się czas bezpośredniego połączenia, ale komunikat ”jesteś –któryś- w kolejce”, pozwalał czekać lub rozłączyć się, jeśli numer był odległy. Z mojego punktu widzenia, jest to instytucja, która właściwie funkcjonuje w ramach swoich powinności, niezależnie od finału dla stron, które musiały rozstrzygać spór w tym miejscu.

DORA_1

31.12.2015

Placówka

Opole, Ozimska 60 A

Nie zgadzam się (0)
Wizytę w czytelni...
Wizytę w czytelni Sądu muszę potraktować dwu-etapowo, najpierw trzy dni wcześniej, aby złożyć kartę o wgląd do akt sprawy, trzy dni później, aby skorzystać z czytelni i przejrzeć akta. Muszę przyznać, ze petent jest tu traktowany z najwyższą kulturą, jak na rangę instytucji przystało. Każde stanowisko czytelni oddzielone tak, ab każdy czuł się komfortowo i nikt inny nie zerkał na ”sąsiada”, co więcej można liczyć na kopię niektórych dokumentów, a pracownik szczegółowo instruuje zainteresowanego. Są tu zachowane wszelkie standardy bezpieczeństwa i wygody, stanowiska są monitorowane i nagrywane, a pracownicy chętnie pomogą, udzielą wszelkich informacji. Po tej wizycie byłam bardzo zadowolona z obsługi.

DORA_1

01.04.2015

Placówka

Opole, Ozimska 60 A

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła jest...
Bardzo miła jest obsługa w Punkcie Obsługi Interesanta Sądu Administracyjnego, ale to nie zmienia faktu nader powolnego toczenia się spraw w Sądzie Pracy, to jakaś masakra, dokumenty złożone 8 miesięcy wcześniej, a nic się temacie spray nie dzieje. Pani mecenas była bardzo miła, poradziła mi, co powinnam zrobić, jakie pismo wystosować, podała nawet papier. Widać było, że jest zażenowana takim stanem, więc poradziła najlepiej, jak można był. Pełna kultura, takt i przychylność. Tego dnia nie działał informatyczny system kolejkowy, ale nie było też kolejki, więc moją wizyta przebiegła sprawnie. Jedyne co mnie bulwersuje to czas oczekiwania i sprawność funkcjonowania instytucji, zwłaszcza w sprawie, która powinna już nabrać toku. Ocenę tej instytucji, podwyższa tylko obsługa w tym dniu, to jej zawdzięcza sąd pozytyw.

DORA_1

19.01.2015

Placówka

Opole, Ozimska 60 A

Nie zgadzam się (0)
Kilka spraw miałam...
Kilka spraw miałam do załatwienia w Sądzie Rejonowym, wszystko załatwiłam jak należy, bo dokonałam opłaty w kasie, odebrałam świadectwo niekaralności i złożyłam dokumenty w biurze podawczym. Wszędzie spotkałam się z przyjaznym traktowaniem i kulturą obsługi. Jedynym, istotnym mankamentem była wędrówka, której musiałam doświadczyć, bo kompleks sądowy składa się z kilku budynków, nieco odległych, kasa i biuro podawcze w jednym, wydział karny w innym, a parkowanie też w dość odległym miejscu parkingu, mogłam uskutecznić. Jednak pewne rozwiązania narzucają, takie a nie inne zachowania. Ważnym jest fakt, że jedną wizytą załatwiłam wszystko. W budynkach sądu nowoczesny wygląd, ład i porządek, panowie z ochrony witali na wejściu, z uśmiechem i grzecznie udzielali informacji. Świadectwo wydano mi ”od ręki”, bardzo sympatyczna pracownica tu była. Tylko pani w biurze podawczym, była taka jakby ”bez wyrazu”. Wszyscy pracownicy wyglądali schludnie i elegancko jednocześnie, jak na rangę instytucji przystało.

DORA_1

02.10.2014

Placówka

Opole, Ozimska 60 A

Nie zgadzam się (0)
W Sądzie Rejonowym...
W Sądzie Rejonowym składałam dokumenty przez biuro podawczym. Zaraz po wejściu, uśmiechnięty pracownik ochrony witał i pytał, w jakim celu ta wizyta, potem pokierował do właściwego miejsca w tym ogromnym budynku. Biuro podawcze mieści się na parterze, jest punktem nowocześnie przygotowanym dla klientów. Były tu dwie pracownice, jedna z nich sprawdziła dokumenty, zwróciła uwagę na brak podpisu, potwierdziła odbiór i mogłam opuścić to miejscu. W budynku bardzo czysto, wręcz śnienie posadzki było widoczne. Przy wyjściu z budynku, pracownik ochrony również żegnał wychodzących. Rozległy parking pozwalał na znalezienie miejsca do pozostawienia samochodu. Ta krótka wizyta, nie daje mi podstaw do negatywnej oceny, wręcz przeciwnie – organizacja bez zastrzeżeń.

DORA_1

13.06.2014

Placówka

Opole, Ozimska 60 A

Nie zgadzam się (0)
Byłem złożyć pozew....
Byłem złożyć pozew. O wszystko musiałem się dopytywać, Pani zza okienka bardzo niechętnie udzielała odpowiedzi. Za kilkanoście kartek, które kserowałem musiałem drogo płacić. Pozew został przyjęty, ale już po kilku dniach musiałem się wstawić osobiści i uzpełniać dokumentację. Obsługa niemiła, długi czas oczekiwania w kolejce. Jedyny plus to wygląd urzędników (czysto i schludnie).

zarejestrowany-uzytkownik

25.09.2012

Placówka

Opole, Ozimska 60 A

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio miałam okazję...
Ostatnio miałam okazję przetestować obsługę w tymże sądzie. Za pierwszym razem, chodziło mi o udzielenie informacji. Pan tam, udzielił mi wszystkich, ale dość szybko, jakby był robotem. W każdym razie wróciłam ze wszystkim następnego dnia, akurat do tego samego pana, który powiedział mi, że do złego pokoju poszłam (chociaż dzień wcześniej podał mi właśnie ten). No to udałam się, gdzie mnie pokierował, tam pani jakoś tak niechętnie wzięła ode mnie podanie, chociaż to jej praca. Coś tam pomarudziła, ale przeszło. Generalnie dość przeciętny urząd.

Marzena_139

10.08.2012

Placówka

Opole, Ozimska 60 A

Nie zgadzam się (0)
Bywam czasem w...
Bywam czasem w Krajowym Rejestrze Sądownictwa, by zajrzeć do akt. Wpierw trzeba przyjść zapisać się na konkretny termin. Czasem czeka się nawet półtorej tygodnia. Dopiero wtedy można przyjść i zajrzeć do akt. Niekiedy muszę pokazać dowód tożsamości. Obok jest stolik na maksymalnie pięć osób, dlatego robi się limit. Akta można fotografować, ale już nie kserować. Nie wiem, jaka to różnica. Pracuje tam chyba pięć pań. Nie wiem dokładnie, bo za każdym razem widzę inną osobę. Część jest bardzo przyjaźnie nastawiona, a inne z kolei patrzą groźnie i aż strach zapytać o cokolwiek. Podczas moich wizyt przychodzili też ludzie pytając o inne pomieszczenia sądu lub o miejsca, gdzie można dostać lub zostawić konkretne dokumenty. Panie dokładnie instruowały, gdzie należy się udać lub co trzeba wziąć ze sobą.

zarejestrowany-uzytkownik

12.11.2010

Placówka

Opole, Ozimska 60 A

Nie zgadzam się (1)

Sąd Rejonowy w Opolu

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Sąd Rejonowy w Opolu?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Słyszę różne opinie,...
Słyszę różne opinie, najczęściej niezbyt pochlebne o funkcjonowaniu sądu. Tak się złożyło, że w mijającym roku miałam do czynienie z tą instytucją kilkakrotnie. Było to nie tylko uczestnictwo w rozprawach, także korzystanie z czytelni czy biura obsługi interesanta oraz kontakty telefoniczne. Można mieć zastrzeżenia do przewlekłości pracy, ale trzeba brać pod uwagę fakt, że każdy życzyłby sobie, rozpatrywania sprawy od razu, co jednak jest niemożliwe technicznie, tu także obowiązuje kolejność. Nowoczesność organizacji BOI, pozwalała na sprawne i uporządkowane korzystanie ze stanowisk tematycznych, wystarczyło pobrać bilet, a stanowisko i czas wejścia wyświetlał się na tablicy. Wgląd do akt porządkuje tutaj organizacja czytelni, można umówić się telefonicznie lub e-mailowo. Pracownicy, z którymi miałam kontakt, wykazywali życzliwość i wyrozumiałość, służyli radą i pomocą, cechowała ich szeroka wiedza, w zakresie danego tematu. U wejścia do budynku, zawsze był pracownik ochrony (pan lub pani), który witał lub żegnał wchodzących/wychodzących. Ilekroć byłam osobiście w placówce, było tu czysto, dostępne było zaplecze sanitarne. Ilekroć dzwoniłam, różnie kształtował się czas bezpośredniego połączenia, ale komunikat ”jesteś –któryś- w kolejce”, pozwalał czekać lub rozłączyć się, jeśli numer był odległy. Z mojego punktu widzenia, jest to instytucja, która właściwie funkcjonuje w ramach swoich powinności, niezależnie od finału dla stron, które musiały rozstrzygać spór w tym miejscu.