Kraftfoods

(4.33)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (3 z 3)

A świstak siedzi...
A świstak siedzi i zawija je w te sreberka…… oj dawno, dawno temu ten cytat z reklamy czekolady zakorzenił się w potocznym słowniku .Świstak stracił zajęcie, czekolada jest owijana tylko w kolorową miękką folię a firma Kraft Foods Polska S.A obrała inną strategię promocji dla marki.Bilbordy , sploty telewizyjne stendy na bramkach sklepowych…..Wszystko na osi śmiało: powiedz dziś kocham przed 14 lutym a po tej dacie śmiało powiedz dziś dziękuję , śmiało bądźmy delikatni….I zachęta by przejść na fioletową stronę.Kolor od początku jest wyróżnikiem produktów milka: czekolady bombonierek ciastek i cukierków.Tak na marginesie na polskim rynku bezpośredniej dystrybucji jest to mocno okropione port folio a widać to chociażby po porównaniu tego co można dostać w delikatesach czy sklepach sprowadzających produkty z Niemiec.Po za naszymi granicami można też nabyć czy to w promocjach czy też w swojego rodzaju gadżetowych sklepikach produkty reklamowe: czapki, maskotki, i tym podobne.A nam pozostają coraz zadrze promocje gdzie np. możemy dostać fioletową krówkę maskotkę.Strona patronująca akcji www.Fioletowastrona.pl jest dodatkiem i spójnym elementem całej obecnej kampanii. Opiszę ją w kolejnej obserwacji.

zarejestrowany-uzytkownik

26.02.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W okresie 9.12-22.12/2010firma...
W okresie 9.12-22.12/2010firma Kraft Foods Polska S.A w hipermarketach Real przewidziała promocję. Jej zasady są proste.Za zakup wskazanych produktów z portfela asortymentowego Kraft Foods za kwotę minimum 30 zł otrzymujemy od hostessy stojącej za linią kas maskotkę, charakterystyczną fioletowo –białą krówkę Milka- logo i znak rozpoznawczy tej marki. Na sklepie przy produktach objętych promocją wiszą ulotki informujące o wyżej wspomnianej promocji. Tam są wyszczególnione produkty które należy kupić. Jest także fotografia trzech wzorów maskotek. Fakt iż nie wszystkie produkty Kraft biorą udział w akcji trochę ją komplikuje. Problem jest na przykład z czekoladami Milka gdyż jak wynika z ulotki nie wszystkich (chyba) zakup jest uwzględniany. Sama hostessa również nie była do końca pewna co do promocyjnych produktów. A wystarczyło ją chociażby wyposażyć w ściągawkę opatrzoną zdjęciami produktów i problemu by nie było . Po za tym promocja mi się w swojej formule podoba. Jej charakter jest taki jaki lubię, nagrody są gwarantowane i od razu do otrzymania po spełnieniu warunków którymi w tym wypadku jest jeden –zakup wskazanych produktów za określoną kwotę. Nagroda może nie jest super atrakcyjna ale ma swój urok, a dla kolekcjonera gadżetów czy to na prezent jest akurat.

zarejestrowany-uzytkownik

19.12.2010

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (10)
We wrześniu kupiłam...
We wrześniu kupiłam kawę Jacobs (producent: Kraftfoods) w jednym z hipermarketów. Nie był to mój pierwszy zakup tej kawy i znam już jej smak. Zakupiony słoik z kawą otworzyłam tego samego dnia, w którym go kupiłam i już po otwarciu dał się wyczuc nieprzyjemny, metaliczny zapach, nie mający nic wspólnego z aromatem kawy. Po zaparzeniu kawa miala jeszcze gorszy zapach, o smaku nie ma nawet co wspominac - po prostu nie nadawała się do picia. Bardzo mnie to zirytowało, bo wydałam 20zł na kawę, której nie sposób wypic, więc będę musiała ja wyrzucic. Nie chciałam tego tak zostawic. Znalazłam więc numer telefonu infolinii firmy Kraftfoods i zadzwoniłam, żeby złożyc reklamację na tą kawę. Pani z infolinii przyjęła moje zgłoszenie, poprosiła o podanie numeru serii tego słoika z kawą i powiedziała, że przekaże te informacje do wyjaśnienia i sprawdzenia w fabryce. Pani poprosiła również, żebym podała mój adres do kontaktu dla firmy Kraftfoods. Podałam adres, nie spytałam jednak po co jest to potrzebne. Niedługo jednak się to wyjaśniło - po tygodniu od rozmowy z infolinią przyjechal do mnie kurier i przywiózł mi paczkę od Kraftfoods. W paczce był list, w którym firma informuje, że dokłada wszelkich starań, aby jej produkty były jak najwyższej jakości, było też opakowanie kawy, żebym nie była stratna :) Był to bardzo miły gest ze strony firmy Kraftfoods. Przesłana kawa miała już zapach i smak taki jak powinna.

klientka_7

11.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Kraftfoods

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Kraftfoods?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

A świstak siedzi...
A świstak siedzi i zawija je w te sreberka…… oj dawno, dawno temu ten cytat z reklamy czekolady zakorzenił się w potocznym słowniku .Świstak stracił zajęcie, czekolada jest owijana tylko w kolorową miękką folię a firma Kraft Foods Polska S.A obrała inną strategię promocji dla marki.Bilbordy , sploty telewizyjne stendy na bramkach sklepowych…..Wszystko na osi śmiało: powiedz dziś kocham przed 14 lutym a po tej dacie śmiało powiedz dziś dziękuję , śmiało bądźmy delikatni….I zachęta by przejść na fioletową stronę.Kolor od początku jest wyróżnikiem produktów milka: czekolady bombonierek ciastek i cukierków.Tak na marginesie na polskim rynku bezpośredniej dystrybucji jest to mocno okropione port folio a widać to chociażby po porównaniu tego co można dostać w delikatesach czy sklepach sprowadzających produkty z Niemiec.Po za naszymi granicami można też nabyć czy to w promocjach czy też w swojego rodzaju gadżetowych sklepikach produkty reklamowe: czapki, maskotki, i tym podobne.A nam pozostają coraz zadrze promocje gdzie np. możemy dostać fioletową krówkę maskotkę.Strona patronująca akcji www.Fioletowastrona.pl jest dodatkiem i spójnym elementem całej obecnej kampanii. Opiszę ją w kolejnej obserwacji.