Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Kraftfoods
Treść opinii: We wrześniu kupiłam kawę Jacobs (producent: Kraftfoods) w jednym z hipermarketów. Nie był to mój pierwszy zakup tej kawy i znam już jej smak. Zakupiony słoik z kawą otworzyłam tego samego dnia, w którym go kupiłam i już po otwarciu dał się wyczuc nieprzyjemny, metaliczny zapach, nie mający nic wspólnego z aromatem kawy. Po zaparzeniu kawa miala jeszcze gorszy zapach, o smaku nie ma nawet co wspominac - po prostu nie nadawała się do picia. Bardzo mnie to zirytowało, bo wydałam 20zł na kawę, której nie sposób wypic, więc będę musiała ja wyrzucic. Nie chciałam tego tak zostawic. Znalazłam więc numer telefonu infolinii firmy Kraftfoods i zadzwoniłam, żeby złożyc reklamację na tą kawę. Pani z infolinii przyjęła moje zgłoszenie, poprosiła o podanie numeru serii tego słoika z kawą i powiedziała, że przekaże te informacje do wyjaśnienia i sprawdzenia w fabryce. Pani poprosiła również, żebym podała mój adres do kontaktu dla firmy Kraftfoods. Podałam adres, nie spytałam jednak po co jest to potrzebne. Niedługo jednak się to wyjaśniło - po tygodniu od rozmowy z infolinią przyjechal do mnie kurier i przywiózł mi paczkę od Kraftfoods. W paczce był list, w którym firma informuje, że dokłada wszelkich starań, aby jej produkty były jak najwyższej jakości, było też opakowanie kawy, żebym nie była stratna :) Był to bardzo miły gest ze strony firmy Kraftfoods. Przesłana kawa miała już zapach i smak taki jak powinna.