Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kraftfoods
Treść opinii: A świstak siedzi i zawija je w te sreberka…… oj dawno, dawno temu ten cytat z reklamy czekolady zakorzenił się w potocznym słowniku .Świstak stracił zajęcie, czekolada jest owijana tylko w kolorową miękką folię a firma Kraft Foods Polska S.A obrała inną strategię promocji dla marki.Bilbordy , sploty telewizyjne stendy na bramkach sklepowych…..Wszystko na osi śmiało: powiedz dziś kocham przed 14 lutym a po tej dacie śmiało powiedz dziś dziękuję , śmiało bądźmy delikatni….I zachęta by przejść na fioletową stronę.Kolor od początku jest wyróżnikiem produktów milka: czekolady bombonierek ciastek i cukierków.Tak na marginesie na polskim rynku bezpośredniej dystrybucji jest to mocno okropione port folio a widać to chociażby po porównaniu tego co można dostać w delikatesach czy sklepach sprowadzających produkty z Niemiec.Po za naszymi granicami można też nabyć czy to w promocjach czy też w swojego rodzaju gadżetowych sklepikach produkty reklamowe: czapki, maskotki, i tym podobne.A nam pozostają coraz zadrze promocje gdzie np. możemy dostać fioletową krówkę maskotkę.Strona patronująca akcji www.Fioletowastrona.pl jest dodatkiem i spójnym elementem całej obecnej kampanii. Opiszę ją w kolejnej obserwacji.