Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Blue Media

Treść opinii: Dzwoniłam dziś na infolinię firmy BLUE MEDIA.Problem jaki miałam: nieotrzymanie faktury za doładowanie telefonu poprzez system transakcyjny mBank.Zarejestrowanie własnej firmy w systemie faktury.pl, obsługiwanym przez BlueMedia pozwala taką fakturę otrzymać. Ponieważ jednak faktura nie przyszła, a ponowna rejestracja nie była możliwa postanowiłam zadzwonić.Pierwszy plus dla tej infolinii: pracują do 22.00.Drugi plus: konsultant (p. Maciej G.) szybko podniósł słuchawkę. Wysłuchał problemu, zweryfikował moje dane i potwierdził, że faktura została wygenerowana i wysłana. Ponieważ jej nie otrzymałam postanowił wysłać ją jeszcze raz, będąc ze mną na linii.Ponieważ nadal nic nie przychodziło na pocztę, zapronował podanie innego adresu e-mail, i jednocześnie zanotował w systemie (do wyjaśnienia), że faktura wysyłana na dany adres nie dochodzi.Co więcej przerobił faktury na pliki PDF i przesłał je ręcznie na podany przeze mnie alternatywny adres e-mail.Dodał także ten adres do danych kontaktowych, aby taki problem nie pojawiał się w przyszłości.Zostałam obsłużona szybko, konkretnie. A mój problem został rozwiązany.Całość trwała nie więcej niż 7 minut.