Opinia użytkownika: Joanna_3103
Dotycząca firmy: BP Tour
Treść opinii: Przez ostatnie 5 lat systematycznie korzystam z usług firmy BP Tour. Miałam w związku z tym wiele różnych sytuacji związanych z przejazdami. Zdarzyło się, że mimo rezerwacji telefonicznej 2 razy nie znalazłam się na liście osób, które są uprawnione do wejścia do busa w pierwszej kolejności. Zawsze jednak trafiałam na takich kierowców, którzy jakoś mnie "upchnęli". Widziałam jednak nie raz taką sytuację, że inni nie mieli tyle szczęścia i musieli zostać na przystanku. Odkąd uruchomiono bilety online, nie miałam już takiej sytuacji. Często także jedzie bus, gdzie wszystkie miejsca zajęte są przez rezerwacje i nikt kto takiej rezerwacji wcześniej nie zrobił nie wsiądzie do busa. Czasem naprawdę mnóstwo osób zostaje na przystanku nawet w niedziele, gdzie jest bardzo dużo podróżujących. Szkoda, że tylko w niektórych busach jest wifi i firma mogłaby zastanowić się nad zatrudnieniem bardziej kompetentnych i znających się na uprzejmej obsłudze klienta osób pracujących w biurze.