Opinia użytkownika: Beata_59
Dotycząca firmy: Pixmania
Treść opinii: Na stronie internetowej sklepu Pixmania znalazłam urządzenie do hot dogów. Chciałam uzyskać więcej szczegółów, niż było w opisie, więc zadzwoniłam pod podany telefon. Pani z działu obsługi klienta nie była w stanie udzielić mi żadnych danych - poza podanymi w opisie - odesłała mnie do producenta. Szukałam danych producenta, ale udało mi się ustalić, że producent jest we Francji. Mając nadzieję, że innego dnia trafię na bardziej kompetentną obsługę, zadzwoniłam ponownie. Telefon odebrał miły pan, poprosił o nr katalogowy sprzętu. Przez dłuższy czas bezskutecznie szukał u siebie w materiałach tego urządzenia. Przepraszał mnie kilkakrotnie, że tyle to trwa i prosił o jeszcze chwilkę cierpliwości. Po kilku minutach poszukiwania, przeprosił ponownie i poprosił o adres mailowy, na które prześle odpowiedzi na moje pytania w ciągu 24 godzin, abym nie czekała dłużej przy telefonie. Poprosiłam, aby nie zapomniał, gdyż zależy mi na zakupie, a nie mogę podjąć decyzji bez informacji, czy sprzęt spełni moje oczekiwania. Pan zapewniał i przepraszał na przemian, byłam więc pewna, że tym razem uzyskam odpowiedź. Na tym jednak skończyła się uprzejmość przedstawiciela firmy, gdyż do dnia dzisiejszego nie doczekałam się żadnej odpowiedzi.