Optyka Okularowa

(4.57)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 10)

Wystarczył mi tylko...
Wystarczył mi tylko raz by się przekonać że pracują tam konkretni ludzie Uśmiech i pozytywne nastawienie to wizytówka personelu Polecam. Ja planuję zmienić swoje okulary właśnie w ich salonie

Niezweryfikowany Klient_3xkG

12.03.2020

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Personel -pierwsza klasa,obsługa...
Personel -pierwsza klasa,obsługa jest tu rewelacyjna;najlepsze doradztwo, kompetentni pracownicy, zawsze uśmiech i życzliwość dla klienta, duży wybór okularów,soczewek,akcesori ,nie ma tam problemu czy sprawy,której nie dałoby się rozwiązać.ceny konkurencyjne,szybka realizacja zleceń i informuja klienta na kiedy jest lub będzie odbiór

Małgorzata_1736

08.08.2012

Placówka

Pszczyna, Piastowska (obok zegarmistrza-Jerzy Wągiel)

Nie zgadzam się (0)
Dostałem skierowanie na...
Dostałem skierowanie na nowe okulary, więc wracając do domu zaszedłem do mijanego sklepu z okularami. Od razu przy wejściu przywitała się ze mną pracownica i po krótkiej chwili już mi pomogała. Zaproponowała mi kilka rodzai oprawek zachęcając do ich przymierzenia. Trwało to kilka dobrych minut, lrcz nie było widać żadnego zniecierpliwienia za strony pracownicy. Po dobrych kilkunastu minutach, wybrałem oprawki. Po odbiór gotowych okulaów zostałem zaproszony za dwa dni. Przez cały czas można było liczyć na pomoc praownicy. Widać, że klient stawiany jest na pierwszym miejscu a wiadomo, że teraz konlurencja jest bardzo duża. Polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

07.06.2012

Placówka

Białystok, Lipowa 26

Nie zgadzam się (0)
Dostałem skierowanie na...
Dostałem skierowanie na nowe okulary, więc wracając do domu zaszedłem do mijanego sklepu z okularami. Od razu przy wejściu przywitała się ze mną pracownica i po krótkiej chwili już mi pomogała. Zaproponowała mi kilka rodzai oprawek zachęcając do ich przymierzenia. Trwało to kilka dobrych minut, lrcz nie było widać żadnego zniecierpliwienia za strony pracownicy. Po dobrych kilkunastu minutach, wybrałem oprawki. Po odbiór gotowych okulaów zostałem zaproszony za dwa dni. Przez cały czas można było liczyć na pomoc praownicy. Widać, że klient stawiany jest na pierwszym miejscu a wiadomo, że teraz konlurencja jest bardzo duża. Polecam.

zarejestrowany-uzytkownik

07.06.2012

Placówka

Białystok, Lipowa 26

Nie zgadzam się (0)
Będąc w mieście...
Będąc w mieście u fotografa postanowiłem przy okazji odwiedzić optyka w celu wyregulowania nanośników. Jak ważna jest to sprawa zapewne wiedzą wszyscy nosiciele okularów. Udałem się do salonu, w którym dokonywałem zakupu okularów. Obsługująca mnie pani zaskoczyła mnie. Gdy tylko wzięła moje okulary od razu stwierdziła, że jestem ich klientem i zostały kupione u nich. Okulary wymagały jeszcze zagięcia ramion przy uszach. Regulacji dokonywał pracownik na zapleczu sklepu.Za każdym razem mogłem przymierzyć i sprawdzić przy lustrze jak wyglądają. Nikt mnie nie popędzał i nie wykazywał znudzenia. Okulary dobrałem idealnie. Gdy zapytałem ile płace usłyszałem „nic pan nie płaci”. Taką obsługę to ja sobie cenie!

zarejestrowany-uzytkownik

16.06.2010

Placówka

Zabrze, 3 Maja 2

Nie zgadzam się (20)
Podczas wizyty miałem...
Podczas wizyty miałem do zrealizowania dwa zadania. Wymienić szkła w moich okularach, oraz wybrać nowe okulary wraz z bratem dla niego. Optyk znajduje się niedaleko głównego dworca autobusowego w mieście, tuż za mostem, przy głównej ulicy. Przed sklepem zamontowany ogromny napis, widać go z daleka. Po przekroczeniu drzwi zostaliśmy przywitani przez obsługującą panią słowami „Dzień dobry, zapraszam”. Wnętrze sklepu jest nieduże, ale posiada dużo wolnej przestrzeni. Wystrój sklepu to eleganckie szafki, lustra i gabloty. Przy ladzie było czysto, nie było niepotrzebnych rzeczy. Bardzo szybko dogadałem się w swojej kwestii wymiany szkieł. Pani pytała o jakość szkieł (sklep oferuje trzy rodzaje wytrzymałości), oraz o rodzaj zastosowanej powłoki. Dla brat pani zaczęła wyciągać pudełka z oprawkami. Było ich bardzo dużo. Zadawała pytania pomocnicze, żeby zmniejszyć pole poszukiwań. Przy mierzeniu nie opiniowała wyboru, bez wyraźnego poproszenia z naszej strony. Po około 10 minutach udało się dobrać okulary. Pani poinformowała mnie, że całe zlecenie będzie do odbioru już następnego dnia po godzinie 16. Tak faktycznie było, odebraliśmy okulary dnia następnego. Brat otrzymał w prezencie pokrowiec. Oboje dostaliśmy też chusteczki do czyszczenia. Podsumowując, jestem zadowolony z dwudniowych zakupów. Zostałem bardzo szybko i konkretnie obsłużony. Bardzo szybko otrzymałem nowe okulary, a nie będę pisał, jakie to ważne, dla kogoś ktoś nosi je na stałe. W sklepie kupuję od 12 lat i jeszcze mnie nie zawiódł. Polecam zdecydowanie tego optyka.

zarejestrowany-uzytkownik

02.04.2010

Placówka

Zabrze, 3 Maja 2

Nie zgadzam się (21)
Byliśmy umówieni na...
Byliśmy umówieni na wizytę okulistyczną u pani okulistki, która wynajmuje gabinet w salonie. Na wizytę umawiała nas przychodnia, do której należy moja narzeczona z ubepieczenia zdrowotnego "Medicover". Na miejscu spotkała nas niemiła niespodzianka. Pani obsługujące w salonie poinformowały nas, że i tak musimy stać w kolejce jak wszyscy, którzy przyszli do salonu. Ponieważ kolejka była zbyt długa, a nam się spieszyło postanowiliśmy nie zostawać, tylko spróbować w innym terminie. Niestety przychodnia, która nas delegowała nie pracowała w tych godzinach, więc nie mieliśmy możliwości poinformowania jej o zaistniałej sytuacji. W późniejszym terminie zadzwoniłem do przychodni i zdałem relację. Zostałem poinformowany, że panie ekspedientki nie mogą dyktować żadnych warunków - wizyta jest umówiona do pani doktor, a nie do salonu. Umówiliśmy się na inny termin. Sytuacja, którą zastaliśmy za drugim razem była trochę lepsza. Choć dalej nie mogliśmy wejść o czasie, to nie czekaliśmy długo. Sam salon na pierwszy rzut oka wygląda schludnie. Wystarczy jednak trochę podnieść głowę, żeby zauważyć złuszczającą się farbę na suficie, brak w oświetleniu, niezolowane przewody po dawnych lampach. "Poczekalnia" jest niedostosowana do ilość osób, które stoją w kolejce. Stoją to odpowiednie określenie, bo krzesła są tylko 4, a kolejka potrafi liczyć 8-10 osób(plus osoby towarzyszczące). Taka sytuacja teoretycznie powinna zmusić klientów do rozglądania się za oprawkami po całym sklepie - jednak bardziej zniechęca do wszystkiego.

Dust_colector

28.10.2009

Placówka

Wałbrzych, Słowackiego 26

Nie zgadzam się (19)

Optyka Okularowa

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Optyka Okularowa?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Wystarczył mi tylko...
Wystarczył mi tylko raz by się przekonać że pracują tam konkretni ludzie Uśmiech i pozytywne nastawienie to wizytówka personelu Polecam. Ja planuję zmienić swoje okulary właśnie w ich salonie