Opinia użytkownika: Dust_colector
Dotycząca firmy: Optyka Okularowa
Treść opinii: Byliśmy umówieni na wizytę okulistyczną u pani okulistki, która wynajmuje gabinet w salonie. Na wizytę umawiała nas przychodnia, do której należy moja narzeczona z ubepieczenia zdrowotnego "Medicover". Na miejscu spotkała nas niemiła niespodzianka. Pani obsługujące w salonie poinformowały nas, że i tak musimy stać w kolejce jak wszyscy, którzy przyszli do salonu. Ponieważ kolejka była zbyt długa, a nam się spieszyło postanowiliśmy nie zostawać, tylko spróbować w innym terminie. Niestety przychodnia, która nas delegowała nie pracowała w tych godzinach, więc nie mieliśmy możliwości poinformowania jej o zaistniałej sytuacji. W późniejszym terminie zadzwoniłem do przychodni i zdałem relację. Zostałem poinformowany, że panie ekspedientki nie mogą dyktować żadnych warunków - wizyta jest umówiona do pani doktor, a nie do salonu. Umówiliśmy się na inny termin. Sytuacja, którą zastaliśmy za drugim razem była trochę lepsza. Choć dalej nie mogliśmy wejść o czasie, to nie czekaliśmy długo. Sam salon na pierwszy rzut oka wygląda schludnie. Wystarczy jednak trochę podnieść głowę, żeby zauważyć złuszczającą się farbę na suficie, brak w oświetleniu, niezolowane przewody po dawnych lampach. "Poczekalnia" jest niedostosowana do ilość osób, które stoją w kolejce. Stoją to odpowiednie określenie, bo krzesła są tylko 4, a kolejka potrafi liczyć 8-10 osób(plus osoby towarzyszczące). Taka sytuacja teoretycznie powinna zmusić klientów do rozglądania się za oprawkami po całym sklepie - jednak bardziej zniechęca do wszystkiego.