ORLEN

(4.22)

Dodaj opinię

Firma należy do grona TOP10 firm w branży.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 13634)

Pokaż wszystkie opinie

PKN Orlen S.A...
PKN Orlen S.A znajduje się przy ul. Krakowskiej 4 na zjezdzie z trasy E4 (Kraków - Tarnow) przy wjezdzie do Wieliczki. Stacja zaopatrzona jest w pięć stanowisk do tankowania paliwa dla samochodów osobowych oraz jedno dla samochodów ciężarow. Stacja jest samoobsługowa jednak, gdy tylko podjeżdża samochód zawsze podchodzi Pan z obsługi i pyta czy mógłby pomóc. Podchodzi, gdy oczywiście w tym momencie nie obsługuje innego samochodu. Niestety do tego typu pracy na tej stacji oddelegowany jest tylko jeden pracownik, dlatego gdy na stacji są np. 4 samochody, zatankowany z pomocą pracownika Orlenu zostanie tylko jeden. (no ale to w końcu stacja samoobsługowa-więc, jeśli ktoś chce bych. Oferta paliw jest standardowa dla koncernu Orlen (Verwa, 95,98) yć obsłużony musi poczekać). Pan z obsługi jest jednak bardzo zwinny ,nawet gdy nie zdąży zatankować komuś samochodu to przynajmniej zawsze umyje szyby. Na zewnątrz znajduje się również kompresor do samodzielnego dopompowywania kół. Stacja regularnie jest zamiatana oraz myta, nigdy też nie brakuje rękawiczek czy ręczników papierowych. Jakość paliwa tankowanego na tej stacji zwykle jest bez zarzutów jednakże dwa razy miał miejsce pewien incydent. Mianowicie paliwo było zmieszane z wodą, co w jednym przypadku spowodowało, iż moja znajoma musiała wymienić silnik w samochodzie ( uległ zniszczeniu). Koncern Orlen z wielką skruchą przyjął reklamacje paliwa i rozpatrzył pomyślnie na rzecz koleżanki tłumacząc się brakiem swojej winy w jakości tegoż paliwa a obarczając odpowiedzialnością osoby ,uzupełnianie zbiorniki z paliwem na taj stacji. Sklep Stacji Orlen jest niewielkich rozmiarów zaopatrzony w podstawowe produkty niezbędne na stacjach benzynowych. Ceny są niezawyżone i przystępne. Asortyment spożywczy jest dość ubogi- zwykle jeden, dwa rodzaje danego typu produktów(np. chipsy Lays tylko paprykowe i solone). Brak świeżych kanapek tak ważnych przecież dla przejezdnych. Z ciepłych posiłków można jedynie kupić hot doga. Na stacji nie ma również żadnych stolików by usiąść (jednakże tłumaczę to naprawdę niewielkim rozmiarami stacji). W środku zawsze jest czysto i pachnie świeższością. Jeśli chodzi o personel to naprawdę nie znam innego miejsca, w którym byłaby tak profesjonalna i uprzejma załoga. Zawsze uśmiechnięci i to nie zależnie od tego czy jest godzina 11 rano czy 3 w nocy. Pracownicy Ci są bardzo dowcipni i chętni do pomocy a przy tym bardzo szybcy w obsłudze. Ubrani w białe koszule i krawaty zawsze wyglądają bardzo elegancko.

zarejestrowany-uzytkownik

29.10.2009

Placówka

Wieliczka, Krakowska 4

Nie zgadzam się (22)

ORLEN

Polski koncern paliwowo-energetyczny, lider wśród przedsiębiorstw petrochemicznych w Europie środkowo-wschodniej. Klienci PKN ORLEN mogą korzystać z programów lojalnościowych takich jak karty paliwowe czy karty VITAY. Stacje ORLEN to nie tylko wysokiej jakości paliwo, ale również dobrze wyposażone sklepy, sieć kawiarni STOP CAFE, myjnie oraz usługa kurierska "Stacja z paczką".

Czy te firmy wypadają lepiej niż ORLEN?

Ktoś 18 godzin temu dodał opinię na temat tej firmy

Stacje sieci Orlen...
Stacje sieci Orlen to z pewnością pierwszy wybór kierowców udających się w trasę, ale i nie tylko. Na większości stacji sieci znajduje się bogata oferta gastronomiczna, skladająca się także z kanapek czy burgerów, składanych na miejscu przez pracowników Stacji. Na większości stacji obsługa jest miła i profesjonalna, sumiennie wykonują swoje obowiązki. Na czystość całego obiektu również nie ma na co narzekać, choć zdarzają się pojedyncze przypadki nieuprzątniętych stolików w kąciku Stop Cafe, czy brudnych toalet, aczkolwiek to są jednostkowe przypadki. Brakuje z pewnością pracowników podjazdowych/Mobilnych Kasjerów, którzy byli ikoną większych stacji sieci, co pozwoliłoby na sprawniejszą obsługę oraz zniwelowanie przypadków "blokowania" kolejek do dystrybutorów, ponieważ klienci czekają za np. Hot-Dogiem. Ocena 4,5 z pewnością zasłużona.
Zgadzasz się?