Salon Fryzjerski Sylwia Kamińska-Kozieł

(3.02)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 14)

Również skorzystałam z...
Również skorzystałam z usług salonu na ul. Sowińskiego (poza Grouponem) i niestety nie mogę wydać pozytywnej opinii dla tego salonu. Bardzo nieprofesjonalne podejście jak na salon L'oreala, a odwiedziłam ich niemało. Po ilości negatywnych komentarzy widać, że salon nie cieszy się dobrą sławą..Nie będę się rozpisywać, jednym słowem NIE POLECAM. i nie rozumiem jak ktoś może straszyć odpowiedzialnością prawną za negatywne komentarze, przecież ten portal jest właśnie po to aby wyrazić swoją opinię n.t. jakości obsługi

zarejestrowany-uzytkownik

23.11.2011

Placówka

Lublin, Sowińskiego 4

Nie zgadzam się (0)
Nie polecam salonu,...
Nie polecam salonu, odwiedziłam to miejsce tylko raz ale moja noga z pewnością więcej tam nie postanie..bardzo nieprofesjonalna obsługa i kolosalna cena za usługę. Nie jestem jakoś szczególnie wymagającą klientką ale jak dla mnie ten salon to porażka na całej linii. Szczerze odradzam aby uniknąć rozczarowań i nieprzyjemności, których doświadczyłam.

zarejestrowany-uzytkownik

22.11.2011

Placówka

Lublin, Sowińskiego 4

Nie zgadzam się (0)
Chciałabym tylko wrzucić...
Chciałabym tylko wrzucić jedną uwagę - jeśli usługodawca sprzedał cokolwiek za pośrednictwem Gruponu - pieniadze otrzyma wyłącznie po rozliczeniu wykonania usługi. Nie jest więc prawdą, to co Panie zarzucacie zakładowi. To, że na stronie Gruponu widnieje informacja o sprzedanych kuponach po pierwsze nie musi być prawdą (Grupon BARDZO MANIPULUJE LICZBAMI) a po drugie - zakład fryzjerski otrzyma swoje 38% (!!!!!!!) w momencie podania kodu zabezpieczającego. Jeśli natomiast takiego kodu nie poda - NIE DOSTANIE ANI GROSZA. Sprzedawałam za pomocą Gruponu, niestety wiem więc dokładnie jak wyglądają te rozliczenia i szczerze NIKOMU NIE POLECAM TEGO POŚREDNIKA! :-(((

zarejestrowany-uzytkownik

03.11.2011

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Wczoraj udałam się...
Wczoraj udałam się na baleyage ze strzyżeniem i modelowaniem, gdyż kupiłam kupon na grouponie. Umówiłam się na 14 juz miesiąc wcześniej. Do salonu dojechałam pół godz. wcześniej. Weszłam do srodka. Były 2 fryzjerki obsługujące 2 klientki, a 3 klientka czekała. Powiedziałam dzięń dobry, powiedziałam, że jestem zapisana na 14 i zapytałam się, czy wcześniej się nie da? Pani odpowiedziała, ze nie i poprosiła, żebym nawet przyszłą po14. Ponownie przyszłam 10 po 14. Była już tylko 1 fryzjerka, 2 klientki na fotelach. Na szcęście nigdzie się nie spieszyłam, bo musiałam jeszcze czekać 25 min, ale z efektu końcowego jestem zadowolona

Dorota_219

30.09.2011

Placówka

Lublin, Sowińskiego 4

Nie zgadzam się (0)
Witam , salon...
Witam , salon odwiedziłam w ostatnią sobotę września , byłam umówiona na strzyżenie i modelowanie, w umówionym dniu poszłam do salonu i jak się okazało Pani Sylwia na dzień dobry mi mówi że będę musiała poczekać godzinę , bo ma opóźnienie, no to ja jej mowie ze nie mogę bo mam wyjazd ui muszę być uczesana i nie po to się zapisywałam wcześniej na wizytę żeby teraz czekać , Pani fryzjerka nie bardzo sie tym przejęła i jeżeli mi nie pasuje to mogę sobie znaleźć inny salon w Lublinie , nie polecam , brak podejścia do Klienta , dziewczyny nie chodźcie tam bo wam zrobią na głowie nie wiadomo co , a i tak zgonią ze to Wsza wina bo "macie takie włosy"

alanka

28.09.2011

Placówka

Lublin, Sowińskiego 4

Nie zgadzam się (5)
Omijajcie ten zakład...
Omijajcie ten zakład z daleka. Fatalna obsługa wręcz bezczelna. Człowieka z kuponem z Grouponu traktują jak kogoś z drugiej kategorii. Trzeba czekać bo umawiają za dużo osób na jeden czas. Żeby zrobić balejaż lub farbowanie trzeba brać urlop albo zwalniać się z pracy bo najpóźniej do godz. 14 trzeba tam być. Zostałam obcięta krzywo co udało się sprytnie zamaskować modelowaniem. Nie zależy im na kliencie.

zarejestrowany-uzytkownik

06.09.2011

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Drogie Panie czytam...
Drogie Panie czytam te opinie i nie wierzę w to co tu widzę.ja byłam w tym salonie - atmosfera przyjemna, Panie fryzjerski też bardzo miłe a włosy jak na realia lublina ładnie zrobione.Ja ogólnie mieszkam w warszawie i przyjeżdżam tu do rodziców i moja mama dała mi kupon groupona bo kupiła dwa,ona już była i naprawde jest zadowolona teraz nawet wybiera sie drugi raz a ostatnio czesały ją Panie na wesele i też fryzura ładna.Ja byłam z kuponu na balejaż ale nie chciałam balejażu wiec pani zrobiła mi toner na rozjaśnione pasma i naprawde wyszło super. mam zamiar przyjeżdzać tu do fryzjera bo w warsazwie to dopeiro jest czasem nie miło u fryzjera a ceny są ogromne w porównaniu do tego salonu a wcale włosy nie są ani gorzej zrobione ani gorszymi kosmetykami niż w warszawce.osoby które czytają pewnie opinie przed pójściem do salonu sylwii kaminskiej kozieł - mogę im powiedziec tylko tyle ze warto naprawde warto- a zawsze znajdą sie opinie na czyjś temat w necie bo na 500 osób które wykupiły te kupony musi być ktoś nie zadowolony, moja koleżanka też miła w swojej firmie groupona i napewno nie jest to nic dobrego dla firm a te firmy i tak sa cierpliwe jak znosza rozkapryszone panny ktore chca sobie zrobic włosy prawie za darmo i jeszcze sa nie przyjemne i wypisuja głupoty,tak głupoty !!!!!!!!bo jak mi by ktos cos takiego napisal na moj temat to zgłosiłabym do portalu wniosek o podanie danych tej osoby a przeciez po ip komupera sie znajdzie i podałabym o zniesławienie. trzeba troszke uwazac co sie o kim pisze bo konsekwencje mogą być przykre dla takiej piszącej bzdury osoby a wiem co mówie bo jestem prawnikiem i czasem mam doczynienie z takimi sprawami a teraz nic nie jest anonimowe. KAŻDEJ PANI KTORA NACZYTA SIE TYCH BZDUR ZYCZE MIŁEJ WIZYTY W TYM SALONIE I MYSLE ZE TAKA BĘDZIE. Pozdrawiam MAGDA M.

zarejestrowany-uzytkownik

22.08.2011

Placówka

Lublin, Sowińskiego 4

Nie zgadzam się (4)
witam,korzystałam z tego...
witam,korzystałam z tego salonu przez groupona,wykupiłam kupon w 4 egzemplarzach dla siebie,mamy i sióstr i dostałyśmy się wszystkie przed świętami,panie bardzo miłe i wcale nie jest tak że ludzie z groupona są inaczej traktowani właśnie powiedziałabym że panie są nawet bardziej miłe a terminy zamawia sie troszkę wcześniej nżz jak to koleżanka napisała parę dni przed świętami każdy ma swoich klientów.a kupon do pażdziernika jest do wykorzystania i przecież wszystkich nie przyjmą przed świetami skoro kupiło go 230 osób.ja w każdym razie zamierzam tam chodzić nawet bez groupona bo dostałyśmy wszystkie 4 karnecik na zniżkę na usługi ,w dodatku mają fajną kosmetyczkę która przeszła z akademi piękna,P.Asię i naprwadę dobdzy fachowcy,właścicielką P.Sylwia przemiła osóbką-ładna ,zadbana i z naprawdę ogromnym poczuciem humoru,człowiek czuje sie tam jak u siebie/nie ma tak jak w innych salonach że włściciel to urabura nie wiadomo za co sie ma,tam wszystko na luzie i ze śmiechem-w ogóle Panie mają duży dystans do siebie.Ja namawiam wszystkich do odwiedzenia tego miejsca bo naprawde warto skorzystać i to za niewielki pieniądze a ludzie zawsze muszą na coś narzekać.

FOKA23

19.04.2011

Placówka

Lublin, Sowińskiego 4

Nie zgadzam się (8)
SKANDAL! Kupiłam na...
SKANDAL! Kupiłam na gruponie kupon uprawniający do 60%zniżki na baleyage, strzyżenie i modelowanie w Salonie Fryzjerskim Sylwii K.-K.w LUBLINIE. Zadzwoniłam dzisiaj (15 kwietnia 2011) tzn. ponad tydzień przed świętami i zapytałam czy w sobotę jest jeszcze wolny termin. Pani uprzejmie, z sympatią w głosie odparła, że tak i zapytała na co chcę się umówić. Wiec powiedziałam, że kupiłam kupon na gruponie i chcę się umówić na baleyage. Wtedy ton Pani głosu od razu się zmienił – na niemiły. Odparła, że na baleyage to nie mogę, bo to długo trwa, więc jedyny termin to na po świętach, z resztą kupon jest ważny do października, więc ona nie widzi problemu. Tylko, ze ja kupiłam ten kupon SPECJALNIE z myślą, że pójdę do fryzjera przed Świętami. I skoro wcześniej Pani mnie poinformowała, że jest wolny termin w sobotę, to chyba nie powinno być problemu. Jednak Pani była nieprzejednana (i już nieuprzejma), i oświadczyła, że na ŻADEN dzień przed świętami nie może mnie zapisać. Byłam zdziwiona i wkurzona. Wszystko jednak okazało się jasne. Moja koleżanka, też kupiła kupon na Gruponie i też chciała go zrealizować 10 dni przed świętami, i też terminu już nie było. Na dodatek też zauważyła, że obsługa traktowała ją „od niechcenia” i jakoby była na nią „obrażona”. Doszłyśmy więc do takiego wniosku: klienci, którzy kupli kupony GRUPONA nie są mile widziani, bo po pierwsze JUŻ ZAPŁACILI, więc najlepiej jakby w ogóle nie przychodzili(można ich do siebie zrazić prowadząc np. rozmowę w niemiłym tonie), a po drugie zapłacili mniej niż 50% ceny, więc prawie łaskę się im zrobi, że się ich obsłuży. Z tego co sprawdziłam, na gruponie kupon kupiło 230 osób więc trochę klientów im przybyło, najlepiej będzie upchnąć ich w tych terminach, w jakich są w salonie pustki. Bo po co dawać im termin przed swietami, jak wiadomo wtedy najwięcej klientów i płacą gotówką i to 100%. Więc ci co są z GRUPONA są traktowani jako klienci DRUGIEJ KATEGORII! Dla mnie to SKANDAL! ŻENADA! OSZUSTWO!KAŻDEMU będę odradzać ten salon ze względu na podejście do człowieka! Tylko kasa się liczy, moi drodzy, tylko kasa!

zalogowany_użytkownik

15.04.2011

Placówka

Lublin, Sowińskiego 4

Nie zgadzam się (3)
witam,odwiedzam ten salon...
witam,odwiedzam ten salon często i jestem bardzo zadowolona.uważam że jest to jeden z najlepszych salonów i z tak miłą obsługą w Lublinie.jasne w każdym salonie zdarzają się niekiedy jakieś spięcia jak to napisalo czupiradło czy jakoś tak bo jak przychodzi klientka i nie wie czego chce i nie ma z czego zrobić to fryzjer nie jest cudotwórcą.a i jeszcze jedno co do opini tego czupiradła - to nie widziałam tam napisu loreal,jakaś idiotka.moze ona nie była tam gdzie napisała i opinie komuś robi., a po za tym cena za cały łeb loków jest w iększa niz 100 zł w każdym innym salonie także i tak mało zapłaciła.Ja chodzę tam na pasemka prawie że od początku istnienia salonu płacę 80 zł na długich włosach,zawsze mi jeszcze nawilżanie robią z fajnie pachnącą maską na włosy.zresztą upięcie też sobie tam robiłam na wesele właśnie z loków,trzymały się jeszcze następnego dnia a w innych salonach jak mi robili to do obiadu na weselu nie wytrzymywały.także polecam ten salon z całego serduszka.dziewczyny zawsze miłe, fajnie ubrane,umalowane,pachnące aż miło wejść.lokal piękny,ładnie urządzony ,wygląda z ulicy nie pozornie ale w środku za to można się miło zaskoczyć.polecam jak najbardziej a ludzi akurat tak się składa mają bardzo dużo,czasem trzeba się duzo wcześniej zapisywać,bo dlaczego ona zapisała się 3 tygodnie wcześniej- bo miejsca penie na sobotę nie było.niektórzy ludzie to kretyni.

FOKA23

08.02.2011

Placówka

Lublin, Sowińskiego 4

Nie zgadzam się (9)
Ja również byłem...
Ja również byłem w tym salonie i bardzo mi się podobało, zostałem szybko i staranie obsłużony a w dodatku fryzjerki są prze miłe,żadko spotyka się tak sympatyczną atmosfere w salonie.Wnętrze jest nowoczesne, eleganckie i dopasowane,nie mam żadnych uwag i bardzo mi się podobało napewno pujde tam jeszcze raz chodźby dla miłej rozmowy:D:)

siedem

07.02.2011

Placówka

Lublin, Sowińskiego 4

Nie zgadzam się (8)
BYŁAM ,ZOBACZYŁAM I...
BYŁAM ,ZOBACZYŁAM I JESTEM BARDZO ZADOWOLONA.OBSŁUGA BARDZO MIŁA I CZYTAJĄC KOMENTARZ JAKIEGOŚ CZUPIRKA (CO MOŻNA PO NAZWIE STWIERDZIĆ LEKKO ZAKRĘCONA) JESTEM OBURZONA TYM KOMENTARZEM,NIESTETY ZDARTZA SIE ŻE PRZYJDZIE DZIEWCZYNA CZESAĆ SIĘ NA JAKĄŚ OKOLICZNOŚĆ I SAMA NIE WIE CZEGO CHCE W DODATKU MUSI SIE NA KIMŚ WYŁADOWAĆ.POZA TYM TO NIE JEST ŻADEN SALON LOREALA,CO ZA LUDZIE,NIE UMIECIE CZYTAĆ,GDZIE TAM PISZE LOREAL,MIOŻE TY DZIEWCZYNO NIE BYŁAŚ TAM TYLKO GDZIE INDZIEJ I TERAZ PSUJESZ KOMUŚ OPINIE BO LOREAL TO NIGDZIE TAM NIE PISZE????????DOBRA JA TAM CHODZĘ TAM CIĄGLE I BĘDĘ CHODZIĆ, A OBSŁUGA REWELACJA- WSZYSTKO NA LUZIE I BEZ SPIĘĆ.

FOKA23

06.02.2011

Placówka

Lublin, Sowińskiego 4

Nie zgadzam się (6)
ja również miło...
ja również miło zostałam obsłużona w tym salonie,Panie bardzo miółe a włosy poprostu ekstra.prostują włosy po to zeby były prosto obcięte a w dodatku włosy po takim cięciu dużo lepiej sie układają.zawsze można się u nich szybko obsłużyć i zawsze maja bliskie terminy.koleżanka mówiła mize była na upięciu na wesele do koleżanki to super zrobiły i doradziły jak będzie dobrze wyglądać.bardzo była zadowolona,mój chłopak zresztą tez tam chodzi i bardzo zadowolony bo szybko i bez czekania.

niezalogowany-uzytkownik

13.06.2010

Placówka

Lublin, Sowińskiego 4

Nie zgadzam się (20)
Ten konkretny salon...
Ten konkretny salon fryzjerski odwiedziłam po raz drugi. Weszłam prosto z ulicy i zapytałam, czy zostanę obsłużona od ręki. Okazało się, że tak. Wnętrze jest dość dużym pomieszczeniem urządzonym skromnie, ale nowocześnie, z dwoma stanowiskami, przy których lustra sięgają od podłogi do sufitu. Zostawiłam płaszcz na wieszaku, po czym zostałam zaproszona na fotel. Wyjaśniłam, na jakim strzyżeniu mi zależy, zaznaczyłam przy tym dokładnie, jak powinna być skrócona grzywka. Sądząc po reakcji, moje tłumaczenie zostało zrozumiane. Jak się później okazało, nie do końca. Pani zaczęła od prostowania włosów, gdyż - jak twierdzi - takie włosy jej wygodniej strzyc. Trzeba przyznać, że końcowy efekt był bardzo przyzwoity, mimo, że grzywka została skrócona nieco inaczej, niż prosiłam. Zwróciłam uwagę, że cała wizyta odbywa się bez zbędnego gadania i wypytywania, jakie ma nieraz miejsce w innych salonach fryzjerskich. Z drugiej strony sprawiło to wrażenie małej serdeczności ze strony obsługującej. Przy płaceniu otrzymałam drugą pieczątkę na karnecie, który dostałam podczas pierwszej wizyty. Wg deklaracji, jeszcze tylko osiem wizyt, a kolejną usługę (do 30 zł) dostanę gratis. Zobaczymy, może dam się jeszcze skusić te 8 razy.

zarejestrowany-uzytkownik

12.05.2010

Placówka

Lublin, Sowińskiego 4

Nie zgadzam się (34)

Salon Fryzjerski Sylwia Kamińska-Kozieł

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Salon Fryzjerski Sylwia Kamińska-Kozieł?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Również skorzystałam z...
Również skorzystałam z usług salonu na ul. Sowińskiego (poza Grouponem) i niestety nie mogę wydać pozytywnej opinii dla tego salonu. Bardzo nieprofesjonalne podejście jak na salon L'oreala, a odwiedziłam ich niemało. Po ilości negatywnych komentarzy widać, że salon nie cieszy się dobrą sławą..Nie będę się rozpisywać, jednym słowem NIE POLECAM. i nie rozumiem jak ktoś może straszyć odpowiedzialnością prawną za negatywne komentarze, przecież ten portal jest właśnie po to aby wyrazić swoją opinię n.t. jakości obsługi