Bistro u Małgorzatki

(2.00)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (1 z 1)

Bistro U Małgorzatki...
Bistro U Małgorzatki miało bardzo obiecujący początek, podczas mojej pierwszej wizyty wszystko było w porządku – cena była przystępna, a rolada śląska smaczna. Niestety, moja druga wizyta zakończyła się dużym rozczarowaniem. Kelnerki nie poinformowały mnie, ani nie było żadnej informacji w menu, że w niedzielę oferta "danie dnia" – zupa + drugie danie w niższej cenie – nie obowiązuje. Chociaż kelnerki przedstawiły danie dnia, to cena okazała się niemal dwukrotnie wyższa, niż mogłem się spodziewać. Dopiero przy płaceniu rachunku, sam szef restauracji wyjaśnił, że ta oferta nie jest dostępna w niedzielę, bez jakiejkolwiek możliwości obniżenia kosztów. Tego rodzaju brak transparentności w komunikacji z klientem oraz niedostateczne informowanie o zmianach w ofercie zdecydowanie wpływają na doświadczenie gastronomiczne. Niestety, takie sytuacje sprawiają, że nie planuję ponownie odwiedzić tego miejsca.

Klient_kVE12

02.04.2025

Placówka

Mysłowice, Zachęty 33B

Nie zgadzam się (0)

Bistro u Małgorzatki

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Bistro u Małgorzatki?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bistro U Małgorzatki...
Bistro U Małgorzatki miało bardzo obiecujący początek, podczas mojej pierwszej wizyty wszystko było w porządku – cena była przystępna, a rolada śląska smaczna. Niestety, moja druga wizyta zakończyła się dużym rozczarowaniem. Kelnerki nie poinformowały mnie, ani nie było żadnej informacji w menu, że w niedzielę oferta "danie dnia" – zupa + drugie danie w niższej cenie – nie obowiązuje. Chociaż kelnerki przedstawiły danie dnia, to cena okazała się niemal dwukrotnie wyższa, niż mogłem się spodziewać. Dopiero przy płaceniu rachunku, sam szef restauracji wyjaśnił, że ta oferta nie jest dostępna w niedzielę, bez jakiejkolwiek możliwości obniżenia kosztów. Tego rodzaju brak transparentności w komunikacji z klientem oraz niedostateczne informowanie o zmianach w ofercie zdecydowanie wpływają na doświadczenie gastronomiczne. Niestety, takie sytuacje sprawiają, że nie planuję ponownie odwiedzić tego miejsca.