Opinia użytkownika: Klient_kVE12
Dotycząca firmy: Bistro u Małgorzatki
Treść opinii: Bistro U Małgorzatki miało bardzo obiecujący początek, podczas mojej pierwszej wizyty wszystko było w porządku – cena była przystępna, a rolada śląska smaczna. Niestety, moja druga wizyta zakończyła się dużym rozczarowaniem. Kelnerki nie poinformowały mnie, ani nie było żadnej informacji w menu, że w niedzielę oferta "danie dnia" – zupa + drugie danie w niższej cenie – nie obowiązuje. Chociaż kelnerki przedstawiły danie dnia, to cena okazała się niemal dwukrotnie wyższa, niż mogłem się spodziewać. Dopiero przy płaceniu rachunku, sam szef restauracji wyjaśnił, że ta oferta nie jest dostępna w niedzielę, bez jakiejkolwiek możliwości obniżenia kosztów. Tego rodzaju brak transparentności w komunikacji z klientem oraz niedostateczne informowanie o zmianach w ofercie zdecydowanie wpływają na doświadczenie gastronomiczne. Niestety, takie sytuacje sprawiają, że nie planuję ponownie odwiedzić tego miejsca.