Euro Market

(3.19)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (8 z 13)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na minus: oferta i cena, sprawność obsługi. Na plus: personel, wygląd miejsca obsługi, wiedza i doradztwo.

Dominik_237

21.06.2016

Placówka

Kielce, Paska 6/5

Nie zgadzam się (0)
Często przed pracą...
Często przed pracą robię zakupy w tym sklepie, przede wszystkim na bardzo duży wybór warzyw i owoców, które są zawsze świeże i zachęcają do zakupu. Obsługa jest miła i pomocna, pracownicy dobrze orientują się w asortymencie, który jest w sprzedaży. Pieczywo jest estetycznie wyeksponowane, dostępne są darmowe foliowe reklamówki tak przy stoisku z pieczywem, jak przy warzywach i owocach.

Anna_2290

02.10.2015

Placówka

Jasło, Karmelicka 2

Nie zgadzam się (0)
W sklepie jest...
W sklepie jest strasznie ciasno. Produkty nie są poukładane. Po za tym inne ceny są przy półkach z produktami, a inne (oczywiście droższe) wybija na kasie. Podłoga brudna. Nie polecam. Warto, gdzie indziej robić zakupy. Kasjerce zwróciłam uwagę, że inne ceny są przy produktach. Na co oprsykliwie odparła mi, że widocznie nie umie Pani czytać i co mi tu Pani mówi.

zalogowany_użytkownik

04.08.2014

Placówka

Szczawnica, Główna 2

Nie zgadzam się (0)
Bardzo często robię...
Bardzo często robię zakupy w tym sklepie.Za każdym razem jestem bardzo zadowolona.Świeże produkty,bardzo duży wybór produktów.Zawsze znajdę tam coś dla siebie.

Patrycja_623

08.04.2013

Placówka

Kielce, Paska 6/5

Nie zgadzam się (0)
Byłam wczoraj w...
Byłam wczoraj w sklepie Euro Market po herbaty..Po wejściu na sklep udałam się po półki z herbatami owocowymi.Zależało mi bardzo na różnorodnych rodzajach herbat.W tym sklepie znalazłam tego co szukałam.Bardzo dobrej jakości herbaty ,różne firmy i smaki.Cena przystępna choć nie rewelacyjna.Jestem zadowolona.W dodatku Pani obsługująca kasę była bardzo miła i życzliwa.

Patrycja_623

21.03.2013

Placówka

Kielce, Paska 6/5

Nie zgadzam się (0)
Chcąc kupić w...
Chcąc kupić w tym sklepie wędlinę czy mięso trzeba wystać swoje w kolejce, zapłacić za zakup i przystąpić do poszukiwania reszty produktów.Przy kasie głównej stoi się w dużych kolejkach gdzie obsługa jest zawsze powolna, niesympatyczne i lekceważąco traktująca klienta. A co najgorsze z tej złości i negatywnego nastawienia rzuca zakupami. Sklep jest w miarę czysto utrzymany. Ale owoce gnijące, zamiast chować przed oczami klienta, kładzione są zaraz obok tych dobrych. W sklepie tym jest duży asortyment produktów (choć ceny są bardzo wygórowane), które z łatwością można znaleźć, w razie problemów pracownicy rozkładający produkty służą pomocą.

Joanna_1989

15.10.2011

Placówka

Sosnowiec, Sucha 9

Nie zgadzam się (12)
Kilka dni temu...
Kilka dni temu obok mojej ulicy otworzyli nowy sklep, zwie się „Euro Market”. Mieści się przy ulicy Cedrowej 5. Teren na około jest w bardzo dobrym stanie, ale jak na razie to zasługa tylko i wyłącznie tego, że teren na około sklepu tzn. trawa, kostka, mury były dosłownie kilka dni temu ukończone, zobaczymy co przyniesie czas. W dniu otwarcia sklepu oraz kilka dni po, były przeróżne promocje na artykuły spożywcze (wiem to między innymi z ulotki którą znalazłem w skrzynce pocztowej). Jak ktoś odwiedził sklep to się zdziwił promocji było o wiele więcej niż na ulotce, co można uznać za miłą rzecz. Zazwyczaj sklepy umieszczają wszystkie promocje na takich ulotkach. Dla pierwszych klientów były jakieś niespodzianki. Niestety na takie się nie załapałem. Sklep dopiero odwiedziłem bodajże w trzecim dniu po otwarciu. W samym sklepie panuje bardzo miła atmosfera, panie kasjerki są bardzo sympatyczne. Zawsze jest „dziękuje”, „dowidzenia”, „zapraszamy ponownie”. Miło będzie kolejny raz odwiedzić ten osiedlowy sklep.

Paweł_1024

19.06.2010

Placówka

Wrocław, Cedrowa 5

Nie zgadzam się (28)
Sklep rzuca się...
Sklep rzuca się z daleka w oczy, ponieważ jest do duży budynek położony w centrum osiedla. Przy wejściu wita nas pęknięta pancerna szyba, która od kilku miesięcy nie została wymieniona. Po wejściu do środka możemy skorzystać zarówno z koszyków plastikowych jak i większych wózków metalowych. Zarówno jednych jak i drugich jest pod dostatkiem. Przechodząc pomiędzy regałami mamy wrażenie, że sklep jest dobrze zaopatrzony. Półki są zapełnione i wszystko jest ułożone w sposób staranny. Nie ma niestety dobrze oznakowanych działów i klienci, którzy są w sklepie pierwszy raz mogą mieć problemy ze znalezieniem interesującej ich rzeczy.Dział z warzywami i owocami obsługiwany jest przez ekspedientkę, która waży i wycenia towar. Niestety podczas mojej wizyty stanowisko było puste i trzeba było czekać kilka minut, aż pracownik się pojawił. W międzyczasie kilka osób zrezygnowało z zakupów w/w towarów. W samym narożniku sklepu znajduje się duże stanowisko z mięsem i wędlinami. W kolejce do niego stało ponad 10 osób, a dwie Panie nie nadążały z obsługą. Ponadto za zakupioną "kiełbaskę" należy od razu zapłacić i to również zwiększa czas obsługi klienta. Przy stoisku można płacić niestety tylko i wyłącznie gotówką. Z zakupionym całym towarem udałem się do kasy i tu następna kolejka. Na 4 stanowiska kasowe obecne w sklepie czynne były tylko 2. W głównej kasie można już płacić zarówno gotówką jak i kartą płatniczą. Sklep również posiada swój program lojalnościowy w postaci karty, na którą nabija się punkty uzyskane podczas zakupów.Później punkty wymienia się na nagrody. Zapytany o taką kartę odpowiedziałem, że jej nie mam i mimo kolejki kasjerka chciała mi ją wyrobić, jednak zrezygnowałem widząc tłum ludzi czekający za mną. Zakupiłem wszystko co chciałem. W sklepie był duży wybór i wszystkiego pod dostatkiem. Personel wyróżniał się jednolitymi zadbanym ubiorem. Ceny niestety były wyższe niż hipermarketach i dlatego spodziewałem się lepszej obsługi niż tam, jednak na pół godziny spędzone w sklepie, dwadzieścia minut spędziłem w kolejce. Kasjerki nie przejmując się ilością ludzi w sklepie opowiadały sobie jak spędziły ostatni wieczór przekrzykując się wzajemnie, co powodowało dodatkową frustrację klientów. Kasjerki podczas obsługi popijały kawę z kubków, które wyglądały nieestetycznie. Po zakończeniu obsługi wyszedłem ze sklepu udając się na parking, który był wystarczająco duży i nikt z klientów nie mógł mieć problemu ze znalezieniem miejsca dla swojego auta.

Jakub_349

26.03.2010

Placówka

Sosnowiec, Sucha 9

Nie zgadzam się (27)

Euro Market

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Euro Market?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.